| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() und so ist es auch.....
Das sind meiner Meinung nach noch die übrig gebliebenen Auslaufmodelle der Hurafet Sekte...... in ein paar Jahrzehnten wird sich das legen..... hoffe ich... Bis dann Gruß Enis |
|
||||
|
||||
![]() ... bi ifademi daha unutmusum
![]() Aman diyeyim, evdede telas olmasin! Nede olsa, cevremizdeki insanlari cok seviyoruz ve kulluk görevimizi yerine getirirken sefillik muamelesi uygulamamiz gerek degilmi?!Yoksa millet senin onlardan üstün oldugunu nerden anlayacak?? ![]() Hee, bu arada yemekten sonra giybete devam... Yani kardesinin cig etini yemeye! Yemek öncesi Ezan okunurken,sakin dinlemeyin... Allah muhafaza anlarsinizda kelimeleri, aklimiz zihinimiz acilirda, hayatta ilerleriz.. Aman diyeyim! ![]() Hep hos´ca kalin yurdumun güzel insanlari... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() also ich esse nicht viel, vor dem sonnenaufgang trinke ich wasser, iftarda esse ich hurma und trinke wasser. mehr nicht. nicht alle machen es so, manche verstehen ja nicht was der sinn des fastens ist!
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() bilmeden konusani birlestiren nokta nedir ???
Ikisi de konusur!!! |
|
||||
|
||||
![]() Hayin Huydan farki nedir ???
HAYirdir Insallah!!! HUYsuz olma!!! |
|
||||
|
||||
![]() Sefa getirirsin Insallah!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Aciklamasini kendin düsün derim!
En önemli nokta orada! Hay(y) {Allah´tan} geldik , fakat Huy´u {Allah´i} bir türlü idrak edipte maalesef erisemiyoruz!!!! Herhalde genis bi ispata gerek duyacak degilsin! |
|
|||
|
|||
![]() hemen hemen her zaman Hutbedeki Laga Luganin sonuna rastlarim.... ve nazi kildiktan sonra bin ich immer einer der ersten der abhauen... sadece vahyi namazi kilip hemen cikip giderim... diger Hurafetciler neredeyse Hucular kadar Budismusdan dinimize gecen tezbih Hurafetininde uygularlar... sonra Hoca Cehaletinin laga lugasina anlamadiklari halde amin derler.....
Ehrlioch gesagt habe ich weder Lust oder oder die Zeit mich mit diesen papnasen von möchte gerns Moslems zu Identifizieren... Gruß Enis |