| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Türkiye bizim devletimizdir... yani Türklerin....
Biz yani asil Türklerde... Türkiyeyi, evrensel kanunlar cercevesinde düzenlemisizdir..... Ne kadar zamanda ileriyizki.... Fransa yillar sonra Laik sisteme gecmek üzere okullar kanununu yeniden düzenledi..... Ben seni hic anlamiyorumki..... Sen süryani asilli olabilirsin... veya Arap asilli...... ama devletimizde yasiyorsan Türk vatandasi simgesi altinda Türk-Anayasasina saygili bir sekilde yasamak zorundasin.... Bak ben Alman degilim ama Alman-Anayasasina sonsuza kadar saygili ve itaatkarim.... bizimkinde cok farli degilki.... Ama sende Türk vatandasi degilsen..... ayni benim Almanyada Türk vatandasi gibi... sende Türkiyede yabanci bir vatandas gibi efendi efendi yasamana bak..... Sen o kadar akilli veya bir Prof falan degilsinki.... eger begenmiyorsan... okur kafani calistirir Politacai olursun..... ve dünyayi degistirmeye bakarsin...... elbet evrensel kanunlar cercevesinde.... Artik yoruldum... ich gehe für den Augenblick raus aus dem Netzt...... Bosu bosuna beni konustirttun.... umarim biraz bilgi almissindir yazdiklarimdan..... hadi kolay gelsin... Selam Enis |
|
|||
|
|||
![]() Jetzt gehen Dir die Thesen und Erörterungen anderer langsam aus,was?;
denn Du fängst an Dich zu wiederholen. Äusserst schwach meine Liebe, sehr schwach!! |
|
||||
|
||||
![]() anlatmak istedigim sorumluluk sahibi olmak ve onun getirdigi yükümlülük.
ikincisi atatürkün kisiligini elestirmenin kimseye birsey getirecegi bir isin oldugunu sanmiyorum. yapilanlar tartisilir. |
|
||||
|
||||
![]() Ja und hast du denn keine Meinung dazu dass der Atatürk englische verbündete hatte, und nie an der Front gekämpft hat, hast du es dir bis zum schluss durchgelesen??
mach dir keine Sorgen meine Argumente und Beweise gehen mir nicht aus. Ich warte bis sich das Jeder durchgelesen hat. |
|
|||
|
|||
![]() frau... geh und verteile deine bücher und kasetten usw. als ob der islam wie in einer pupsigen sekte praktiziert wird. wenn ich sowas wie dich sehe kommts mir hoch... utan!
burda atamiza camur atmaya calismada... git isine bak! |
|
|||
|
|||
![]() ich lach mich tot.....
Kann es sein das Du evtl. Engländerin bist.... oder Franzose.... na wie war das.... wann hatten wir die nach Hause geschikct... Ach warte Du kannst auch ein Griechin sein..... jauuuuu. Eger buda dogruysa... kirklara katilacagim..... Dann bist Du eine Missionarin..... |
|
|||
|
|||
![]() eien Missionarin.....
|
|
|||
|
|||
![]() Was sind Beweise?
Wermutungen und Niederschriften von Denen, die Dich geprägt haben? Versuch nicht mit diesen Texten, die Du abermals kopierst, andere zu überzeugen. Wir sind schon überzeugt!!! |
|
||||
|
||||
![]() ikincisi bu insanlarin kendi tercihidir.
sanami soracaklardi nasil giyineceklerini? kadinlari soyundurmaya ne kadar meraklisin. öne sürebilecegin tek argüman bumu? |
|
||||
|
||||
![]() du wirst nie drauf kommen
![]() |