Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #18291  
Alt 27.05.2005, 16:19
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ombreee gine olmadi

Kuranda hiristiyanlarlan yahudilerlen dostluk edinmeyin diyor.

Anlamini anlamamissin galiba.
  #18292  
Alt 27.05.2005, 16:28
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Sen Müsliman deyilsin

laik ligi demokrasiyi türkcülügü avrupaligi hiristiyanligi yahudiligi birbirine katmis sovulcan corbasi gibi bir din cikaran bir insansin.......
  #18293  
Alt 27.05.2005, 16:38
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ehren Morn In Deutschland

Alman TV lerini izliyorum gecenlerde Almanyada iki ayle nerdeyse tüm aylelerini katletmistir.

Biri Achende diyerinin tam olarak nerde oldugunu hatirliyamiyacagim.

Alman erkeyinin teki cocuklarini göremedigi icin bosanmis karisini ve cocugunu öldürmüs ve sonrada polise teslim olmustu.

Bu olayin ismi ayle ici problem diye gecsede aynisini bizler yaptikmi Ehren Mort olarak isimlendiriliyor.

Senede 300 Alman kadini erkeyi tarafindan öldürülüyor gine o olaylara ayle ici problem deniliyor ama bir Müsliman kiskanclik yada depresyonda oldugu zaman ve bunun gibi suclar yaptigi zaman ayle ici problem deyilde Ehren Mort ismini aliyor.


Müslimanlara atmadiklari leke kalmadigi halde kendileri bu olaylar icinde dahada eziliyor ve olaylarin batakligine giriyorlar.
  #18294  
Alt 27.05.2005, 16:47
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard KURAN,NA YAPILAN HAKARET

ABD sucu kabul etti guantenemoda esirlere iskence ve Kutsal Kitabi tahrib etme olaylari gercek.

Bu hacli barbar lardan hersey beklenir Irak Savasi yalandi ikiz kuleleri kendileri vurdular.

Her dedikleri yalan birde Dini inancimiza hakaret ediyorlar.

Bu serefsizlerin Türkiyede isi yok bence Incirlik üstüne ve incirlikteki ABD aylelerine sabotaj yapilsin.

Yandaslari yahudileride suikastlen öldürmek lazim türm Müsliman ülkelerinde bunu yaptigimiz zaman kendi kendine köseye sIkisacaklar.

Hertürlü pisligi yapiyor sonrada kendini temiz gösteriyorlar atalari barbardi kendileride demokrat barbarlar.

Demokrasilerde hertürlü yalan var iskence var fakiri ezip zengine herseyi verme var.

Türkiyede ABD de bunlar mevcut ac bir insan hic bir zaman demokrasiyi memokrasiyi takmaz.

Avrupada is sahalari olmasin herkösede hitlerin bayragi sallanir.

Yani kapitalizim sömürü bunlarin ruhunda var ve sistemlerindede tatalarinin ruhlarini canlandiriyorlar.
  #18295  
Alt 27.05.2005, 16:49
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard peki Haci ne anlama geliyor

ya veli o ne anlama geliyor hmmmm
  #18296  
Alt 27.05.2005, 17:00
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ehli Sünnet Sünnilik Kisatilmisi

İhtilaflı bir işin hükmünü Allah?tan [Kur?andan] ve Resulünden [Sünnetten] anlayın!) [Nisa 59]

<a href="redirect.jsp?url=http://www.dinibilgiler.org/birbilenesoralim/peygamberimiz/15-resulullahinsefaati.htm" target="_blank">http://www.dinibilgiler.org/birbilenesoralim/peygamberimiz/15-resulullahinsefaati.htm</a>
  #18297  
Alt 27.05.2005, 17:02
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard (Bize yalnız Kur?andan söyle)

(Bize yalnız Kur?andan söyle) diyen birine, İmran bin Husayn hazretleri: (Ey ahmak! Mesela Kur?anda, namazların kaç rekat olduğunu bulabilir misin?) dedi. Hz. Ömer, farzların seferde kaç rekat kılınacağını Kur?anda bulamadık diyenlere, (Allahü teâlâ, bize, Resulullahı gönderdi. Kur?anda bulamadığımızı, Ondan gördüğümüz gibi yaparız. O, seferde, 4 rekatlı farzları iki kılardı) buyurdu. (Mizan-ül-kübra)



