| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Woran erkennt man einen Türken? ALDI, I-PHONE und 3 er BMW! Habe ich was vergessen? Himm, und sie wissen immer alles besser! Perfekt ist unser Klischee vom Türken!
|
|
||||
|
||||
![]() Da hat einer mal ordentlich in der Klischeeschublade gewühlt.
|
|
||||
|
||||
![]() Mc Donalds
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zumindest geht man davon aus dass ich Leute zu Mc Donalds einladen wuerde http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?p=1961626 (posting 2251 ff)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Gerade logge ich mich auf Facebook ein und auf den gerade geposteten Bildern meiner Facebook Freunde sind Mc Donalds Getraenkepackungen zu sehen. Na dann guten Appetit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das wenige dass ich kochen kann schmeckt - zumindest rede ich mir das ein.
|
|
|||
|
|||
![]() Bosuna demiyorum, kitap okumayi daha ciddiye almaliyiz diye..
kitap okuyan daha cok düsünür, düsünen basit yorumlar yapmaz.. Arkadas, Almanyadaki Türklerden yola cikarak '' Türken '' diyecegine bir düsün Türk dedin mi akla Türkiye gelmeli degil mi? Ayrica Almanyada ki Türkler, Türk Kültürüyle mi yasiyor ki onlari yargilayayim? bir de diger milletler cok mu iyi, arastirsan hepsinin kötü huylari var...yani neden cok Türklere odaklaniyorsunuz, zamaninizi Türkler icin harciyorsunuz büyük bir millet oldugunu göstermek icin mi? Eger bunun icin ise, yardima ihtiyac yok. zamaniniza yazik, kendinizle ilgilenin. basibos kalirsiniz sonra ![]() |