| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() karsidaki fikre saygi duyup,hosgörülü tartisabilmektir sanirim.
|
|
||||
|
||||
![]() Genau so isses.
Beide Seiten sind gefordert ! So hast Du es aber nicht geschrieben. So wie Du es geschrieben hast, ist es eben anders rüberkommen. Du hast vollkommen Recht mit Deiner Aussage, dass es nur was bringt, wenn man zusammen diskutiert und es auf diesem Wege schafft, Vorurteile und vorgefertigte Meinungen abzubauen, gemeinsame Lösungen zu finden. Aber das schafft man nicht, wenn man - wie Du von Dir selbst sagst - vor langer Zeit es aufgegeben hast, Dich u. a. mit gewissen sturen Landsleuten auseinanderzusetzen. Weißt Du wie ich an Deiner Stelle reagiert hätte? Wenn mich diese "Anti-TR-Beiträge" so geärgert hätten wie Dich, hätte ich die Focus-Politik-Forumsteilnehmer darüber aufgeklärt, dass Sie sich gerne davon überzeugen könnten, dass nicht alle Türken so sind (mit Link zu den entsprechenden Beiträgen). Genau so, wie Du es hier in vaybee gemacht hast. Nichts für ungut; bin froh, dass ich auf Deinen Beitrag reagiert habe. Übrigens, Du bist nicht alleine. Ich denke auch so. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Es ist doch Blödsinn, die extremen Beiträge aus türkischen Foren hier zu posten.
Genausogut könnten diese türkischen Foren Beiträge hier aus dem FF übernehmen- zu denselben Propagandazwecken. Leute, lasst euch nicht aufhetzen! Beitrag von Welle im Focus Politik-Forum verfasst am: Di Nov 30, 2004 23:40 |
|
|||
|
|||
![]() ich meinte eher deine persönliche Meinung zu den Ideologien..... Welche von denen hat sich deiner Meinung nach am besten bewähert.....
Sende bu dünyada yasiyorsun.... bir görüs bildir.... Benim görüsüm ve izlemlerim beni, Laik sistemin en hayirli bir sistem oldugunu gösteriyor.... Bu tüm demokratik devletlerde hemen hemen böyle yani Laik sistem..... kiliseyi Politikadan disari atmislar.... En carpici örnegi..... Istanbuldaki Patrikhanenin Ekümenik dayatmasi..... Ister Haci ister Hoca ister Papaz..... Bunlarin hangisinin eline sopayi verisen ver.... aninda sopayi kafan indirirler..... Ich verwette mein Leben dafür, das das so ist..... Was ist deine Meinung dazu...... Soll Staat und Religion getrennt werden, zum Schutz der Menschen, oder nicht ?????? |
|
|||
|
|||
![]() ......... neden bukadar büyütülüyor?
bazi erkekler her ne olursan ol kabulumsun diyor digerleriyse eger bakire degilsen kabulum degilsin diyorlar! neden biz bayanlar bakire olmak zorundayiz? sakin yanlis anlamayin beni sanmayin ki önem vermiyorum böyle seylere tabi veriyorum ama sade haksizlik diye düsünüyorum cünkü erkekler hic bakire olarak evleniyorlar mi acaba? sakin hic bir erkek hayir demesin bana her erkek evlenmeden önce bir iliskiye girmis olur! size soruyorum erkekler neden bukdar dayaniksizsiniz ve evlenceginiz kisininde tertemiz olmasini istersiniz? NEDEN NEDEN NEDEN?????????? |
|
||||
|
||||
![]() Es ist aber selbsverständlich,dass sekülerizm(Laiklik) besser ist..
Das ist aber keine Ideologie oder Meinung..Das ist eine reine Tatsache,die nur Moslems in Frage stellen und dummerweise für einen unmöglichen Gottesstaat plädieren |
|
|||
|
|||
![]() önemli degil.... dinin geregince ayni zamandada erkekler icinde önemlidir.... yani erkeklerinde bakire olmalari gerekir....
En azindan birileriyle beraber olmayinca, yani bir Ehe gibi verhältniste yasamiyorlarsa..... Dost Hayati Kurana aykiri gelmez, cünkü nikahin asil amaci, dogan cocuklarin ve kadinin hakkinin savunmasidir....... Bu ayri bir konu...... Erkelerin 100 de 99,99 u zaten bakire degillerdir....... cünkü erkeklerde kontrol mekanizmasi yoktur, es sei den man kann gedanken Lesen..... ![]() 11 yasindan sonra funksiyonunu kaybeden bakirelik zari, kontrol mekanizmasi sayiliyor.... Spor ve benzeri olaylarda herhangi bir iliskide bunlunmayan genc kizlarimizinda, gerdek gecesi ne dayaklar yedikleri ve arosbu damgasi yedikleri birer gercektir..... Bu konuda haklisin, ama alacagin yok.... nedeni ise, erkeklerin yönettigi bir toplumda, es azindan Türk toplumunda, kadinlarin hakki fazla takilmayan haklardan sadece bir tanesi..... Benim acimdan bakireligin fazla bir anlami yok, ama tüm köyü siraya gesmis birisiylede bir hayat sürmek mantikli olmasa gerek, insan hayatinda beraber oldugu insanlar o0labilir.... uzun yillar sözlü ve nisanli olanlarda oluyor.... bunlar ayrilinca sedakatsizlikmi oluyor...... Bu hususlar dini yanlis anlamadan meydana geliyor...... nikahin asil anlamini anlasak, bu ve benzeri sorunlar yasanmaz zaten...... Bir erkegin veya genz kizlarin bakireligi öyle fazla önemli degil, ama bakireligini NEDEN kaybettigi cok ama cok önemli...... Arkadas sevdim, evlenecektik..... ama olmadi.... Amenna bu kabul, bunda öyle fazla hata yok. Ama öyle her gördügü canliya atlayandan, kiz veya erkekten ne köy olur nede kasaba....... Öylelerinden uzak durup evlenmemek lagzim..... Selamlar Enis |
|
||||
|
||||
![]() sadece aptal erkeklerimiz vaginaya penis girince kizin kirlendigini düsünüyorlar ve taze bir kiz istiyorlar..ama penise bir sey olmuyor o kirlenmek bir yana paslanmaz oluyor onlarin akli sira..
biz erkekleride bakir yapcagina,sizde bizim gibi olun ve evlenmeden önceki cinsel yasaminiz hakkinda siz karar verin |
|
|||
|
|||
![]() Sekülarizim.... belkide ikinci iyi yönetim seklidir.... aber den ersten kenne ich nicht....
Das gleiche hatte mal Churchill über Demokratie gesagt.... und er hat recht.... Iyi geceler... |