| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Selamlar;
Kisa bir tatilden sonra yine buradayim ; ( Neden geldin dediginizi duyar gibiyim ) öncelikle Bu PHI PI ile karistirilmasin PHI yaraticinin elinin degdigi her seyde her varlikta Sabittir. Doga nin temel tasidir. Bitkilerde hayvanlarda insanlardaki Boyutlar hep ayni orana PHI nin 1 e oranina kesinlikle baglidir. Bu Oran : bir nokta -alti-yüz-on-sekiz sayisini verir.yani:1 .618 Simdi Bir idda ortaya atildi Kanitlamakta grekir Buyrun: hic bir ari kovaninda disi ve erkek arilarin sayisini incelediniz mi ? Elbette disi arilarin sayisi erkek arilarin sayisindan fazladir.. # Peki Dünya nin her hangi bir yerinde er hangi bir kovanda yasayan disi arilarin sayisini erkek arilarin sayisina böldügünüzde hep ayni sayiyi elde ettiginizi biliyor muydunuz ? Her halde hayir ![]() Bu Sayi PHI dir.Yani 1.618 Peki spiral deniz kabuklularinin Her spiral capinin digerine oranini biliyormusunuz ? 1.618 yani PHI.. Cam Kozalaklari Bitki sapindaki yaprak düzenleri böcek kesitleri Yaraticinin elinin Ilahi kudretinin degdigi her sey bu sayiyi verir 1.618 yani PHI.. VITRUVIUS ADAMI !.. Bunu hic duydunuz mu ? Dünya üzerinde Anatomi yi temsil eden bir yapittir ve ilk olarak Leonardo da VINCI tarafinfdan resmedilmistir. Ve insan Vucudunun oranlarinin her zaman PHI yi verdigi de onun tarafindan bulunmustur. Insan vucudunun sekli ne olusa olsun bu orani verir Cüceler de de devler de de ![]() kadin erkek hic degismez.. simdi deneyin: Basinizdan yere kadar olan mesafeyi ölcün. Göbek deliginizden yere kadar olan mesafeyi ölcün.. Ilk mesafeyi ikincisine bölün Ortaya cikan sayi 1.618 olacaktir hic sasmaz ![]() Omuzunuzdan parmak ucunuza kadar olan mesafeyi dirseginizden parmak ucuna kadar olan mesafeye bölün ne cikacak ? ![]() evet PHI.. Kalcadan yere kadar olan mesafeye diz kapaginizdan yere kadar olan mesafeye bölün.. yine ayni ![]() Parmak eklemleri ayak parmaklari belkemigi bölümleri: PHI-PHI-PHI !.. Sevgili arkadaslar her biriniz ilahi mührün Vuruldugu altin Oran in yürüyen birer örnegisiniz ![]() ve dünya daki bütün ünlü eserler sanat eserleri Yaratanin Ilahi elinin güzelligini Taklite calisarak yapilmislardir. Paha bicilemiyen eserler PHI yi tasir iceriklerinde.. Hoscakalin |
|
||||
|
||||
![]() war er auch in Selanik wo er geboren ist zur schule gegangen
![]() dort hatte er auch von seinem (Mathe)lehrer den Namen Kemal bekommen aber es stimmt schon dass er geprägt war vom Freimauerertum... ist doch offensichtlich da muss man nur die Politik anschauen aber warum wird das hier im Reli-Glauben Forum diskutiert ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bu sifre:
Isa Peygamberin normal bir insan oldugunu Maria Magdelena ile evli oldugunu ve ondan cocuklari oldugunu aciklar.. SION tarikati elinde belgelidir. Katolik Inancinin Bütün gelenekleri Paganisttir. Isa nin dogum günü olan 25 Araliktan Hac a gerilip öldürülmesine kadar ve 3 gün sonra geri gelmesine kadar En ince ayrintilari ile pagan mitolojisinde mevcuttur. a<yrica sunday-Sonntag Paganlarin Yani günese tapanlarin tatil günüdür ![]() tartismak isterseniz Ayrintilara girebilirim... Isa nasil tanrilastirildi ? Karisi ki cok soylu bir hanimdi Nasil ** Fahise ** damgasi ile Tarihten silinmeye calisildi ?.. Yalanlar iskenceler cinayetler entrikalar.. Ayrica Size Leonardo da vinci nin Kilise icin yaptigi meshur ** Aksam yemegi ** Tablosuna bakmanizi öneririm.. Oradaki 12 Havariden birisi Kadindir ( Maria magdelena ) Yani karisi.. Isa nin Hemen yani basinda sag tarafinda oturur B hristiyan aleminin gözünden kacmistir ![]() ayrica Tabloyu bir sekil olarak görürseniz yani insanlara sekil olarak bakarsaniz Tablonun Orta yerinde Bir ** M ** harfi görürsünüz Bu da maria magdelena dir. Yani papa nin tarihten silmek istedigi isa nin karisi.. Hoscakalin |
|
||||
|
||||
![]() ....für sich gepachtet zu haben. Glaube mir Haydut, jeder, der ein wenig Interesse für Geschichte hat und offen für Wissen ist, würde diese Zusammanhänge erkennen. Es ist ja nichts unmögliches.