Yalnız Kur?an diyenler, Kur?andaki İslam diyenler, utanmadan yalan söylüyorlar. Sözlerinde zerre kadar samimiyet yoktur. Kur?ana inanmalarında samimi olsalardı, âyetlere inanırlardı. Allah yalnız Kur?an mı diyor? Allahü teâlâ, (Resulüme uyun, onun bildirdiği her şeyi kabul edin, haram ettiklerinden sakının, Resule uyan bana uymuş olur. Ona isyan eden bana isyan etmiş olur. Onun sözleri vahye dayanır. Onun sözünü benim sözüme aykırı görenler ve Allah?ın yolu ile Peygamberin yolunu birbirinden ayırmak isteyenler kâfirdir) buyurmuyor mu?

İşte âyet-i kerime mealleri:

(Resulümün verdiğini alın, yasakladığından da sakının!) [Haşr 7]

(O, [Resulüm] vahiyden başkasını söylemez.) [Necm 3,4]


<a href="redirect.jsp?url=http://www.dinibilgiler.org/birbilenesoralim/peygamberimiz/15-resulullahinsefaati.htm" target="_blank">http://www.dinibilgiler.org/birbilenesoralim/peygamberimiz/15-resulullahinsefaati.htm</a>
  #18298  
Alt 27.05.2005, 17:20
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Kuranda Bas Örtüsü Yokmus :O=)))

Dinimizde tesettürün önemi

Kur?ana inanmadıkları halde, (Yalnız Kur?an) diyen zındıklarla, On dokuzculuk bâtıl dinine sarılanlar, tesettürü inkâr ediyorlar. Halbuki Kur?an-ı kerimde buyuruluyor ki:

(Mümin kadınlara söyle, gözlerini sakınsınlar, ırzlarını korusunlar, görünen kısmı hariç, ziynetlerini göstermesinler, başörtülerini yakalarına kadar örtsünler!) [Nur 31]



Bu âyette bazı hususlar açık değil. Mesela kadın, gözünü neden sakınacak, ırzını nasıl koruyacak, ziynetten maksat ne? Kına, sürme mi, altın, gümüş mü, küpe, kolye, bilezik mi? Bu hususlar tam açık değildir, bunlar hadis-i şerifle açıklanarak bildirilmiştir. Allahü teâlâ, (Resule itaat Allah itaattir) ve (Sana indirdiğim Kur?anı, anlamaları için insanlara açıkla) buyuruyor. (Nahl 44)



Resulullahın açıklamaları ile âyetin manası şöyle oluyor:

(Mümin kadınlara söyle, gözlerini [yabancı erkeklere bakmaktan] sakınsınlar, ırzlarını korusunlar, [el, yüz gibi] görünen kısmı hariç, [Kolye, küpe, bilezik, kına, sürme gibi] ziynetlerini [ve ziynet taktıkları baş, kulak, kol ve ayaklarını] göstermesinler, başörtülerini yakalarına kadar [saç, kulak ve gerdanlarını] örtsünler!) [Nur 31] (Celaleyn, Medarik)



Mecmaul-enhür?deki, (Kadının [yüz ve iki eli hariç] bütün bedeni avrettir) hadis-i şerifi de tesettürü açıklıyor. Hz. Esma, ince elbise ile gelince, Resulullah baldızına bakmadı. Mübarek yüzünü çevirip (Ya Esma, bir kız, namaz kılacak yaşa gelince, yüz ve iki eli hariç, vücudunu erkeklere gösteremez) buyurdu. (Ebu Davud)



Hz. Âişe de bildiriyor ki:

(İlk muhacir kadınlara Allah rahmet etsin! Tesettür âyeti gelince, emri geciktirmemek için hemen peştamallarını yırtıp başlarını örttüler) buyurdu. (Buhari, Nesai)

[Hz. İbrahim de, sünnet ol emrini geciktirmemek için, bıçak, doktor aramadan, hemen hazırdaki balta ile kendini sünnet etmişti.]



