| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() ve batiyi Senin gibi kötülemiyorum. Benim ülkemi iste Senin gibileri harap ediyorlar. Bir yandan biz yapmaya calisiyoruz diger yandan senin gibileri yaptiklarimizi yikmaya calisiyorlar. Ben Almanya"ya ve Almanlara hak ettikleri saygiyi gösteriyorum, ya Sen?
|
|
|||
![]() YASAMAK, CESARETLE VE ...
Hayatta korkulacak hiçbirsey yoktur. Varolan ancak yasamak ve anlamak; Aslinda her olayin, her anin Yasanmasinda çekinilecek birsey olmadigini, Simdiye dek yasanilagelen olaylarin içine katilmanin Korkulacak, irkilecek hicbir yönü olmadigini KAVRAMAK... Yaratanin sundugu her seye Teslim olarak, onu yasamak. Yasamak derinligine; Isterse rüyalarda, hayallerde olan Inanilmasi güç olan olaylari CESARETLE, Geri adimi düsünmeden Teslimiyetle, ileriye dogru yürümek Hatta sunulmussa bir yokus, Hiç duraksamadan Karinca kararliligi ile Azim ile, Yücelere çikmak... Dönüp de bakmamak batakliga... Risk ise riski almak, Yasamayi yasamak... Acizlik göstermeden Cesaretle yine cesaretle Emin adimlarla, Saglam adimlarla... Çikip yükseklere Güç kazanmak... Ve o GüCü Teslim etmek; iYiLiGE, FAZiLETE, SEVGiYE... --------- Hakan Partal |
|
|||
![]() Schau Dich doch mal um und fokusiere Deinen Blick mal auf die Realitäten dieser Tage. Wer beschört Hass auf die Christen und Andersdenkende, ich oder Du? Wer will denn diese perverse Scharia von Buhari einführen ich oder Du? Wer träumt von einem Kalifat ich oder Du? Diese Beispiele könnte ich bis ins Unendliche Fortsetzen, nur eins haben sie alle gleich. Weil Ihr dem Westen nichts Entgegenzusetzen habt macht euch das rasend. Je mehr der Westen und damit die Zivilisierte Welt sich von euch gedanklich wie technisch absetzen, desto exorbitanter wächst euer Hass paralell dazu. Und erzähl mir nichts von Menschliebe. Denn der Menschenliebe liegt der Grundgedanke, Achtung vor dem Leben zugrunde. Leute die die Schandtaten eines Saudis beklatschen, bejubeln und sie und begrüssen und insgeheim noch weitere davon fordern haben wir Menschenliebe nichts übrig. Daher hasse ich euch auch, weil Ihr andere Menschen auch hasst. Und daran wird sich wohl nichts verändern.
|
|
|||
![]() benim sana sordugum olay, almanya"da memnun degilsen, gavur diye hakaret ediyorsan, bu gavurlardan o zaman niye medet umuyorsun. Niye Almanya"ya geldinde Suudi Arabistan"a gitmedin. Hadi orasi vahabi. Ya o zaman niye yemen"e gitmedin?
|
|
|||
![]() Huzur Islam"da diyorsunuz, sag gösterip sol sallayip sünnilikten bahs ediyorsunuz. Hadislerden, Icmalardan, Ulemalardan, cemaatlardan vs. vs. Ama sizin dininiz, yani Sünnilik, huzurdan haric herseyi beraberinde getiriyor. BURALARA ALMANYA"YA GELIYORSUNUZ SONRA ALMANLARINDA HUZURUNU KACIRIYORSUNUZ. Sizde gurur yok bu be, hemi Almanlara gavur, kafir vs. hakaret edersiniz hemide onlarin kucagina oturursunuz. Bu simdi takkiye ayaklari mi? ;-)) TAKKIYE TÜRKCE SAHTEKARLIKTIR! Ne isiniz var burda? Glaubt Ihr Ihr könnt die technischen Errungenschaften des Westens auf der einen Seite versuchen zu übernehmen aber dabei die kulturellen Aspekte ausser acht lassen? Technischer und Geistiger Fortschritt sind eine Symbiose, das eine kann ohne dass andere nicht. Aber dahinter muss man erst steigen können. Ich frage euch nochmals warum sind alle 52 islamischen Länder die auf die Scharia der sunnitischen Auslegung MITSAMT ALLE, OHNE AUSNAHME, 3. WELT LÄNDER? Warum? Warum bleibt der Fortschritt aus, wenn Buhari, Ebu Zürreye, Tirmizi Sarimsaki.... den Propheten richtig zitiert haben? Die Wahl wird eng oder? Entweder lügt der Prophet oder seine sogenannten Schreiber? Wem traut Ihr das am meisten zu?
|
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
![]() benim sana sordugum olay, almanya"da memnun degilsen, gavur diye hakaret ediyorsan, bu gavurlardan o zaman niye medet umuyorsun. Niye Almanya"ya geldinde Suudi Arabistan"a gitmedin. Hadi orasi vahabi. Ya o zaman niye yemen"e gitmedin?
|
|
|||
![]() beraberinde getirmez. Tam Tersi bile. Sünni düsmanlari Islam sevdalilaridir.
|
|
|||
![]() ohne Text
|