| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() ac bir Thread yazalim, hangi konu olursa olsun
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bin auf der arbeit, sporadisch isim oluyor und wenn leerlauf is
überkommt mich die langeweile. La bandirma kimdi?? was weiß ich wo der sack is, ne isim var benim onunla |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Kolay gelsin. |
|
|||
|
|||
![]() Su saati bi bagliyan olsa keske..
Günlerin nasil gectigini anlamiyorum. Bu seneyi de devirdik.. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() Bir sen sormadinki ![]() Galileo da bakarken ; Bir kisinin sadece fb paylastigi resimlerden topladiklari bilgilerle kapisina kadar gelip, cocuklarinin isimlerini söyleyince ; bazan tehlikelide olacagini düsündüm bilgi vermenin ama zararindan cok faydasi var bence |
|
|||
|
|||
![]() Das ganze verheiratete gesoecks kriecht aus ihren loecher. Ich koennt im schwall kotzen !!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Betreff: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: günaydin Datum: heute, 09:42 anlasildi sen bagirarak ahkam kesmeye calsitigina göre demekki kuyruk acin var ve saldiracak yer ariyorsun daha cok haysiyetsizlezmeden sohbeti noktalayalim. Senin saygisizlik seviyene inmek istemem. > Ne alaka be ne alaka. Ne bu saygisiz dengesizlik. Yasin basin var. Hicmi utanmiyosun sen. Singlesin diye yazistim. Ne ala. Kayit oldugunda bekarmista bilmem neymiste.SENIN SINGLE OLMADIGIN HALDE BENIIII RAHATSIZ ETMEYE HAKKIN HAKKIN HAKKIIIINNNNNN YOOOKKKKKKKKKKK > > > kayit oldugum tarihte bekardim ama senin beni yargilama hakkini sana kim veriyor!!! tanimadan bilmeden!!! > > > > > Was redest du mann. Was fuer respekt. In deinem profil steht single. Utan yaaaa. Was fuer respekt. Wovon redest du utan beeee > > > > > > > danke für die empfehlung, ich respektiere alle meinungen so lange ich nicht unbedingt von vorne rein akzeptieren muss. > > > > Ich bin ehrliche und möchte auch niemanden belästigen wollen, es sei denn beide wollen es. > > > > > > > > > Ich gebe mich ungern mit verheirateten kerlen ab. Unterhalt dich Mal lieber mit deinen leuten > > > > > > > > > > > Danke, danke > > > > > > es geht allen gut :-))) und wie geht es Dir und den Kindern? > > > > > > > > > > > > > Guenaydin wie war dein WE. > > > > > > > Wie geht frau un den kindern > > > > > > > > > > > > > > > Günaydin, > > > > > > > > > > > > > > > > mesaj göndermissin ama posta kutumda birsey yok malesef tekrar gönderirmisin lütfen? |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
es gibt viel schlimmere! |
|
||||
|
||||
![]() "Þimdi" ta içimde olsa da... "þimdi" çok uzaklarda...
|