| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() herkesin basina papaz kesildin!!!
Gozilla´nin dedigini bile anlamdin, gelmis bize din´den iman´dan bahsediyorsun!!! Mevlana`nin ögüdünü bilirmisin? 1. Cömertlik ve yardim etmede akarsu gibi ol 2. Sefkat ve merhamette günes gibi ol 3. Baskalarinin kusurunu örtmede gece gibi ol 4. Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol 5. Tevazu ve alcak gönüllülükte toprak gibi ol 6. Hosgörülükte deniz gibi ol sen bunlarin hangisini uyguluyorsun, ha? birde müslüman´im diye geciniyorsun!!! 7. ögüdü yazmadim, cünkü onu aklin almaz! |
|
|||
|
|||
![]() aber das mit dieser androhung hättest du dir sparen können. der typ ist zu dumm, um überhaupt etwas war zu nehmen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() Du hör mal wie kommst Du eigentlich dadrauf.
Wenn Mädels es bis zur Heirat aushalten wieso dann auch nicht Männer. Meinst Du nicht es gibt nicht solche. Fakt ist aber glaube ich das kein Mann einer Frau widerstehn könnte, wenn Sie vor hätte Ihn zu verführen. Doch wenn man es nicht darauf ankommen lassen hat, dann geht es eben. Ich rede hier für Männer und Frauen. Kein Sex vor der Ehe. Ich kenne viele Männer die noch 30 sind und keinen Sex hatten. Natürlich sind das alles glubige Menschen. Yani 5 vakit namazlarini kilian insanlar veya bu yasda hacca gitmis olanlar. Bu zamana kadar okumuslar bitirmisler ve kendi dininden yöresinden bir kiz arayip evlenmek istiyorlar. Sucmu günahmi`? Bu insanlar rezilmi? Dinimiza göre yasiyan erkekler veya kadinlar niye yargilaniyor. Niye adam yerine konulmuyor? |
|
|||
|
|||
![]() biliyorum.Bunu hic bir zamanda söylemedim. Nobody is perfekt.
|
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() hepsini yerine getirmeye calisiyorum.
buradaki vatandaslari uyarmaya calisiyorum. Ne hor görüyorum nede ayiplarini aciyorum |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|