Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 14.12.2006, 12:51
Benutzerbild von akkuzo
akkuzo akkuzo ist offline
Neuer Benutzer

Standard ben burda küfürle baslamadim

und ausserdem ben özür diledim burda! baskalari basladi das weisst du auch ganz genau,wen ich meine.
Alt 14.12.2006, 12:54
arsena

Standard baslayan da ayni karsilik verende

ne bekliyorsun simdi ? o sahislarin senden özür dilemesini mi ?
yada herkezin senin gibi ortaligi karistirip sonra ben süt kuzusuyum demelerini mi ??

Özür dilediysen kendin icin bir fayda da bulundun!!!
Hatirlatayim yine de : Bana saygisiz bir sekilde yazi yazdin eh ne bekliyordun ?
Alt 14.12.2006, 12:58
arsena

Standard ayni hatalari yine yapiyorsun

cogu Türk Kizi mis, onlar da destekliyormus!!
ya kardesim niye lafdan kitligin var senin ???

O destekleyen kizlar senin gibi kücük, cok kücük bir rakam...
Sen öyle düsünüyorsun diye bizde artik tüm Kürt Erkegi kafadan geri kalmis diyelim.. dogru olmaz dimi ? eeeh sende tutup burda Türk Kizlari söyle, böyle diyemezsin!! Senin 2,3 tanidigin var ise bile tutup bunu Milyonlara yükleyemezsin!! ha kendin Kürt oldugun icin, kardesin kürt kizi diye türk kizlarina laf atmaya baslarsan oda yine sahsiyetsizlige girer!!! eger dava burda o ise, bence hic tartisilmasin o zaman gercekden su gecen, hic sevmedigim irk, din ve kültür degisikligine ugrayan, bu cagin insani olan herkeze dayanir ve buda sagliksiz olur!!
Alt 14.12.2006, 12:58
Benutzerbild von akkuzo
Neuer Benutzer

Standard arsena das problem ist..

wenn jemand anders oder ich mit fluchen anfängt muss du als moderatorin eingreifen und versuchen es zu regeln,und dabei neutral zu bleiben.wenn du es nicht schaffst,entstehen solche probleme die wir in den letzten tagen hatten.deswegen meine ich du schaffst es nicht hier zu regeln.du sagst ja selber " ja und dann bin ich halt parteiisch".nicht böse gemeint.nur dadurch wird es hier durcheinander halt...hoffe meine deutsche Sprache war jetzt ausreichend gewesen.weil ich zu schnell schreibe,mache ich auch fehler beim tippen.bin auch nur ein mensch..siz hemen komplo teori,neymis türkcem ve almancam iyi diilmis
Alt 14.12.2006, 13:02
Benutzerbild von dueslerinkadini
dueslerinkadini dueslerinkadini ist offline
Neuer Benutzer

Standard Sen ailenden gördügünü

yapabilirsun evladum

bizde monogamie gecerlidür...

ama sen belleyecek 1 kisi bilem bulamazsun, at su sülük gafandan gurubu murubu lol

sor bi kendini, sizin köyde niye tavuk galmadi, niyem tüm eschekler gacdi, hele bi sor hele

loool
Alt 14.12.2006, 13:02
Benutzerbild von akkuzo
Neuer Benutzer

Standard anlamadinki...

neyi destekliyormus?ben diyorumki cok türk kizlari var,evlenmeden önce cinsel iliski normadir diye.yani bende aynisini diyorum,yani küfür etmiyorum..
Alt 14.12.2006, 13:03
Benutzerbild von dueslerinkadini
dueslerinkadini dueslerinkadini ist offline
Neuer Benutzer

Standard sen ahillanmaya basliyon

bah ben bi ****furz**** diyom sen hemen gapiyon

looool

devam et evladum
Alt 14.12.2006, 13:04
arsena

Standard nein nein

mal vorab es ging nicht um deine RECHTschreibung!!! Aber auch da merkt man es, dass leider der Inhalt bei dir nicht rüber kommt!!
Davon mal abgesehen, habe ich sehr früh dir auch mitgeteilt, wohin du dich bei Beschwerden etc.. wenden kannst!!!
Das ich Modi bin, heisst nicht, dass ich hier (dein) Erziehungsberechtige bin !!! Ich muss auch nicht gerade stehen für den Mist den du hier verstreust!!!!
Streit oder etwaiges was durch Fahrlässiges getue z.B deiner Seits entsteht, werde ich sicher nur meinen Senf zu beitragen, wenn ICH meine es wäre von nöten......
Alt 14.12.2006, 13:05
Benutzerbild von akkuzo
Neuer Benutzer

Standard ben durdugum yerde kimseye o.T.

ohne Text
Alt 14.12.2006, 13:06
arsena

Standard papaz, imami görünce isde....

buda anlamadigi icin düsdü bu duruma dermis!! bilmiyorsundur belki anlamini ama yinede yazayim dedim!!

seninkisi de su papaz meselesi aslinda!!

kendini hakli, herkezi haksiz bulan bir kisilige, burda emek vermenin anlami yok!!!
Antwort