Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 29.01.2006, 20:12
Benutzerbild von xstudentxnrw
xstudentxnrw xstudentxnrw ist offline
Neuer Benutzer

Standard ah bu cimbizcilar.. Kurani bütünüyle göz

önünde bulundurum diyorum, ama nafile.. Kuran sizler gibi olanlarin yerini iyi acikliyor.. degisebilirsiniz.. düsünün :O)

"Peygamber size ne verirse onu alın, sizi neden men ederse ondan geri durun..." (Haşr: 59/7)

"Peygamber"e itaat eden Allah"a itaat etmiş olur. Kim yüz çevirirse bilsin ki, Biz seni onlara bekçi göndermedik." (Nisa: 4/80)

"Peygamber"in emrine aykırı hareket edenler, başlarına bir belânın gelmesinden veya can yakıcı bir azaba uğramaktan sakınsınlar." (Nur: 24/63)

"Sana da insanlara gönderileni açıklayasın diye zikri indirdik, belki düşünürler." (Nahl: 16/44)

"And olsun ki, Allah, inananlara, âyetlerini okuyan, onları arıtan, onlara Kitab ve hikmeti (sünneti) öğreten, kendilerinden bir peygamberi göndermekle iyilikte bulunmuştur. Halbuki onlar, önceleri apaçık sapıklıkta idiler." (Âl-i İmrân: 3/164)

Hz. Ebu Hureyre"nin kendisini çok hadîs rivâyet etmekle itham edenlere verdiği cevap da burada kaydetmeye değer: "Kitâbullah"da şu iki âyet olmasaydı Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm)"tan aslâ hiçbir rivâyette bulunmazdım: "Gerçekten Allah"ın indirdiği Kitab"tan bir şeyi gizlemede bulunup onu az bir değere değişenler var ya, onların karınlarına tıkındıkları ancak ateştir. Allah kıyamet günü onlarla konuşmaz ve onları günahlardan arıtmaz. Onlara elem verici azab vardır. Onlar doğruluk yerine sapıklığı, mağfiret yerine azâbı alanlardır. Ateşe ne kadar da dayanıklıdırlar." (Bakara: 2/174-175).

Şu iki rivâyet, hadîsçilerin Kur"ân-ı Kerîm"den pek çok müşevvik unsurlar bulduklarına delâlet eder:

Yezîd İbnu Hârun, Hammâd İbnu Zeyd"e sordu:

- "Ey Ebu İsmâil, Cenâb-ı Hakk, acaba hadîsçileri Kur"ân-ı Kerîm"de zikretmiş midir?

- Evet, dedi. Hâmmâd:

- Şu âyete kulak ver:

"İnananlar toptan savaşa çıkmamalıdır. Her topluluktan bir tâifenin, dini iyi öğrenmek ve milletlerini geri döndüklerinde uyarmak üzere geri kalmaları gerekli olmaz mı? Ki böylece belki yanlış hareketlerden çekinirler." (Tevbe: 9/122)
Alt 29.01.2006, 21:00
Neuer Benutzer

Standard herseferki gibi attin yine.. :O)

ola cimbizci alpi
Alt 29.01.2006, 21:17
Neuer Benutzer

Standard hab ich doch.. kendinizi saysaydin :O) o

ohne Text
Alt 29.01.2006, 22:10
Benutzerbild von gizemliperi
gizemliperi gizemliperi ist offline
Neuer Benutzer

Standard Mantik Dini

Islam bir mantik dinidir!

Alle Suren sind mit Logik belegt, es gibt für alles eine Erklärung.

Es ist ein Grundstein für Demokratie, für die Gleichstellung beider Geschlechter.

Ein Aufruf zur Menschlichkeit und ein Appell an das Gewissen.

Ich finde es peinlich & lächerlich, die Meinung oder Gedanken von 1 Menschen, der einige Anhänger hat zu idealisieren. Diese Person mit Gott gleichzustellen.

Dies ist eine Sünde OEZSU!!!!!!!!!!

