Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 02.05.2004, 20:30
Benutzerbild von cemdean
cemdean cemdean ist offline
Neuer Benutzer

Standard Allah kimseye senin gibi......

... götlerin agzina düsürmesin?!
Siz namus düsmanisiniz?!
Alt 02.05.2004, 21:15
Benutzerbild von cidam
cidam cidam ist offline
Neuer Benutzer

Standard ah zaza ahhhh

sen yasar nuri`lerle ugrasacagina, git haydar dümen`lere danis. neredeyse iki yildir v!`ye üyeyim ve bu zaman dilimi icinde hep cinsel saplantilarini ortaya seren "yorumlarini" okudum.
sacma sapan "yazilar" birakarak, sorununa care bulamazsan. sen iyisi git bir uzmana danis. git sor: "benim rahatsizligimin nedeni ne? neden bayanlarin tanga giyip giyinmemesini `hayati soru` olarak görüyorum"? V!`yi cinsel saplantilarini istedigi sekilde kullanmaga calisan adi bir sapik miyim veya sorunum daha mi ciddi?"

neyse, acil sifalar dilerim ve yarin bu yazi silinmis olduguna, sasirmak yerine önerim (fayda edecegini düsünmezsem de).
Alt 02.05.2004, 22:10
unknown

Standard baldir= bacak demektir bizde, ama sen

bilmezsin

üzerine alinmana gerek yok ...
-------
üzerime alinmadin hanimefendi, ama benim cok deger verdigim kapali insanlar var.Bu insanlar senin gibi fesat, kiskanc ve kendini begenmis insanlara karsi durmadan kendilerini savunmalari gerekiyor.Kapali olmak kolaymi sence?Belki bazilari ancak okadar kapana biliyor.Belki herkes herseyi yüzde yüz yapamiyor. Sen dört dörtlük insanmisin? Belki onlarida senin veya benim acik gezmem rahatsiz ediyor, ama onlar kalkip alay ediyormu? Senin gibi zihniyete sahip olan insanlar önyargiyi ve kini besliyor.

ayrica cok fazla duygusal davraniyorsun ve bu metnin icerigini anlamis degilsin !
-----------------------
Benim neyi anladigimi ve ya neyi anlamadigimi birak da kendim karar vereyim.

Burda kimse kimseyi elestirmiyor - yanlizca bazi gercekleri dile getirip tartismak istiyor !
-------
Seninki resmen karalama politikasi ve baska birsey degil. Kusura bakma ama, seninde yazis tarzini gördüm. Agzi bozuk birisin, bu yüzden yazdiklarin beni fazla sok etmiyor )

Ben *baldiri* acik bile gezsem bu kadar göze batmam - ve kapanmanin amacini müslüm oldugunu göstermek degil göze batmamak ve korunmak amacli olduguna inaniyorum (cünkü öyle yazili)
-----------
Banane senin inandigindan. Sen inaniyorsun diye, dogrumu oluyor? Sen kimsinki baskalarinin hakkinda yorumda bulunabiliyorsun, hele hele dini konuda? Öyle bir zamanda yasiyoruzki , muhakkak birinin gözüne sende batarsin. Sapik bol nasil olsa .

Konu kalbini bozanlar - ve onlar kendilerini zaten elyazisiyla ele veriyor !
-----------
Sendemi yoksa su kalbim deyip yan yatan cinsdenmisin`? Ne de kolay yaptiniz müslümanligi. Oh benim kalbim temiz de ve siyir pacayi.
Aciyorum senin gibi insanlara.
Alt 02.05.2004, 22:12
unknown

Standard Yani camur atmadan baska birsey

bilmiyorsunuz. Ne zavalli mahlukatlarsiniz siz.
Kendinizi birsey zannedip, baskalari hakkinda yorum yürütüyorsunuz, birde en hassas olan dini konuda.
Alt 02.05.2004, 22:13
unknown

