| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
|
|||
![]() Hi,
ich finde mit dem Begriff "NAZI" sollte man nicht so leichtfertig umgehen. Rein formell hast du zwar Recht, daß er in der Hitlerjugend war, aber dann solltest du auch die Umstände miterwähnen. Er wurde 1941 mit 14 Jahren zwangsweise in die Hitlerjugend aufgenommen. Und mein Gott, einen 14 jährigen mitten im Krieg kann man nicht den Vorwurf machen, er sei Nazi. Mit 14 Jahren ist man gar nicht in der Lage, die Dimensionen zu begreifen. |
|
|||
![]() Hi,
ich finde mit dem Begriff "NAZI" sollte man nicht so leichtfertig umgehen. Rein formell hast du zwar Recht, daß er in der Hitlerjugend war, aber dann solltest du auch die Umstände miterwähnen. Er wurde 1941 mit 14 Jahren zwangsweise in die Hitlerjugend aufgenommen. Und mein Gott, einen 14 jährigen mitten im Krieg kann man nicht den Vorwurf machen, er sei Nazi. Mit 14 Jahren ist man gar nicht in der Lage, die Dimensionen zu begreifen. |
|
|||
![]() Hi,
|
|||
![]() peren sen kurandan yazmis oldugun ayetleri okudun mu ? okuyupta anladin ? yada sadece islam kötü bir dindir iste bakam adam öldürmeyi emrediyor bunu göstermek istiyorsun ?
yazdigin ayetlerin hepsi savasla ilgili. bilmiyorum kürt alevimisin nesi? simdik iyi bak sana misal verecegim yazmis oldugun ayetlere. anlasilan islam dininden bilgin yok,cünkü ras gele yazmazdin bunlari. MUHAMMED SURESI ( CÜZ 26,SURE 47 -4) ilk yazdigin cümle ne ( savasta ) diyor sokakata ki insani hiristiyani kafiri yahudiyi demiyor.savas alaninda diyor.sonra onlari esir alin diyor.ne yaziyor orda öldürün mü diyor yoksa ya lütfen birakirsiniz yada karsiliginda fidye alirsiniz ! peygamber efendizmiz bedir savasindan dönerken esirleri vardi. sevgili peygamber efendimiz ne dedi.esirle eziyet etmeyin dedi!!! ENFAL SURESI ( CÜZ 9,SURE 8- 12) ilk cümleyi oku allahu teala kime vahyediyor ve nediyor ? meleklere diyor insanlara degil. TEVBE SURESI (CÜZ 10-SURE9-73) cihad kelimesinin ne anlama geldigini biliyormusun? cihad kelime senin icin savsmak ve insanlari öldürmek anlamina geliyor halbuki cihadin anlamina bakalim biii ! Cihad ; Düsman ile muharebe. ilim ve imanla, sözle, fiile, mal ve canla bütün kuvvetini sarf etmek. Allah (C.C.) yolunda muharebe. Din icin calýsmak. yine görüyorruzki haksiz yere insan öldürmek yok AHZAB SURESI ( CÜZ 22-SURE33- 60-61) güzel misal istiyorsan papanin yaptigina bak din adi altinda politik yapip insanlari bir birne düsürüyor.ve böyle kisiler öldürülmeli. ya birini kellesi ucar yada bir yalanin yüzünden kac yüz bin kisi ölecek.anlamisan kiro |
|
|||
![]() nicht nur in Istanbul... sondern in allen Ecken der Türkei gibt es Kirchen... jede Menge... vor allem im Egeischen Bereich... Marias Grab ist auch in TR... nur welche Städte kennst du denn... von mir aus Reise doch nach Trabzon und frag mal nach Kirchen, jeder wird den weg zeigen....
Du darfst nicht vergessen... Jahrtausende lang war die Türkei auch Christlich, Moslemisch usw... dementsprächend gibt es jede Menge Kirchen... NUR DAS WILLST DU NICHT WAHEHABEN.... der Grud muss wohl HASS sein denke ich |
|
|||
![]() e erlebt hat wirkt sich auf den karakter aus und prägt einen Menschen ein lebenlag....
Schau doch mal den letzten papst an.... Wieso sind die so unterschiedlich... ??? Ein Papst wird einfach überschätzt... oder ein Imam auch... MEIN GOTT ES SIND MENSCHEN... die einfach zu viel Macht haben... Gib den Menschen zu viel Macht, dann baut er nur noch Mist |