| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
![]() Trotzdem hast du recht, was die Szene mit P.v.Hooijdonk angeht!
Nur vergleiche doch die Szene doch mit der von Pascal Nouma - gerade zu euren - Zuschauern!?! Aber das tust du türlich nicht :-) ich kenn dich ja inzwischen :-)))) |
|
||||
![]() ... belki fazla konusmadi, ama dürüst ve herkesin saydigi bir baskandi!
O yüzden onu aniyorum! Ben tek degilim! Yeterince Besiktasli aynisini söylüyor! Sizlerin umurundami ? Basari icin her yol iyi düsünüyorsunuz ... ... devam edin! Bizim "Camiamizdada" her sey Toz-Pembe olmadigini biliyorum! AMA bizde böyle cirkefliklere kimse Semsiye tutmuyor! FARK BU! al" |
|
|||
![]() "Es scheint so, dass Marcio Nobre versucht auf den Fuss des Spielers zu dappen!"
--> valla cok acik ve net degil ama galiba öyle. Baksana, sen cidden gözlerinden rahatsiz misin? ![]() "...zuzugeben traut ihr euch nicht!" --> habe ich das nicht? Carew Hooijdonku kizdirdi. Yapmadi mi dedim? Emre Nobreye parmak atti. Atmadi mi dedim? Sadece siz onlari dile getirecegine, önce kendi oyunculariniza bakin dedim. Baskanimizin "önce kendi kapilarinin önünü süpürsünler" dedigi gibi ![]() "Euch gegenüber sehe ich das auf keinen Fall aber ein! Eher diskutiere ich dass von MANN ZU MANN mit meinen Freunden und Verwandten die Besiktas Fans sind!" --> Ne dir dir yapiyorsun burda o zaman, madem yazisip tartismak istemiyorsan? ![]() "Hier wollt ihr eh nur euch vom Schmerz eures jetzigen Zustandes entledigen." --> Valla benim su an icin bir sancim yok. Sampiyonlugu kacirdi takim. Canlari sagolsun. Beni Avrupada en iyi sekilde temsil ediyor ya. Asil dertli olan, Türkiye"yi temsil ederken 4 mac sonunda kalesinde 13 gol gören ve yine tarihi bir rekora kosan takimin taraftari olsa gerek. *fg* |
|
|||
![]() wie du denkst, recht zu haben!
|