Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 01.12.2004, 23:18
eniskaya

Standard Kururlmus zaten daha ne olacak

Krieg Krieg und noch mehr Krieg..... sonst nichts.....

Su an Israil devleti var...... savastan baska ne getirdiki ???? daha ne getirsin......

Allahin mekanizmasi bellidir...... savas icinde yetisen nesil ancak savasci bir nesil olur.... ve yüzyillar boyunce düzelmeyecek bir genetik deformasyona yol acar......

Ist es so.... ??

YES IST IS.....!!
Alt 02.12.2004, 00:13
Benutzerbild von akshalil
akshalil akshalil ist offline
Neuer Benutzer

Standard Türkün türken baska düsmani yoktur

bu atasözüne inanirsan kreuzberg"lerde ghettolar kurarsin iste..sonra da aptal aptal cikar almanlar bizi ghettoya zorluyor,bizi disliyor dersin..böyle sacma bir söze inanan bir insana cevreye ayak uydurmasi,arkadasliklar kurmasi mümkün mü?

bir de burda din aydini diye cikmis hava atiyorsun..ama mevzu milliyetcilik olunca primatlasiyorsun.. simdi ben sana bu sözün tam tersini yani asil"türkün türkten baska düsmani yoktur" un daha gercek oldugunun analizini yapardim ama neyse..degmez..böyle absurd fasizm kokan sacma sözleri köylü kahvelerinde bakkal memet efendilerden cart curttan cok duydum alamnci bir mühendis(!) olarak ufku genis olacagini tehmin ettigimiz insanlardan gelmesi vahim!!
Alt 02.12.2004, 01:22
Benutzerbild von akshalil
akshalil akshalil ist offline
Neuer Benutzer

Standard Du kapierst aber die Scahe nicht

In den zwischenstaatsliche Beziehungen gibt es keine Feste Freund oder Feind.
Aus taktisch-wirtschaftlich-wertegemeinschaftlichen Gemeinsamkeiten werden bündnis-partnerschaften gepflegt..Mal spannung,mal konflikt mal intime beziehungen..
Je ein Staat sich selbst und die Welt besser kennt desto erfolgreicher wird er.
Alt 02.12.2004, 01:32
Benutzerbild von carmencitta
carmencitta carmencitta ist offline
Neuer Benutzer

Standard Ein bißchen schon, oder?

Denn Du hast diesen Beitrag hier in zwei verschiedene Foren gesetzt.

Ich beobachte auch, unter anderem indem ich immer mit Interesse die Beiträge hier lese.
Ich kann Dir versichern, dass ich es nicht den Türken zu verdanken haben, dass ich meine Bein- und Achselhaare entferne.
Und meine Eltern haben mir auch nicht beigebracht, an nen Baum zu kacken!
Ich denke, Du weißt, auf was ich anspiele, oder?

Du solltest also immer beide Seiten beobachten.
Alt 02.12.2004, 02:41
eniskaya

Standard Senin görüsün öyle benim böyle

illada senin besnindekiulusanlarinda benim beynimdemi ulusmasi lagzim.....

Simdi Almanlar Türkleri gettolara sokmak falan diyorsun......

Bu olay bizlerin sucu degil... cünkü Almanya devleti Türklerin toplkuma integra olmasi icin ne yapti......

Ich sage es dir GAR NICHTS......

Ben yillardan beri "Kuzey Ren Vestfalya Türk Veli Dernekleri Federasyonu" cogu toplantilarina katiliyorum.
Benim bir yakin dostum ve köylüm Federasyonda ikinci baskandir.

Tüm gördüklerim ve izlemlerim var.... öyle bostan konusmuyoruz....
Ausländerbeauftragter der einzelnen Bundesländer tun nichts das geringste, wenn auch mit äuserstem Druck.....

Sen Türk derneklerinin cektigi sikintilari biliyormusun... cogu zaman parasal olmasa bile, hukuksal alanda sieht es anders aus....

Su an AB Politikasina bakarmisin lütfen.... TC tüm kriterleri yaptiktan sonra adamlar hala kivirtmadalar.....

Arkadasim suc bende veya Türk Milletinde degil....... bizler AB ler tarafindan sevilmiyoruz.... Müslüman oldugumuzdan degil.... Osmanli torunlari oldugumuzdan....

Helmut Schmidt ne diyor.... ???
"Türklerin AB ye girmesine karsiyim, cünkü büyük bir Imparatorlugun cocuklari, kolay kolay Imparatorluktan kalan Ambitionlarini birakmazlar...."

Hadi simdi sen bana, o senin genis Aydiligin cercevesinde bana bir dost Ülke söyleyebilirmisin.... ama gercek dost... cikar dostu degil...... und komm bitte nicht mit Pakistan oder Azerbaycan... bizim kalitemizde bir devlet bul.....

Im übrigen gibt es am 04.12.2004 eine VeranstaltungVeranstaltung in der Stadthalle Wuppertal.