Dinimizde iki çeşit kadın kıyafeti vardır. Hür ve cariye [köle] kıyafeti. Cariyeler başlarını örtmezlerdi, örtmek zorunda da değillerdi. Kapanma mecburiyeti hür kadınlara idi. Tesettür âyeti gelmeden önce hür kadınlar da başları açık gezerdi. Münafıklar, cariyelere sarkıntılık ederdi. Bu arada açık olan hür kadınlara da sataşırlardı. Olay duyulunca, (Biz bunu cariye sandık) derlerdi. Allahü teâlâ, (Hür kadınlar cariyeler gibi giyinmesinler, vücutlarını tamamen örtsünler, böylece cariye olmadıkları da meydana çıksın ve münafık erkekler tarafından da sarkıntıya maruz kalmasınlar) buyurdu. Bu âyetin meali şöyledir:

(Ey Nebi, hanımlarına, kızlarına ve müminlerin kadınlarına [dışarı çıkarken] dış elbiselerini giymelerini söyle! Bu, onların tanınıp, eza görmemeleri için en uygun kıyafettir.) [Ahzab 59]



Bazı mezhepsizler, ?[Hayzdan kesilmiş, yaşlı kadınların saçlarını göstermeleri günah olmaz? diyorlar. Ama Kur?anda buyuruluyor ki:

(Evlenme arzusu bile kalmayan ihtiyar kadınların ziynetlerini [ziynet yerlerini, baş, kulak, boyun, kol ve ayaklarını] göstermemek şartı ile, dışa giydikleri [manto gibi] elbiselerini çıkarmalarında bir vebal yoktur. Ama sakınmaları daha iyi olur.) [Nur 60]



Dikkat edilirse, kuyumcuda teşhiri, satılması serbest olan ziynetlerin bile kadında olunca, gösterilmesi yasaklanıyor. Müminlerin anneleri için bile, (Siz diğer kadınlar gibi değilsiniz, [yabancılarla] yumuşak konuşmayın, kalbinde fesat bulunanlar, kötü ümide kapılır. Evlerinizde oturun, eski cahiliye kadınları gibi açılıp saçılmayın) buyuruluyor. (Ahzab 32-33)



Bu delillerden sonra, ?İslamiyette tesettür yok? diyenlerin art niyetli olduklarında şüphe kalmaz.



Yakayı örtmek ne demek
Yalnız Kur?an diyenlerle 19?culuk batıl dininde olanlar, Nur suresinin, (Mümin kadınlar, ziynetlerini göstermesinler, başörtülerini yakalarına örtsünler!) mealindeki 31. âyetinin yalnız ziynet takmayı yasakladığını, bir de sadece yaka kısmını örtmeyi emrettiğini söylüyorlar.



Yukarıda yeteri kadar açıklamıştık ama bir hususa daha değinmek istiyoruz. Nasreddin Hocanın kabri için, dört tarafı açık, ancak kapısında koca bir kilit var derler. O zaman kilidin ne kıymeti var. Deve kuşunun başını kuma sokarak saklandığını sanmasına benzemez mi? Bu zındıklara göre de, kadın her tarafını açacak, sadece yakasını kapatacak, böylece tesettür emrine uyacak, bu kadar gülünç, saçma iddia olur mu?



İsra suresinin (Ana-babana öf deme) mealindeki 23. âyetini okuyan kimse, ana-babasına öf demese, fakat gözlerini çıkarsa, kulaklarını kesse, sopa ile dövse, sonra da (Ben öf demedim, Kur?anın emrine uydum) dese, bu zalim, Kur?ana uymuş mu olur? Kur?an-ı kerimde en hafif husus söyleniyor, daha ağırları elbette yasaktır. (Sana indirdiğim Kur?anı insanlara açıkla) emrine uyarak Resulullah efendimiz âyetleri açıklamıştır. Bu âyetin manası, (Ana-babanı üzme, hatta öf bile deme) demektir. (Beydavi)



İsra suresinin, (Zinaya yaklaşmayın) mealindeki 32. âyeti de aynı anlamdadır. Kötü bir kimse, kötü bir kadınla aynı yatakta yatsa, zina hariç her şey yapsa, sonra da, (Kur?an zinaya yaklaşmayın) diyor, ben zina etmedim dese, günah işlememiş mi olur? Bu âyetin manası da açıklanmıştır. Zinaya yaklaşmayın demek, (Zinaya götürecek sebep, hareket ve işlerden sakının, yabancı kadınları düşünmeyin, onlarla konuşmayın, onlara bakmayın, onlarla tokalaşmayın, onları kucaklamayın, öpmeyin) demektir.