Standard Cennet ve Cehennem var. Bak ne

güzel, böyle devam edersen garanti yerin hazir tutulur cehennemde senin.
Alt 02.05.2004, 22:14
unknown

Standard Namus`un ne oldugunu bilmiyorki,

düsman olsun o yaratik.
Alt 02.05.2004, 22:38
unknown

Standard Cok güzel yazdin. Ama bazi türk kadinlar

i nedense dedikodu yapmayi cok seviyorlar.
Allah bilir kendisinin yapmadigi ahlaksizlik kalmamistir. Kendi ahlaksizliginida ört bas etmek icin camur atiyor .
Alt 03.05.2004, 00:37
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard Es liegt alles im Auge des Bertrachters

Mit meinem Beitrag: Mode bei unseren teseddürlü bacilarimiz (s.u.)

habe ich genau das erwartet was ich in den Reaktionsbeiträgen gelesen habe.

Meine Kernfrage war, ob nicht der ursprüngliche Sinn und Zweck des Verhüllens mit der sich entwickelnden Mode der sich verhüllenden Damen nicht ganz verfehlt wird ?!

DIES WAR EINE FRAGE und keine Feststellung -

ich habe lediglich meine Beobachtungen preisgegeben und wie es bei allen der Fall ist, gibt man seine subjektive Meinung her -

und auch diese ist beosnders bei optischen Angelgenheiten sehr fixiert auf das was der Betrachter sieht und es empfindet ...

Ich habe hier weder jmd verurteilt - noch in den Dreck gezogen ...

Türkcesi - ben kalbimi bozmadim - AMA kalbini bozanlar oldu - yoksu yazdigim metni bu sekilde yorumlamazlardi -

Egerki ben burda kalbimi bozduysam - o zaman *baldiri acik* gezenleri yargiliyan insanlar bin kat daha cok kalbini bozuyor !!!

@ Dost10 - son yazdigin cümle dogru- man sollte sich nicht nur wie eine Muslima kleiden, sondern auch wie eine verhalten -

@ Leylim82 ich denke, dass Du aufgrund Deines Alters extrem emotional und vorurteilig reagiert hast, da Du mich angreifst und mich Dinger bezichtigst, die Du selber nicht gesehen und erlebt hast- dabei läufst Du Gefahr in die eigene Grube zu fallen, die Du versuchst anderen zu schaufeln -
wenn ich kein Recht habe verhüllte Frauen zu verurteilen (was ich auch nicht mache!), dann hast Du auch kein Recht Frauen zu verurteilen, die sich NICHT verschleiern-

erst recht gibt Dir keiner das Recht ALEVITEN und andere zu beleidigen - das ist nur ein Beweis von Unwissen.

Zu Elazig : Du übertreibst die Thematik und spitzt die Sache nur zu- es kann dir scheiss egal sein, ob eine verhüllte Frau einen roten Tanga trägt oder nicht.

Nur weil sie verhüllt ist heisst es noch lange nicht, dass sie in Anstinenz leben soll- erst recht nicht wenn sie verheiratet ist ..

aber das Hirn vieler türkischer Männer übersteigt nun mal die Sache mit dem SEX mit der Ehefrau -

gerade in der Ehe hast Du die Pflicht deinen Ehemann /Ehefrau zu befriedigen !
Alt 03.05.2004, 00:46
Benutzerbild von cidam
cidam cidam ist offline
Neuer Benutzer

Standard Schade

Aber leider hast Du recht. Viele haben, wieso auch immer (wobei ich mir bei manchen den Grund auch denken kann) Angst vor Diskussionen und daher werden Diskussionsanfänge gerne falsch - als vermeintlicher Angriff- aufgefasst....
Alt 03.05.2004, 00:47
Benutzerbild von cemdean
cemdean cemdean ist offline
Neuer Benutzer

Standard Wenn man Legastheniker ist.....

.... und einfach nicht in der Lage ist zu "verstehen", kommt eben so eine Scheiße raus.
Profilneurotiker.
Antwort