Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 24.06.2004, 17:06
unknown

Standard Cocuklar HARCANMAMALI...

cocuklari düsünen yok.. bir ara bi konusma gecti ve ben dedim ki bei einer "alleinerziende" mutter aufzuwachsen ist viel besser, als mit mutter und vater, wo nur gewalt in der familie angesagt ist...

oh, sekiz saat calisiyorum diye hic birseyle ilgilenme.. e o cucuk??? sorumluluk?? cocugun sorunlari olunca konusmak????
yooooooo onu bilmezler, ama yapmaya gelince, stehen sie an erster stelle.
Alt 24.06.2004, 17:08
unknown

Standard KARAMURAT 61

Sen ne demk istiyorsun? hayat tabii ki hep güllük, gülistanlik DEGIL, ama sorunlarin yanisira birde evde kocadayagi yemege kimsenin mecburuyeti yok.Hem ne demek "siz ir evlenin coluk cocuk sahibi olunda görelim" Evlenmek demek dayak yemek demekmi? cok yalnis yoldasin. benim annem babam 30 yildir evliler ne kötü bir söz duydum nede bir tokat. AMA BU RESMEN BIR SEVIYE olayi. SEVIYESIZ ve KÜLTÜRSÜZ INSAN DAYAGI ÖNE SÜRER baska verebilecek birseyi olmadigindan ve kendinden baska hickimseyi sevmediginden. Böyle insanlar sonucta da YALNIZLIGA MUHTACDIRLAR. Umarim bir gün uyanirsin
Alt 24.06.2004, 17:09
Benutzerbild von cemdean
cemdean cemdean ist offline
Neuer Benutzer

Standard Wenn ich einmal auf Deine...

....Schwachsinnsposts antworten sollte, kannst Du es auch bei mir tun. Ich habe Dir aber nicht geatwortet.
Wenn Du Deine Frau schlägst und deswegen auch nicht "sikayetci" bist, rate ich Dir nur eins:
Mit jedem Schlag, den Du ihr versetz, verliert sie ein Stück Sympathie,Respekt und Gefühl für Dich!
Sie wird vielleicht nicht bei Dir bleiben, weil Du n toller Typ bist, sondern weil Du Kinder hast oder weil sie nicht das Thema des türkischen Kaffeekränzchens werden möchte....

Tolles Leben...
Alt 24.06.2004, 17:09
unknown

Standard BAGLA

eger seyini iple baglarsan, merak etme birsey olmaz!!!!!
bu yazdiklarina werde ich noch nicht mal drauf eingehen.. sorry....
Alt 24.06.2004, 17:10
Benutzerbild von karamurat61
karamurat61 karamurat61 ist offline
Neuer Benutzer

Standard yooooooooo

benim anneme hakaret eden öyle kolay kurtulmaz ,önce tokati yer o sahis,ben böyle konulardan bahsediyorum iste yoksa her ufak seyden kadina el kaldiran tiplerden deyilim ve öylelerinede karsiyim.
Ben kariyi alinca alninda "sana orospu cocugu diyecegim "diye yazacagini sanmiyorum.Bir beraberlikte hersey mükemmel yürür ama iki sahis ayni cati altina girince hersey ortaya cikar,beraberken tartisilmasi sözkonusu olmiyan seyler ayni cati altinda birbirini yiycek duruma kadar getirir.
Alt 24.06.2004, 17:10
unknown

Standard wowwwwww

ne cevapti be :-))))
Alt 24.06.2004, 17:12
Benutzerbild von karamurat61
karamurat61 karamurat61 ist offline
Neuer Benutzer

Standard na klar doch...

cünkü ben gercekleri yaziyorum,bunlarda senin isine gelmiyor,weil du ein MEME bist.
Burda kizlarin kicini yalamaktan baska birsey yapmiyorsun,yazdigima cevap versen kizlara karsi konusmus gibi olcaksin oda isine gelmiyo.
Sen git bir etek giyde öyle karsima cik veya kizlarin etekleri altinda saklan
Alt 24.06.2004, 17:13
Benutzerbild von cemdean
Neuer Benutzer

Standard Her ülkede ne yazikki....

....cocuklar cahilligin kurbani oluyorlar....
Wenn ich in der Politik wäre, würde ich wirklich etwas wie einen "Elternführerschein" einführen.
Genitalleri ollan cocuk yapiyor ya....
Alt 24.06.2004, 17:15
unknown

Standard DÖV KARDESIM DÖV...

Cemin dedigi gibi.... attigin her tokatta esin sana karsi olan saygisini, sevgisini, hisslerini kayip edecek... irgendwann mal kommt ihr zu einem punkt, wo sie gar nichts mehr für dich empfinden wird.. sie wird aber nichts sagen, cem´in dedigi gibi, ya cocuk var diye yada......... (neden cok) und wird weiterhin mit dir leben,,
düsünsene du gehst mit deiner frau ins bett. du verkehrst mit ihr, dabei EMPFINDET SIE NICHTS GEGENÜBER DIR...?!?!
sowas hättest du bestimmt gerne ne?? klar, hauptsache sie hält ihr mundwerk...
Alt 24.06.2004, 17:16
Benutzerbild von cemdean
Neuer Benutzer

Standard Karamurat....

... was ist denn, wenn Dein Vater mal vor Dir oder vor anderen "die Hand ausruchtschen" lässt und Deine Mutter verdrischt?
WÜrdest Du dann sagen:" Baba bu sefer hakliydin! Annem dayagi hak etdi! Yeri gelmisti babam!"

Mal schauen, was für eine Antwort nun kommt....
Antwort