Yabancı kadına bakmak zinaya götüren yollardan birisidir. Bunun için hadis-i şeriflerde buyuruluyor ki:

(Yabancı kadını görüp, başını ondan çevirene Allah ibadetin tadını duyurur.) [Hakim]

(Harama bakmayan gözler, Cehennem ateşi görmez.) [İsfehani]



(Kadına şehvetle bakanın, gözlerine erimiş kurşun dökülüp Cehenneme atılacaktır.) [M. Enhür]

(Avret yerini açana, başkasının avret yerine bakana Allah lanet etsin!) [Beyheki]

(Kadının yüz ve iki eli hariç bütün bedeni avrettir.) [Ebu Davud]



Resulullahın bu açıklamasından sonra, (Başörtülerini yakalarına örtsünler) âyeti, vücudun tamamını örtsünler, boyun, yaka ve gerdan kısmını da kapatsınlar demektir. Bazı kadınlar eşarp taktıkları halde bu kısımları açık kalıyor. Hiçbir yer açık kalmasın demektir. Hz. Âişe de bildiriyor ki: (Tesettür âyeti gelince, muhacir kadınlar hemen peştamallarını yırtıp başlarını örttüler.) [Buhari]



Herkes Kur?an-ı kerimden hüküm çıkarabilseydi, (Kur?anı insanlara açıkla) buyurulmaz ve hadis-i şerifler lüzumsuz olurdu. Kur?an-ı kerimin 17 yerinde Resulullaha (De ki, bana tâbi olun) buyuruluyor. Allahü teâlânın Resulüne tâbi olup Onun bildirdiği şekilde tesettüre riayet etmelidir! Bir kadın açık gezse kâfir olmaz. Fakat kapanmanın lüzumsuz olduğunu söylerse kâfir olur. Günah ile küfür farklıdır.



Herkesin bir tıp kitabı okuyarak, ilaç yapmaya, ameliyat etmeye kalkması cinâyettir. Yalnız Kur?an diyerek Kur?andan hüküm çıkarmaya çalışmak da bundan daha büyük cinâyettir. Yanlış ilaç kullanan sakat kalabilir, ölebilir. Fakat yanlış hüküm çıkaran imanını kaybedip, sonsuz azaba düşebilir. Hadis-i şerifleri bir tarafa atıp, Kur?ana herkes el uzatınca dinin yıkılacağını, insan sayısınca din zuhur edeceğini zındıklar çok iyi bildiği için (Yalnız Kur?an) diyerek dini yıkmaya çalışıyorlar. Bu oyuna dikkat etmeliyiz.



Kadınların kıyafet şekli
Yalnız Kur?an diyen zındıklar, ?Kadının kapanması gerekmez? diyor. ?Kadına çarşaf farzdır? diyenler olduğu gibi, ?Çarşaf Hıristiyan rahibe kıyafetidir, giyilmez. Nitekim Abdülhamid Han çarşafı yasaklamıştı? diyenler de vardır. Dinimizdeki hükme bakalım:



Kadınların vücut hatlarının belli olmayacak herhangi bir elbise ile örtünmesi farzdır. İslam dini, kapanmayı emretmiş, ama belli bir örtü şekli bildirmemiştir. (Dürer-ül-mültekıte)



Ahzab suresinde bildirilen cilbab, erkeğin de, kadının da giydiği bir elbise, bir gömlektir. Zevacir ve Berika?daki (Haya cilbabını [örtüsünü] çıkaranın [aleyhinde] söz etmek gıybet olmaz.) [Beyheki] ve (Cilbabı [gömleği] haram olan erkeğin namazı kabul olmaz.) [Bezzar] mealindeki hadis-i şeriflerde cilbabın bir örtü olduğu açıkça görülmektedir. Cilbabın dış elbise olduğu tefsirlerde de yazılıdır:



