Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 05.08.2004, 12:35
unknown

Standard Muhammed aynen söyle demistir:

"Sizden birinizin içecegi (ve yiyecegi) içine sinek düstügü zaman, o kisi onun her tarafini batirsin, sonra çikarsin (atsin). Çünkü sinegin iki kanadinin birisinde hastalik, öbirisinde de sifâ vardir..."

Hemen ekliyelim ki Muhammed"in bu sözleri, Buharî"nin Ebû Hüreyre"den rivâyeti olarak, ve ayrica da Hattâbî gibi ünlü yorumcularin açiklamalariyle birlikte insanlarimiza Diyânet Isleri Baskanligi tarafindan belletilmektedir. Buna inanmayanlari Diyânet "Cahil" olarak damgalamaktadir! [Bunun böyle oldugunu anlamak için bkz. Sahih-i Buharî Muhtasari.... (Diyânet Yayinlari, Cilt 9 , sh. 70 ve d. Hadîs no. 1365)]

hmmm stimmt wohl doch........
Alt 05.08.2004, 12:55
Benutzerbild von resit23
resit23 resit23 ist offline
Neuer Benutzer

Standard Danke Helmut Schmidt

für mich ist und bleibt Helmut Schmidt einer der intelligentesten Menschen auf der Welt. Warum schreien alle rum??? Was er sagt das stimmt, ich gib zu, ich will mich gar nicht 100%tig integrieren wie die meisten muslime auch. Herr Schmidt ist echt klasse, man muss ihn mal bei Politikshows zuhören, der hat es einfach nur drauf.
Alt 05.08.2004, 13:16
unknown

Standard Bunlara inanacagina Kuran"i oku.

Seytan insana hile yaparken, dogruyu birak yanlisa sap demez cünkü bu düsünce icabi cok basittir. Seytan dogrularin icine yanlislari katarak insanlari yavas ama emin adimlarla dogrulardan uzaklastirir. Peygamber efendimizde bir fani idi ve bir fani olarak o da bu dünyaya gözlerini yumdu ve naciz bedeni toprak oldu. Artik ona bir soru soramayiz. Ancak ebediyette dek bizlere Kuran"i Kerim rehber olarak, yol gösterici olarak birakildi.

Anlayana sivri "sinek" saz, anlamayana davul zurna az.
Alt 05.08.2004, 13:31
unknown

Standard höö inandimi kim söyledi

herhalde herseye inanacak kadar aptal degiliz...inansak zaten her hocanin dedine..ooo ramazan ayinda tüm müslümanlar ayas olur cikardi.. )

haklisin dogru peygamber efendim (sav.) Allahin elcisiydi ve gereken görevini yerine getirip Allah katina cirakrildi...aslinda ona soracak oldum sorular cok var ama ne yazikki imkanim yok.....

seyy sonunda davul zurna demissin...bunun kemenceside varmidir? )

Saygilar
CENE
Alt 05.08.2004, 13:33
unknown

Standard HElmut und Religions Forum??

höö hab ich jetzt da was verpasst? was hat das eine mit dem anderen zu tun...glaub wohl du bist im falschen forum...
Alt 05.08.2004, 16:45
Benutzerbild von 76er
76er 76er ist offline
Neuer Benutzer

Standard Muhahahaahahahaahahahaaha

........derim
Alt 05.08.2004, 17:10
Benutzerbild von abizettin
abizettin abizettin ist offline
Neuer Benutzer

Standard hast Recht. Der ist echt Intelligenz

das,was er gesagt hat,ist auch ziemlich zutreffend...Ich denke aber nicht,dass er eine 100% igen Integration meint oder verlangt..
Das Problem liegt eher daran,dass die muslimischen zuwanderer von anfang an eine Verweigerungsreflex gegen jede Art der Integration zeigen-die Bereitschaft,die westliche kultur zu verstehen- sie ordnen den Westen nach ihrer religiösen,dogmatischen vorstellungen ein- und bilden parallele Welte..
Alt 05.08.2004, 17:16
Benutzerbild von xpancaro
xpancaro xpancaro ist offline
Neuer Benutzer

Standard muahahahahahahhahaha

babana sor yada atana hahahahaha
Alt 05.08.2004, 17:34
Benutzerbild von 76er
76er 76er ist offline
Neuer Benutzer

Standard Schwester

Ihr seid nicht auf dem selben Level!
Wie war der Ausspruch?? Ein Gelehrter ist unter Dummköpfen pure Verschwendung!! oder so ähnlich! Die kapieren nicht mal worauf Du hinauswillst!!!
Alt 05.08.2004, 17:39
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer

Standard solche moralaposteln haben wir

natürlich gern.

koskoca topraklarin üzerinde yasiyanlarin acligini sanki sen giderdin. sanki sen her dogan cocugun agzina mamasini verdin. sanki sen tarlada ot bictin. sanki sen degirmen tasini cevirdin. sanki sen gökten yagmuru yagdirdin. sanki her sabah türkiye üzerinde günesi sen doguruyorsun ki gelmis böyle sacma sapan laflar sarfediyorsun. ahlaksiz.
Antwort