Der Überbegriff ist
"GEMEINSAM FÜR DIE ZUKUNFT UNSERER KINDER"

Ich bin auch Eingeladen, werde damit auch dort sein..... bzw. muss....

Kannst auch vorbei kommen und es dir LIVE ansehen... wie sowas abläuft....

Jaaa mein Freund so einfach ist das alles nicht...... bak Tayibin din azmanligi dünyada sökmüyor.... mecburen evrensel bir cercevede Politikasini sürdürüyor ve buda bizi cok mutlu ediyor......

Selamlar
Enis

Link zu Föderation

www.turk-egitim.de
Alt 02.12.2004, 02:50
eniskaya

Standard Am 04.12.2004 wichtiger toplanti

Sevgili arkadaslar gelecek ayin 04 ünde yani 04.12.2004 Wuppertal Stadthallede
"Kuzey Ren Vestfalya Türk Veli Dernekleri Federasyonu" nun
hazirladigi bir Veranstalltung statt finden edecek.

Der Überbegriff ist
"GEMEINSAM FÜR DIE ZUKUNFT UNSERER KINDER"

Ich bin auch Eingeladen, werde damit auch dort sein..... bzw. muss....

Falls jeman interesse hat ist Herzlich Eingeladen..... der 2 Vorsitzender von denen ist...... hem benim arkadasim, köylüm ve uzaktan akrabamdir.......

Falls jeman interesse hat kann es sich unter der nachfolgenden Link sich die Infos reinholen.... oder auch in mein GB seine Mailadresse schreiben und ich leite den Einladungsflyer an Ihm weiter.....

Wäre schön, wenn einige von euch auch Interesse zeigen würdet.....

Herzliche Grüße
Enis Kaya

Link

www.anadolu-wuppertal.com

www.turk-egitim.de
Alt 02.12.2004, 02:55
eniskaya

Standard Bist du da sicher das ich die Sache

nicht kappiere oder womöglich du ???

Es macht kein Spass mehr.... Ihr springt von einem Thema zum anderen......

ICh wollte iegentlich ein Name hören... ama nerde ????
Alt 02.12.2004, 08:56
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard dann fangt mal mit der Sprache an ...

&gt&gt&gt&gtKuzey Ren Vesfalya Eyaleti Veranstalltung yapacak/edecek ... )

Ich liebe diese doppelte Halbsparchigkeit !!!

Ne toplantisi bu yine kuzum ?
Yine bu Mühendisler cart curt toplantisimi ?

Ich halte sehr wenig von Veranstaltungen dieser Art.
Meistens befinden sich da Türken die sich selbst zu einer Schickeria Gesellschaft hamstern wollen ....
Und produktiv sind sie nur an sich selber - wenn man die mal draußen antrifft erkennt man sie ihrer erhobenen Nasenspitze ...... dass eine Hilfe oder Unterstützung kommt kaum denkbar.
Die schämen sich doch eher für die Türken die aus den Dörfern, deren Mütter nicht lesen und schreiben können.

Ne ne diese Art Veranstaltung ist eher ein Treffen unter Gleichgesinnten...

aber vielleicht irre ich mich ja auch ...NRW ist nicht Gebiet.
Alt 02.12.2004, 11:48
Benutzerbild von berlinfatih
berlinfatih berlinfatih ist offline
Neuer Benutzer

Standard İSLÂM İLE YÖNETMEYEN HERKES YA FASIKTIR

İslâm, kendisinden önce gelen yahudilik, hıristiyanlık ve diğer dinlerden farklıdır. Allahu Teâla İslâm"ı, kendisinden bütün beşeri hayatın tüm problemlerine çözüm içeren bir nizamın çıktığı aklî bir akide üzerine kurulu bir ideoloji kılmıştır. Nitekim Allah, müslümanlara hayatlarının bütün işlerinde onunla yönetmelerini ve onu yönetime getirmelerini/hakim kılmalarını zorunlu ve farz kılmıştır. Hayatlarının herhangi bir işinde dahi olsa İslâm dışında bir şeyle yönetmelerini ya da yönetime getirmelerini de onlara haram kılmıştır. İslâm"dan başkası ile yöneten veya İslâm"dan başkasını yönetime getireni/hakem kılanı Kıyamet günü azaba müstehak kılmıştır. Bu, yani günahkâr olması, eğer o kişi, İslâm"dan başkasının İslâm"dan daha üstün olduğuna inanmıyorsa geçerlidir. Eğer o kişi, İslâm"dan başkasının İslâm"dan daha üstün olduğuna inanıyorsa o zaman kafir olur. Allahu Teâla şöyle buyurdu:
"Kim Allah"ın indirdiği ile yönetmezse, işte o kimseler kafirdirler." (Maide: 44)
Alt 02.12.2004, 12:08
Benutzerbild von haydut007
haydut007 haydut007 ist offline
Neuer Benutzer

Standard SPONTAN...

fällt mir Deutschland ein )

JAAA so siehts aus )

aber warum ein Land das in der Weltpolitik mitspricht, tut dass denn die Türkei ???

Ist mir neu ) hehe
Antwort