Cilbab, hımarın [tülbentin] üstüne örtülen ve göğse kadar inerek gömleğin ceybini [yakasını] boynu örten baş örtüsü. (Ebüssüud tefsiri)

Cilbab, tek parça örtü. (Celaleyn)

Cilbab, göğse kadar inen baş örtüsü. (Ruh-ul-beyan)

Cilbab, milhafedir. (Beydavi)

Cilbab, hımardan büyük örtü veya vücudunu örten dış elbise. (Kurtubi)

Cilbab, bedeni baştan aşağı örten çarşaf, ferace, çar gibi dış giysi. (Elmalılı)

Cilbab, dışa giyilen örtü. (Tibyan, A.Fikri Yavuz ve Hasan Basri Çantay?ın meali)

Cilbab, milhafe, entari veya hımar. (El-Envar) [Milhafe= dış örtü ki buna ferace de denir.]

Cilbab, feracedir. (Ö. Nasuhi Bilmen tefsiri)



Nur suresinde, (Kadınlar, hımarlarını [başörtülerini] yakalarına örtsünler) buyuruluyor. Eğer cilbab çarşaf demek olsaydı, hımar denmezdi. Fıkıh kitapları cilbabın dış örtü olduğunu bildiriyor. Bir örnek: Hanıma verilmesi vacip olan nafaka, yemek, kisve ve meskendir. Kisve, hımar ve milhafedir. (Bahr)



Tefsir, hadis ve fıkıhta cilbab dış örtüdür. Çarşafa bid?at denmez; çünkü âdetteki değişiklik bid?at olmaz. Şalvar ve pantolon da böyledir.



Çarşaf kelimesi, Farsça çader-şebden [gece örtüsü] bozularak Türkçe?ye girmiştir; tesettür için ev dışında giyilen üstlüktür. Tanzimatta hacca giden İranlılardan alınan çarşaf, önceleri bid?at sayılıp pek tutulmamışsa da, 1870?ten sonra yaygınlaştı. Daha sonra II. Abdülhamid Han, 4 Ramazan 1309 (2 Nisan 1892) tarihli bir emirle çarşafı yasakladı. (Diyanet Vakfı İslam Ansiklopedisi)



Yaşmak ile ferace giyilirken, 1872?de Subhi Paşanın Suriye valiliğinden dönüşünde ailesi Suriye?den getirdikleri çarşafla görününce, İstanbul?da çarşaf moda oldu. (Musahibzade Celal, Eski İstanbul Yaşayışı )



1889?dan sonra açık feraceli iki paşa kızına birkaç külhanbeyi laf atıp feracelerini yırtınca, bu defa çarşafa rağbet arttı. Bid?at diyenler de giydi. (Sermed Muhtar Alus, Aylık Ansiklopedisi sayı 36)

1913?te yüz binlerce Balkan muhacirleri İstanbul?a Ortodoks kadınlarının giydiği siyah çarşafı ile gelmişti. Zamanla bu da İstanbul?a yayıldı. Hükümetin zaten uğraşacak hali yoktu, çarşafa mani olamadı. (M. Zeki Pakalın, Osmanlı Tarih Deyimler sözlüğü)



3 Ekim 1883?te Şeyhülislamın teklifi ve padişahın emriyle ferace dışında bir şey giymek yasaklandı. Daha sonra çarşaf da giyildi. O zamanki çarşaflar farklı idi. (Vakit. 4.10.1883)


<a href="redirect.jsp?url=http://www.dinibilgiler.org/BirBileneSoralim/MezhebinOnemi_fr.htm" target="_blank">http://www.dinibilgiler.org/BirBileneSoralim/MezhebinOnemi_fr.htm</a>
  #18299  
Alt 27.05.2005, 18:20
Benutzerbild von donpepelino
donpepelino donpepelino ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ABD Karsiti Aydinlar Incirlik Kapatilsin

