Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Lifestyle

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 06.04.2013, 20:58
the_last_time

Standard Yalan konusmayi birak artik!

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
beni taniyanlara az sormadin lastosch. cevabi alip sustugunu bilmiyor zannetme

bana onlarin haberi geliyor.

herkese iyi aksamlar.
Bak bir yalanini yine düzelteyim. Ben seni kimseden sormadim, cünkü bu mümkün degil bilemem. Ancak seni bilenler bana seni tarif ettiler. Inan ilk tepkim gülmek ikinci tepkim üzülmek oldu.. Yoksa senin pörtlek kurbaga gözlü, Theo Waigl kasli,töntön baston bacakli, kisa boylu, kel kafali birisi oldugnu nerden bilebilirdim ki?

Herseye ragmen sana da iyi aksamlar
Alt 07.04.2013, 13:13
the_last_time

Standard

@Mülltoni

Nein Mülltoni du hast es nicht bemerkt, sondern du würdest gerne dass ich zu Pauschalisierungen und Verallgemeinerungen als Mittel greife, damit du häßlicher schwarzer Frosch unter den grün-schwarzbefleckten Fröschen irgendwie untertauchen kannst und in ihrer Mitte ein Stück Normalität erleben darfst. Ich kenne zwar einige pörtlek kurbaga gözlü Kurden, auch welche die auch Theo Waigl Augenbrauen haben und viele auch mit Glatze, aber du übertriffst sie alle
Sag mal warum bist su so sauer? habe ich etwa versehentlich deinen Nerv getroffen. Auch das tut mir aber nicht leid, war beabsichtigt :-D
Eine Lüge wird nicht dadurch wahrer, wenn man sie andauernd wiederholt. Eine Lüge ist bleibt eine Lüge.
Und diese ganzen Personen die in deinem schizophrenen Glatzkopf schwirren, würden im Gericht bestimmt nicht als Zeugen verhört werden. Für deine Verhältnisse bist du ja richtig agressiv geworden du Giftzwerg
O koydugum resim öyle agam saham bir resimde degildi und trotzdem würde ich mit diesem foto sogar einen 10.000 zu 0 Sieg erringen. Du weisst ja schon worin oder?

Aber eins Verspreche ich dir, unsere ganzen gegenseitigen Beschimpfungen, auch wenn deine sich jeglicher realer Grundlage entziehen und meine auf Fakten basieren, werde ich bei einem Treffen beiseite tun und dich wie es sich gehört fürstlich empfangen. Bizde adet böyledir. Aslan magarasinda saldirmaz. Aber alles andere werden wir thematisieren und besprechen und in die Tat umsetzen.. Ich möchte mal mit dir auf die Pirsch gehen

Geändert von the_last_time (07.04.2013 um 13:17 Uhr).
Alt 07.04.2013, 13:14
OnMyOwn

Standard

Ne güzel güneþli bir gün. Soðuk günler geride mi kalýyor acaba?
Alt 07.04.2013, 13:22
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
@Mülltoni

Nein Mülltoni du hast es nicht bemerkt, sondern du würdest gerne dass ich zu Pauschalisierungen und Verallgemeinerungen als Mittel greife, damit du häßlicher schwarzer Frosch unter den grün-schwarzbefleckten Fröschen irgendwie untertauchen kannst und in ihrer Mitte ein Stück Normalität erleben darfst. Ich kenne zwar einige pörtlek kurbaga gözlü Kurden, auch welche die auch Theo Waigl Augenbrauen haben und viele auch mit Glatze, aber du übertriffst sie alle
Sag mal warum bist su so sauer? habe ich etwa versehentlich deinen Nerv getroffen. Auch das tut mir aber nicht leid, war beabsichtigt :-D
Eine Lüge wird nicht dadurch wahrer, wenn man sie andauernd wiederholt. Eine Lüge ist bleibt eine Lüge.
Und diese ganzen Personen die in deinem schizophrenen Glatzkopf schwirren, würden im Gericht bestimmt nicht als Zeugen verhört werden. Für deine Verhältnisse bist du ja richtig agressiv geworden du Giftzwerg
O koydugum resim öyle agam saham bir resimde degildi und trotzdem würde ich mit diesem foto sogar einen 10.000 zu 0 Sieg erringen. Du weisst ja schon worin oder?

