| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Ich denke, das Gericht ist "moslemfreundlich"????
Was macht ihr denn da mit dem Sake (Reiswein)??? *die Flossen über den Kopf schlägt* Euch kann man auch nicht alleine in die Küche lassen. *Kopfschüttel* |
|
||||
|
||||
![]() Das hört sich doch gut an oder?
;o) |
|
||||
|
||||
![]() Wie muß man sowas halten?
Im Käfig oder Freiland? Bizim deliye sormak lazim! ;o) |
|
||||
|
||||
![]() meinst du Mine?!
|
|
||||
|
||||
![]() ...oder sollte zumindest einen halten *lach*
|
|
||||
|
||||
![]() Sınıfta öğretmen sormuş:
Dalda üç kuş var, birini vurdum kaç tane kalır? Çocuk cevaplamış: Hiç kalmaz örtmenim. "Olur mu oğlum" demiş öğretmen,"2 tane kalır." "Olmaz öğretmenim" demiş çocuk, "siz birini vurunca diğerleri aptal değil ya sesten ürküp kaçarlar..." Öğretmen şaşırmış ve " Aferin oğlum, cevabın yanlış ama düşünce tarzını beğendim." demiş. Sonra çocuk, "Öğretmenim, ben de size bir şey sormak istiyorum: Karşıdan üç tane bayan geliyor, üçü de dondurma yiyor, ama biri yalayarak, biri ısırarak, diğeri de emerek yiyor dondurmayı. Sizce bunlardan hangisi evlidir? " Öğretmen kızmış ama, cevap veremedi dedirtmemek için belli etmemiş, "Emerek yiyen evlidir" demiş. Çocuk, "Olur mu öğretmenim ne alakası var,parmağında yüzük olan evlidir" demiş, "Ama düşünce tarzınızı beğendim." ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...was der meint?!
Und jetzt nochmal auf DEUTSCH bitte;o) |
|
||||
|
||||
![]() deli Mine!
![]() Womit füttert man so einen Chinesen? *Dorie nur die drei Chinesen mit dem Kontrabass kennt* ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...weiß das bestimmt!
Den sollten wir fragen, wenn der wieder im LANDE ist;o) |
|
||||
|
||||
![]() vielleicht meint der das.
![]() |