| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() kusmuk,
tilki ile beni bir tutman, senin burada hakaretlere devam etmen anlamina gelir. sen daha neye tosladiginin farkinda degilsin. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() körler ve sagirlar birbirini agirlar...
|
|
||||
|
||||
![]() bence sen git bedri baykam gibi pecete topla
![]() |
|
||||
|
||||
![]() YAAA birakin bu politika islerini,,,
nasilolsa sizin sözünüz gecmiyor,,, bos,bos konusuyorsunuz! ![]() Geändert von ot (10.06.2010 um 01:05 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Der Assi, der sich gestern hier noch verabschiedet hat, ist wieder voll dabei. Und so verzweifelt, dass er jede Person für denselben hält.
Sen hani erkektin. Erkek gibi lafinin arkasinda durum defolsana? |
|
|||
|
|||
![]() Danke für die Unterstützung, aber ist nicht nötig. Solche kranke Typen gehen mir längst am ar... vorbei.
Zitat:
|
|
|||
|
|||
![]() yusuf yusuf mu ediyorsun? krank filan? ben sana nerede hakaret ettim ki? yazdiklarim yalan mi? sen de cok iyi biliyorsun, yazdiklarimda hicbir hakaret yok, ve aynaya bakabiliyor isen eger, samimi oldugumu. aynaya bakabiliyor isen elbette... süpheliyim ama...
sonra destek icin tesekkür ediyorsun. tesekkür ettigin adama bak. bu senin nasil da oportünist birisi oldugun hakkinda cok iyi bir ipucu... |
|
|||
|
|||
![]() sen megerse amma da zavalli adamin tekiymissin be kardesim. tilki'den farkin yok. ikinizin de sosyal hayati vaybee forumunda gerceklesiyor.
|
|
|||
|
|||
![]() Mache mir bitte den Gefallen und such Dir einen anderen Gesprächspartner. Und falls Du es nicht gemerkt hast. In diesem Thread ging es um "Türkei/Israel" und nicht um mich oder dich.
Such Dir einen anderen Gesprächspartner.. Zitat:
|