Aber eins Verspreche ich dir, unsere ganzen gegenseitigen Beschimpfungen, auch wenn deine sich jeglicher realer Grundlage entziehen und meine auf Fakten basieren, werde ich bei einem Treffen beiseite tun und dich wie es sich gehört fürstlich empfangen. Bizde adet böyledir. Aslan magarasinda saldirmaz. Aber alles andere werden wir thematisieren und besprechen und in die Tat umsetzen.. Ich möchte mal mit dir auf die Pirsch gehen
lastosch ich bin nicht sauer auf dich,
das waren auch keine aussagen von mir sondern immer nur von anderen usern. ich hab auch deren nicks dazugeschrieben.

aggressiv geworden bin ich auch nicht, aus welchem meiner sätze schlussfolgerst du diese reaktion von mir?

ausserdem möchte ich klarstellen dass ich dich nicht beschimpft habe, diese beschimpfungen kommen immer von deiner seite.

du weisst im gegensatz zu dir kann ich alle meine aussagen belegen.
Alt 07.04.2013, 13:30
the_last_time

Standard

Zitat:
lastosch ich bin nicht sauer auf dich,
das waren auch keine aussagen von mir sondern immer nur von anderen usern. ich hab auch deren nicks dazugeschrieben.

aggressiv geworden bin ich auch nicht, aus welchem meiner sätze schlussfolgerst du diese reaktion von mir?

ausserdem möchte ich klarstellen dass ich dich nicht beschimpft habe, diese beschimpfungen kommen immer von deiner seite.

du weisst im gegensatz zu dir kann ich alle meine aussagen belegen.
Von welchen anderen usern? Nenne mir einen einzigen? Bak Allah'ima, kitabima, peygamberime yemin ederim k, kimi zaman dualarimda senin hayrin icin bile dua ediyorum.. Cünkü hic bir insanin kötü olarak dogduguna inanmam. Sartlar onu kötülestirmistir derim..Ve böyle büyük düsünmeyide Atatürk'ten aldim. Büyük Önder bir zamanlar demisti ki, Yunan bayragini Izmir'de yerden kaldirma hamlesini kastederek. Düsmanlarim bana ayni merhameti göstermezlerdi kendileri güclü durumda olsalardi.. Ancak sadece o sirmadiginda, seni gerceklerle "erden" yapan ufacik bir reakyonda bulunuyorum.. Hepsi bu
Alt 07.04.2013, 13:45
the_last_time

Standard

Ya Sabur, Ya Sabur! Bak Mülltoni bana demedigni birakma, ama Atatürk gibi Türkiye Cumhuriyeti kuran, Türk Milletine vatan, gelecek ve aydinlik vaad eden ve sözünü tutan bir lider her yüz yilda da bir gelmiyor. O zamanin dehasi idi. Eger Türkiye bugün bu durumlara düsmüs ise o Atatürk'ün gösterdigi yoldan gitmedigi icin. 1950'den, yani Adnan Menderes döneminden beri Türkiye'de din siyasete alet edindi ve Atatürk ilke ve devrimleri baltalandi. Ona ragmen yine Islam ülkelerinin en güclüsü Türkiye. Atatürk'ü yakasina rozet takmayla anlamak biraz zordur. Bak sen akademisyenliginle bu kadar övünüyorusun. O zaman su adakamisyenliginin hakkini ver de biraz Atatürk hakkinda onun hasimlarindan degilde objektiv degerlendirenlerden onu oku. O zaman görürsün ki ne kadar vizyoner birisi oldugunu. O kadar ki yüzyil önce söyeldikleri bile kimi zaman günümüze uyuyor. Ve Atatürk hic bir sey dogmalastirmadi, ben milletimi sirf Akilli düsünmeyi ve davranmayi miras olarak birakiyorum dedi. Sahte Atatürkcüler ve Atatürk düsmanlari bu ülkeyi bu hale getirdi ama yine bitiremedi. Allah Atatürk'ten razi olsun.
Alt 07.04.2013, 13:57
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Hör auf zu träumen, komm und bewerte mich nach einer persönlichen Einschätzung. alles andere gehört ins Reich der Lügenmärchen. Und das weisst du auch! Lüge als Mittel in einer Auseinandersetzung ist wie ein Bumerang auf einen zurückfällt. Entweder findest du dich damit ab als Lügner für alle zeiten bei Vaybee betrachtet zu werden oder du kommst mich in meinem Büro in Ankara besuchen, wo ich dich fürstlich empfangen werde.....
öyle uzaktan konusmak kolay lastosch.