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ....nicht alles,was glänz ist gold. Die Aleviten sind im Umgang miteinandern ein wenig aufgeschlossener als Sunniten, aber auch hier sollte man vorsichtig sein, bei dieser Behauptung. Denn Aleviten sind auch "nur" Menschen und reden gerne daher. Diese Verleumdungskampagnen sind keine sunnispezifisch-menschlichen Mängel, sondern einfach menschliche.
Ich habe in meiner Umgebung auch viele Sunniten, die genau so aufgeschlossen sind für andere Religionen und Gepflogenheiten. Wir sitzen zusammen, reden und essen miteinander, mit dem BEwußtsein, eine andere Glaubensauffassung zu haben, aber begegnen uns nicht mit Intoleranz. Yani insana bagli bir seydir. Und Aleviten, eine Konfession, mit Kurden, einem Volke gleichzusetzen ist auch falsch. Teilweise erscheinen sunnitische Kurden viel orthodoxer als sunnitische Türken. Es ist nicht alles so einfach zu fassen, man sollte sehr subtil an solche Dinge rangehen. Wir müssen endlich anfangen, die Vergangenheit zu vergessen und aufgeschlossen füreinander zu sein. Die Alten können wir nicht mehr ändern, aber wir, die junge Generation können mit all dem Hass und den Vorurteilen, die wir füreinandern hegen, abschliessen und Vorbilder für die Heranwachsenden sein. |
|
||||
|
||||
![]() Du Sunna,Schia oder Aleviten ?
Du wirftst Sunniten vor, dass sie wie im 18Jhd leben und denken, d.h. sie sind engstirnig und nicht modern und fortgeschritten wie die Aleviten und Kurden ... Jetzt, hier wo Du das anprangerst, belastest Du Dich selber Latino ! Denn genau das was Du vorwirfst machst Du selber .... Du wirfst Aleviten und Kurden in einen Topf und betreibst hier rassistische Propaganda mit so einer Engstirnigkeit und Wissenlosigkeit das es schon peinlich ist ! Du weisst schon, dass es unter den Aleviten Sippen gibt, die radikaler sein können als die Sunna ? Du weisst schon, dass nicht jeder Kurde ein Alevite ist, sondern dass es insgesamt 7 verschiedene kurdische Ethnien untereinander gibt ? Jede Ethnie eine eigene Konfession hat, darunter auch christl. orthodoxe Kurden (Region Sam) ... wie kommt es, dass aleviten, sunniten und kurden, die ich benannt hatte, teilweise in der selber Hütte gemeinsam beten ? (ich war dabei)... well, es gibt sehr viel was man nicht weiss - aber das ist nicht schlimm, schlimmer ist es dass man nicht versucht selber zu recherchieren, sondern nur das aufnimmt, was man hört ! |
|
||||
|
||||
![]() was du dir wünscht..atatürk war kein theoretiker,dass man seine diesbezügliche ideen von den bücher studieren kann..er war eher ein zielstrebig arbeitende pragmatist..deswegen kann man aus seinen religionbezogenen äusserungen meines erachtens keine richtige schlussfolgerungen ziehen.. und zweitens kemalismus ist auch keine theoretische lehre (wie marksizmus usw),deren feste bestimmte prinzipien sich feststellen lässt..eher ein pragmatisches staatsgründungprogramm..der kemalismus und die kemalisten die die türkei in den 60 er und siebziger jahren erlebt hat,war so zu links tendiert,dass man viele kemalisten auch als atheist bezeicnhen kann...jedoch nach dem militerputsch im jahr 1980
hat kemalismus zuerst seine name geändert und wurde atatürkcülük, und auch kemalisten sind jetz eher konservativ,jakobenist.. also über ihre glaube an gott kann man nur spekulieren! grüße |
|
||||
|
||||
![]() ....hab ich kein Bock bei so einem Thema zu schreiben , aber wenn ich so ne scheisse lese , kann ich nicht anders .Sag mal wer erzählt dir so ne scheisse ? Ich bin selber Sunni . Ich fühle mich nicht beleidigt wegen deiner phrasen , weil sie nicht stimmen . Aber was mich absolut ankotzt ist diese auseinander dividierung . Mensch bleibt Mensch . Schwein bleibt schwein . Wer Korrekt zu mir ist , basimin taci olur ...wer mir schräg kommt , der kann mich mal , da ist es mir scheiss egal ob der oder diejenige alevi Kurde Türke Libanese Orthodox , Mongole, sunni oder sonst was ist . Lass das was du da geschrieben hast nochmal durch den Kopf gehen .
|
|
||||
|
||||
![]() galiba bilmedigin bazi seyler var senin?
solcu kürtler o senin dedigin seyleri yaparlar ama Ehli Sünnet yolunda olan Sünni kürtler asla ve asla kadinli erkekli halaylara katilmazlar...... birde anadolu aleviligini iyi tanimaniz lazim tunceli bilgöl de bazi aleviler vardirki onlarda o saydiklarinin disindadir...... solculugu ve marxizmi kürtlüklen aleviliklen karistiriyorsun..... |