Gott ruft uns auf, selber nachzudenken, selber zu verstehen!!!!!! Schalte deinen Grips ein.
Alt 29.01.2006, 22:51
Neuer Benutzer

Standard bei schönen ideen wieso nicht? ABER

nicht bei leuten, die alle andere als falsch abstempeln.. viele meinungen mischen und gemischt in einigen guten sachen falsche aussagen manifestieren wollen.. bzw das sehr danach stinkt.. vor allem in den büchern etc..
Alt 30.01.2006, 02:13
Benutzerbild von 1insanol
1insanol 1insanol ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard Hulusi efendi!

Kâbirdeki üç soru, “Rabbin”, “Nebin”, “Kitabın” sorularıdır sana; Şeriat devleti kurup sopayla insanları hidayete eriştirip eriştirmediğin değil!.
-----------------------
BAK SEN SACMALIGA!SEN PUTLARIN GÖLGESINDE,RABBIN ALLAH OLARAK YASAYBILIYORMUSUN KI; RABBIM ALLAH DIYEBIL?
SEN RABBIN ANLAM VE MAANASINI RADYO MANYETIDALGALAR OLARAK ALGILAYIP, YER YÜZÜ IDARESINI PUTLARA BIRAKMAKLAMI RABBIM ALLAH SORUSUNA CEVAP VERECEKSIN?

SEN KURAN`IN DEVLETE AIT HÜKÜMLERINI RAFA KALDIRARAK KITABIM KURANDI SÖZÜNÜ TELAFÜZ EDEBILECEGINMI SANIYORSUN?

PEYGAMBERIN KURDUGU SADRI ISLAM DEVLET NIZAMINI HAYATA HAKIM KILMAYI RET EDEREK,PEYGAMBERIM HZ MUHAMMED`TI SÖZÜNÜ MELEKLERE YUTURABILECEKMISIN?

SEN ICMAYI,KIYASI INKAR ETTIGIN HALDE, KENDI YAPTIGIN, VERDIGIN, IPE SAPA GELMEYEN, FETVALARIN HESABINI NASIL VERECEGIN DÜSÜNDÜNMÜ?
Alt 30.01.2006, 02:20
Benutzerbild von 1insanol
1insanol 1insanol ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard Siz siyon corbasi icmeye devam edin!

ISLAM $ERIATININ"$"SINI BILMEDIGINIZ ICIN,

MUSEVI $ERIATININ HÜKÜMLERIYLE HAYATINIZI IKAME EDERSINIZ!
Alt 30.01.2006, 13:12
Benutzerbild von betonbayram
betonbayram betonbayram ist offline
Neuer Benutzer

Standard Kadin hakki...

ich glaube nicht das im islam die frau die gleichen rechte hat wie in einem modernen demokratischem Staat... man muss aber auch die historie betrachten.. als der islam offenbart wurde ... hatten die frauen eigentlich keine rechte... sie wurde von familien verkauft.. mit anderen aus wirtschaftlichen gesichtspunkten verheiratet um die eigene familie zu stärken usw.. die frauen oder mädchen hat keine gefragt... in so einer umgebung kommt jetzt der islam und sagt frauen haben auch rechte.. wie z.b. das erbrecht... usw... zu der damaligen zeit eine revolution aber wenn man das mit der heutigen zeit vergleicht ist es keine revolution mehr... den frauen steht nach gesetzt mehr zu als nach dem islam... deshalb sagen ja auch die westlichen staaten dass die frau unterdrückt wird.. dabei hat der islam auch viel dazu beigetragen, dass die frauen jetzt so weit sind mit den rechten...
Alt 30.01.2006, 13:50
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer

Standard cahillik denilince

aklima hep sen geliyorsun.
Alt 30.01.2006, 14:46
unknown

Standard du redest als ob du mich kennen würdest!

ohne Potential würde ich meinen Mund nicht einen Milimeter öffnen.

Jeder hällt sich für noch klüger. Mit Streitigkeiten beglücke ich solche Menschen nicht.

Schön das du versuchst mir etwas zu erklären Ich registriere alles was man mir sagt.. Das meine ich mit reines Herzens. Ohne irgentwelche negativen Gedanken, ohne etwas böses zu denken, keine Agressionen. Aber wenn ich das nicht bekomme was ich gebe ist der Kontakt sinnlos.
Antwort