bak daha öncede desifre olmaktan rahatsiz oldugunda gel gel diye aglamaya basladin.

ben ankaraya geldigimde, hatta gelmeden önce sana teklifte bulundum. sen ben gelmem melihin yanina dedin sonra kayboldun.

hatta ben sana korkma dedim benim yanimda sana kimseden zarar gelmez dedim, ama senden cevap alamadim.

simdi yine ayni oyunlarla basliyorsun.

bak lastosch ben hicbir zaman kendi görüslerimi dile getirmiyorum, sadece baska üyelerin senin hakkinda söylediklerini dile getiriyorum.
seninle bulusan tuvtuv'un burada anlattiklairni dile getiriyorum. hatirliyorsan sen tuvtuv burada aciklama yapinca nickini silip kacmistin.

daha sonralari yine zor durumda kalinca "buraya bir daha üye olan o....cocugu olsun" deyip nickini silmistin. o zamanlari ben sana o tükürdügünü yalayip o ettigin küfürü yiyecegini söylemistim.

ve gün geldi sen küfrü kabul ettin ve yine üye oldun.

ben daha ne diyeyim arkadas?
benim birseye dememe gerek kalmiyor. ben sadece baskalarinin dedigi ve kendinin dedigini burada söylüyorum. hicbir zaman kendi düsüncemi aciklamadim.
Alt 07.04.2013, 14:00
the_last_time

Standard

Zitat:
öyle uzaktan konusmak kolay lastosch.

bak daha öncede desifre olmaktan rahatsiz oldugunda gel gel diye aglamaya basladin.

ben ankaraya geldigimde, hatta gelmeden önce sana teklifte bulundum. sen ben gelmem melihin yanina dedin sonra kayboldun.

hatta ben sana korkma dedim benim yanimda sana kimseden zarar gelmez dedim, ama senden cevap alamadim.

simdi yine ayni oyunlarla basliyorsun.

bak lastosch ben hicbir zaman kendi görüslerimi dile getirmiyorum, sadece baska üyelerin senin hakkinda söylediklerini dile getiriyorum.
seninle bulusan tuvtuv'un burada anlattiklairni dile getiriyorum. hatirliyorsan sen tuvtuv burada aciklama yapinca nickini silip kacmistin.

daha sonralari yine zor durumda kalinca "buraya bir daha üye olan o....cocugu olsun" deyip nickini silmistin. o zamanlari ben sana o tükürdügünü yalayip o ettigin küfürü yiyecegini söylemistim.

ve gün geldi sen küfrü kabul ettin ve yine üye oldun.

ben daha ne diyeyim arkadas?
benim birseye dememe gerek kalmiyor. ben sadece baskalarinin dedigi ve kendinin dedigini burada söylüyorum. hicbir zaman kendi düsüncemi aciklamadim.
Weisst du was, das wird mir wirklich zu unerträglich was du für einen Scheiss hier verzapfst.
So ich muss jetzt schluss machen. Heute werde ich auch nicht mehr online sein. Bleib ganz ruhig okay du Ei vom Tiger
Alt 07.04.2013, 14:05
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Weisst du was, das wird mir wirklich zu unerträglich was du für einen Scheiss hier verzapfst.
So ich muss jetzt schluss machen. Heute werde ich auch nicht mehr online sein. Bleib ganz ruhig okay du Ei vom Tiger
sinirlenme lastosch,
bak gerceklerin karsisinda suspus olamyi aliskanlik haline getirmissin.
Alt 08.04.2013, 12:05
the_last_time

Standard

Zitat:
sinirlenme lastosch,
bak gerceklerin karsisinda suspus olamyi aliskanlik haline getirmissin.
Susmam asaletimdendir! Benim yalanla yanlis hic isim olmaz ve Neiddebatte ile uzaktan yakindan ilgilenmem
Antwort