| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() ne düsünüyorsun pekii?!
|
|
||||
|
||||
![]() Obwohl ich nix auf Star gebe ...
hier das neueste ... haben auch die andere geschrieben ... Ist eh komisch, das die Rechte eines Spielers bei 4 (!!! zum Teil Firmen) sind! al" ---------------------------- Fenerbahçe"nin almak için neredeyse 1 yıldır uğraştığı Alex"in işi her an bitebilir. Brezilyalı yıldız takımı Cruzeiro, Libertadores Kupası"ndan elendikten sonra yaptığı açıklamada ""Fenerbahçe"ye transfer olabilirim"" dedi. Perşembe gecesi oynanan Güney Amerika"nın Şampiyonlar Ligi maçında Kolombiya takımı Deportivo Cali"ye penaltılarla elendikleri maçın ardından konuşan Alex, ""Çok yakında Türkiye"ye gidebilirim. Fenerbahçe"de kariyerime devam edeceğim"" dedi. Brezilyalı starın takımıyla sözleşmesi devam ediyor ama Cruzeiro, Kanarya iyi bir fiyat verirse satabilir. 14.05.2004 19:32:00 ---------------------- <a href="redirect.jsp?url=http://www.stargazete.com/starextra/index.asp?haberID=7277" target="_blank">http://www.stargazete.com/starextra/index.asp?haberID=7277</a> |
|
|||
|
|||
![]() Besiktas bonservisimi aldi, sadece benimle anlasmasi kaldi.
Ayrica yeni gelecek olan yönetim degil, mevcut yönetim transfer ettiginide belirttiler. Hayirli olsun. |
|
|||
|
|||
![]() Kaynak: fanatik.com.tr
|
|
||||
|
||||
![]() Bence büyük hata!
Iki tane kalecimiz var! Onlara güvenmek gerek! Sanki v.d.S. hic hata yapmayan birisiymis gibi! Ausserdem: Wieviele "AUSLÄNDER" dürfen denn gekauft werden ??? ;-) Das würde ich in die Bereiche der Gerüchte verweisen! Alex ist ja schon ein längeres Thema bei uns ... ... und da nur Petkov und Rebrov gehen werden! (Anscheinend bleibt Tomas doch!?!?!) Darf ergo nur ein Spieler kommen! al" |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Und meine Mutter wie eine Frau!
Schliess von deinen evtl. vorhandenen Verhältnissen auf die Meinen !!! al" |
|
|||
|
|||
![]() 5e düsmüyor mu?? Eeh, sizin isimlerini saydigin oyuncular haricinde zaten 5 yabanci oyuncunuz var ki?!
Evet, bencede sacma sapan bir haber. Ama Placente veya Luciano ile temasa gecmis olabilirler. |