| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() Sorry aber man(n) Erntet immer nur des was man Sääät !!! Oder Säät man des und Ernten tuets jemand anderes ?
|
|
|||
![]() Meine im moment häufige Abwesendheit sollte man sich nicht gleich zu nutze machen..
Bleib locker!! Grundsätzlich Antworte ich auf keine deiner Beiträge und wenn ich zu einem oder anderen meinen Senf dazu beitragen möchte, mach ich des schon!!! Du hast ne Instanz höher!! Wenn du ne offizielle Beschwerde hast, richte das bitte an die Zuständigen Vaybee Administratoren!! Wie du diese erreichst, wirst du als stark gebildeter,sicher schon wissen!!! |
|
|||
![]() sana cok kez uyari da bulundum..
Burdaki Üyelere kücük düsürmekle, saygisizlik etmekle kendin ilk adimi attin!! Simdi de durmus burda agit yakiyorsun!! Eger bu tavrinla ortada kalmaya niyetin varsa, karsilik verenlere de katlanirsin, agzini acmadan kabul edersin!!! Ya kisaca Isine gelirse!!! Eger sahsima saygisizlik edersen, tehdit de ederim dogal olarak!! Yasin el veriyorsa, kafani yormaya calisdir biraz!!! |
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
![]() ......yardim edin bana nolur!
![]() sizin su enistä yohmu??? herif sabrimi tüketi falla... nasil gurtulacam ben bu tipsiz heriften? yahu insan bu gadarmi gilibih olur bä??? dün ahsam tabagini yemegini bitirmeden önünden galdirdum diyem, aglamaya basladi herif! sus diyom susmuyo... terliyi gafasina vurdum, dahada zirliyoooo.... tuvalete kilitledim, bagiriyo. napim sinci??? sonram yatah odasuna aldum, hadim yapalum dedum, küs yapti! yahu zatim basga bi ise yaramiyo! valla su cocuhlar olmazsa cohdan bosamistim, emme, niyse... Napim gardaschlar??? bu herifü nasil adam idim ben? falla coh eyisinüz, tisekkürler ![]() |
|
|||
![]() zaten türkce zorunlugu yasiyorum, birde senin bu yazilarini 2 anlasam, 3,5 hic anlamiyorum...
|
|
|||
![]() iyi hadi seviyeli sey seni...
|