| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Bu tür sorular herzaman gelir ve herzaman gelicektir... bur sorular neye benzer biliyormusun ??? Hani her ramazanda sorarlar ya... Sakiz cignersem, Dislerimi fircalarsam orucum bozulurmu diye aynen o sorulara benzer.
Sana karsi bir kastim yok ama lütfen birsey yazmadan önce biraz düsünelim. Burda önemli olan nedir, biliyormusun ??? Önemli olan bir Müslümana yakisani yapmaktir, ben bir türk olarak ogluma yada kizima hicbir zaman alman bir isim takmam cünkü yakismaz, ve bir inancli müslüman olarak oglumun ismini Doruk yada Tan koymam cünkü yakistirmiyorum ... ( nedenini baska zaman yazarim ) Bir Insanin öyle bir isme sahip olmadigi zaman inanci mi azalir yada dininden mi kopar, hayir kopmaz, birsey olmaz ama buna benzer seyler inancsizliga bir adimdir, nasil Sigara herseyin basi ise, uyusturcu bagimliligina ilk adimsa o da ona benzer birseydir. Biz Insanlar cevremize cok kolay takiliyoruz ve onlara benzemeye calisiyoruz halbuki bizim yapmamiz gereken kendimizi, bizim kisilgimizi korumaktir... ancak ozaman Ismimizin anlami kalmaz ve ne tür isim tasirsak tasiyalim cünkü bize etkise olmaz, bizi yani kisiligimiz degistermez. Tekrar söylüyorum... NERDEN GELDIGIMIZI VE NEREYE GIDECEGIMIZI IYI HATIRLIYALIM !!! Saygilar ve hürmetler... Fatih |
|
||||
|
||||
![]() Askin beni bulsun,
nefretin beni carpsin, Sevgin beni bulsun, Sinirin beni görsün, Huzurun beni bulsun, kinin beni alsin, Güzelligin beni bulsun, cirkinligin beni göstersin, Mucizelerin beni bulsun, Felaketlerin beni vursun, Yeter ki hersey senden gelsin, YA RAB !!! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Wieso willst du das wissen ???
Willst du auch diesen weg gehen ??? Nenn mir die Absicht deiner Frage und ich sage dir warum gerade dieser weg der richtige und einzige weg ist. Eyvallah Fatih |
|
||||
|
||||
![]() birbiri ile hasir nesir olan iki kültür"ün akabinde isimlerin arapcadan gelmesi, daha ziyade kurandan cogunlukla alinmasinin emperyalizm ile ne alakasi olabilir ki?
niye kimse mersedese binince emperyalizmden bahsetmiyorda isim arapcadan gelince emperyalizm oluyor? tuhaf dogrusu. lakin bu isim meselesinde bazi vatandaslar biraz sacmaliyor. moda bir isim aleyna oldu. insan bu ismin manasini duyunca, cocuga ismi verenlere kafa sallamaktan baska birsey kalmiyor. adam ismin manasini bir arastirir ondan sonra cocuguna ismini takar. |
|
||||
|
||||
![]() ...wollte mal sehen was der islam für die menschen bedeutet...
leben sie ihn nur weil die eltern moslems sind was gibt ihnen der islam...usw... nur fragen aus neugier...junger herr... |
|
||||
|
||||
![]() Die Menschen wissen nicht so recht was der Islam ist, Islam ist nicht nur die Religion.
Islam ist mehr als das, Islam ist ein Lebensstil (lifestyle) , Islam ist ein Motto, Islam ist Frieden. Alle die das abstreiten oder das gegenteil behaupten, kennen den Islam nicht oder lassen sich von Medien ein anderes Bild vor ihren Augen ablaufen, anstatt sich mal selber schlau zu machen. Meine Eltern, meine Freunde, meine Bekannten und alle anderen Menschen sind bei Allah alle gleich, alle werden in rechenschaft gezogen. Meine eltern haben mir den Islam gelehrt und mich danach erzogen und mir den richtigen weg gezeigt, aber es gab auch viele Menschen in meinem Leben die mir einen anderen weg gezeigt haben der ihren glauben nach auch der richtige ist. Beide haben bei mir einen großen Respekt und eine bestimmte zuneigung aber ich weiss welcher der richtige weg ist und ich gehe diesen nicht weil es meine Eltern gesagt haben oder so, denn das ist nur eine sache zwischen mir und Allah. Der Islam formt mich, der Islam formt meinen Charakter und alle die mich kennen wissen was das heisst. Wir sind alle nicht Perfekt, das einzige was perfekt ist das was von Allah kommt und das ist der Islam. Der Islam ist der weg zum Erfolg der schlüssel zur perfektion, Islam ist der Frieden selbst!!! Simdilik bu kadar... Eyvallah Fatih |
|
||||
|
||||
![]() das beantworter vorerst meine frage...
|