ABD KARŞITI AYDINLAR İNCİRLİK"E YÜRÜYOR

ABD"nin Irak ve Afganistan işgallerine lojistik destek için kullandığı İncirlik Üssüne gösterilen tepkiler giderek büyüyor. Aralarında Nuray Mert, Mehmet Bekaroğlu, Sami Evren gibi aydınların bulunduğu bir grubun bugün, İncirlik Üssünün kapatılması için İstanbul"dan Adana"ya hareket edecekleri öğrenildi. Küresel Barış ve Adalet Komisyonu ve Doğu Konferansı ekibi tarafından organize edilen eylem öncesi saat 20.00"de Tüyap"ın önünde bir basın açıklaması yapılacağı bildirildi.
MATER: İNCİRLİK
ÜSSÜ KAPATILSIN
Etkinliği düzenleyen Küresel Barış ve Adalet Koalisyonu"nun sözcülerinden Tayfun Mater, Türk halkının yüzde 90"ının İncirlik Üssünün kapatılmasını istediğini belirtti. İncirlik Üssünün kapatılması için Türkiye genelinde büyük bir toplumsal muhalefet örgütlemeyi amaçladıklarını ifade eden Mater şunları söyledi: "Türkiye halkı 1 Mart 2003"de tezkerenin reddedilmesini sağlayarak Türkiye"nin ABD"nin Irak işgaline ortak olmasını istemediğini göstermişti. Şimdi hükümet yeniden gizli kararnamelerle bu işgale ortak olmaya çalışıyor.
Biz, İncirlik Üssünün ABD tarafından Irak ve Afganistan işgallerinin devamını sağlamak ve İran, Suriye gibi komşumuz olan başka ülkelere saldırmak üzere kullanılmasını istemediğimizi, İncirlik"te bir kez daha göstermek için İncirlik"e gidiyoruz.
Talebimiz, üssün ABD tarafından kullanımına izin veren Bakanlar Kurulu Kararnamesi"nin içeriğinin Resmi Gazetede yayınlanması ve İncirlik Üssünün bir an önce kapatılmasıdır."
SAADET PARTİSİ DE DESTEK VERİYOR
Bugün saat 20.00"de İstanbul"dan hareket edecek gruba, Adana Saadet Partisi teşkilatının da destek vereceği öğrenildi. 28 Mayıs Cumartesi sabahı Adana"ya varacak olan işgal karşıtlarının önce şehir merkezindeki Uğur Mumcu Meydanı"nda basın açıklaması yapacakları, daha sonra da yine otobüslerle İncirlik"e hareket ederek, üssün önünde bir protesto gösterisi düzenleyecekleri kaydedildi.

<a href="redirect.jsp?url=http://www.vakit.com.tr/detail.asp?id=10836" target="_blank">http://www.vakit.com.tr/detail.asp?id=10836</a>
  #18300  
Alt 27.05.2005, 18:20
Benutzerbild von zampara5
zampara5 zampara5 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Zavalli Kullariz hepimiz...

Herkez tutdurmus Kiyamet ne zaman kopacak diye düsünüyor. Kiyametin kopacagi günü düsüneceginize birde Kiyamet gününe hazirmisiniz diye düsünseniz? Muahmmed (S.A.V.) ümmedi olarak ne namaz, ne güzel ahlak, ne oruc nede tövbe ediyoruz. Bi Sinava bile gitmeden önce bille haftalarca gecelerce calisipda hazirlanipda gidiyoruz, ama Kiyamet günü gelecegine bile bile buna hic bir hazirlik yapmiyoruz. Allahin düsmani olan Seytana köllelik ediyoruzda , bizi yaradan allemlerin rabbina herseyin sahibi olan malik ALLAHA kuluk etmiyoruz. Dünyada hersey bos, bu dünya sadece ALLAHA kulluk etmek icin var, zaten ALLAHA su an bile kulluk eden ALLAH dostlari olmasaydi bu dünya cokdan batardi, ama o günde gelecek, ALLAHIn ismi unutulacak ve tüm insanlar sapitacak, iste o zaman herkez pisman olacak ama is isden gecmis olacak ama.

ALLAH sonumuzu hayir eylesin, ona kul olabilmegi nasip eylesin.

AMIN
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu