Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 08.07.2005, 01:39
unknown

Standard :) gb ne giremiyorum.. bu arada

neden?
Alt 08.07.2005, 01:39
eniskaya

Standard DINI pisleten kavramlar

1.) Kurana uymayan ve Kuran disi olan Hadisler

2.) Kurandaki Sünnet kavraminin yanlis anlasilmasi

3.) Mezhepler

4.) Cehalet

5.) Yukarida Allah var düsüncesi... oysa yukarida Allah falan yok... yok öyle tahtinda oturan ve söyle para pul san söhret dagitan bir Allah...oysa Allah sistemin taaa kendisidir

6.) Kara Hoca Müridleri... Hoca tutsaklari

7.) Sahte Halife ve Allahlar.. mesela Erbaken veya Süleyman usw....

8.) Hurafeler... Mesele Araplarin katir bekletip HZ: Isanin gelmesini beklemeleri... yada Hiristiyanlarin kafir olmasi yada Musilmanlarin okuyorak ucabilmesi... yada namaz kilmayla her seyin olabilecegini....

9.) Karilarin sünnet olmasi, yada recm yapilmasi... DIN adina savas cikarip maglup olamk usw...

Fazit... yok arkadas bence Atalarimizin DININE ibadet edenden adam olmasi MÜMKÜN degildir.... olsa olsa ancak Hiyar olur cikar kiiii su anki Islam Aleminin durmu belli... TR ve bir kac devlet disinde ... TÜMÜ HIYAR BAHCESI
Alt 08.07.2005, 01:44
eniskaya

Standard Güzel arkadasim simdi senin yada benim

annem ne anlarlar yahu DINDEN.. hele hele Kurandaki DINden.... onlarin anladigi ancak Hocalarinin onlara söyle yanacaksin böyle yanacaksin usw... demesi...

Yani simdi Atalarimizin hele hele eski annelerimizin 100 de 90 okuma yazma bilmezken, bana DINIMI ögretecekler... haaaahhhhayyyyyyyy

Da Lachen sich die Hühhhner Schrottt....

Yani simdi sen inaniyormusun annenin her anlattigini kendisi bir sefer hayatinda bir Tefsire bakarak anlattigini... yada Tefsirin en oldugunu.... yada Teolojinin Semavi Dinlerin ne oldugunu....

Yaaaa benim resmen hayatimin 15 yilini Hurafelerle cürtüütler.... ama onlarinda sucu yok.. onlarda böyle kandirilmislar... yapacak bir sey yok....

Nur wior sollten nicht so Dumm sein und einfach Wild durch die gegend glauben... Bildung tuts
Alt 08.07.2005, 01:49
unknown

Standard na wenn dus sagst :)

nein ich kann sie nicht runtermachen.. o bana dinin güzelligini ögretti .. temel tas you understand? den rest habe ich mit der zeit gebildet im meinem lausigen hirnchen... ama sende inkar etme bitte .. du hasst deine bausteine von deinen eltern zur geburt geschenk bekommen
Alt 08.07.2005, 01:53
eniskaya

Standard anliyorum demek istedigini

dennoch macht es aus meinen oder deinen oder den anderen Eltern keien Religionsprofis....

Wer hat schojn von denen einen vernünftigen Abschluss oder geschweige den einen ILAHIYAT Abschluss.. bzw. Studium der Religionswissenschaften....

Ich habe Bauingeniuerwesen Studiert und das habe ich nicht bei meinen Eltern gelernt.... und bei so einer Fundamentalen Frage wie Religion, tut mir leid aber da heben Eltern nichts das geringste zu sagen, wenn ich mir das wissen von den Wissenschftlern beziehe....

Den das ist der weg des Islam eine Symbiose zwischen Wisseschaft und der Seeele
Alt 08.07.2005, 02:00
unknown

Standard wissenschaftler..

ist auch mal wieder so ein ding? da gibt es auch zich ansichten.. und sie haben alle das "wissen" gelernt.. ich tu mir manchmal leid.. die menschheit tut mir leid.. die die versuchen die religion zu lernen tun mir leid.. du bist vielleicht standfesst und bist von dem fasziniert was logisch ist.. aber für mich war bis jetzt niemand logisch genug.. natürlich der KURAN .. .ama kitap olarak.. yani .. du weisst was i meen.
Alt 08.07.2005, 11:26
Benutzerbild von berlinfatih
berlinfatih berlinfatih ist offline
Neuer Benutzer

Standard EGEMENLIK SERIATINDIR !!!

İslâm"da egemenlik şeriatındır. Egemenliğin manası; iradeyi uygulamak ve yürütmektir. Fert kendisi bizzat iradesini uygular ve yürütür ise, egemenliği kendisine aittir. Ümmet iradesini kendisi uygular ve yürütürse egemenliği kendisine aittir.
Ancak bu egemenlik hakkında İslâm"daki hüküm ise, egemenliğin şeriata ait olmasıdır, ümmete değil. Şeriata göre ferdin iradesini yürüten, istediği gibi hareket eden ferdin kendisi değildir. Bilakis ferdin iradesi Allah"ın emir ve nehiyleriyle yürür. Aynı şekilde ümmet de istediğini yapan bir şekilde iradesini yürüten değildir. Bilakis ümmet de Allah"ın emir ve nehiyleriyle yürür. Allahu Teâla şöyle dedi:
"Hüküm ancak Allah"ındır." (Yusuf: 40)
"Hayır, Rabbine and olsun ki, aralarında çıkan ihtilafta seni hakem kılmadıkça … iman etmiş olmazlar." (Nisa: 65)
"Ey iman edenler! Allah"a itaat edin. Resülüne ve sizden olan yönetim sahiplerine itaat edin. Eğer bir şey hakkında çekişirseniz, Allah"a ve Ahiret gününe inanıyorsanız onu Allah"a ve Resülü"ne götürün." (Nisa: 59)
Allah ve Resülü"ne götürmenin manası, şeriatın hükmüne götürmektir. Ümmette ve fertte hakim olan, ümmet ve ferdin iradesini yürüten sadece şer"î hükümdür. Bundan dolayı egemenlik şeriata aittir.
Alt 08.07.2005, 12:05
unknown

Standard HILFE

flasches forum ama ich denke mal hier antwortet mir einer eher und schneller...
was bedeutet:

nik tu immok fi iste fil cume ennikimmo fi istee

was ist das für eine sprache??? was bedeutet das????? bitte bitte antworten ((
Alt 08.07.2005, 13:47
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer

Standard HADI ORDAN SENDE............. o.T.

ohne Text
Alt 08.07.2005, 13:52
eniskaya

Standard Evet Seriatindir, ama benim SERIATIMIN

senin degil.... Cahil insanin DINI bile olmaz... o yüzden bist du Disqualifiziert
Antwort