Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 15.07.2009, 19:54
MikaelDudikopf

Standard

bist du mann???????????????????
Alt 17.07.2009, 00:00
gelincik02

Standard Özgüveni olmayan bayanlar..

estetik yaptiranlar güzellesmek icin yaptiriyorlar ama daha cok maymuna dönüsüyorlar Anlamadigim.. Zaten güzel olan kadinlarda güzellige doymuyorlar..hep daha fazla,hep daha kusursuz olmak adina bicak altina yatiyorlar..öyle öyle mahvediyorlarlar kendilerini.... Perfekt olayim derken Perfekt halleri gecmiste kaliyo )

Cirkinlerde ise bir parca ise yariyor olabilir. Mesela Petek Dincöz, Deniz Akkaya. Estetik harikasi bunlar :-) Sanslarindan doktorlari iyi cikmis galiba

Silikonbrüste find ich eh ekelhaft. Ich finde das sieht man sofort. Die sehen so steif aus. Achte mal auf Ebru Gündess Brüste. :-) Allah Gögüs vermemisse kaderine razi olcaksin, yapacak bise yok :-)

Demet Sener mesela o kadar cok Botox yaptirmiski hic mimik kalmamis suratinda. Gülemiyor zavallim.

Iranli kizlarin cogunun burunlari yapili. Die fliegen einmal nach Iran und kommen mit perfekten Nasen zurück. Wobei persische Frauen auch mit ihren krummern Nasen super hübsch sind.

Geändert von gelincik02 (17.07.2009 um 00:02 Uhr).
Alt 17.07.2009, 00:50
unixxx

Standard

Muss ich dafür ein Mann sein, um jeden hübsch zu finden. Ich guck mir gerne schöne menschen an. Die könne auch was anhaben.
Alt 17.07.2009, 12:39
fos

Standard

Bence herkes cirkin yazma estetigi olmali. Mutlaka..schart koschulmali...schart..
Antwort