| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() Hepiniz PAPAZ DOSTU kesildiniz basimiza... Daha iki gün önce TR deki Misyoner calismalarini elestiren ben degildim... Yapmayin ve bu kadar opportunist olmayin kardesim...
Ne bu ya ALLAH RAHMET EYLESIN, INSANLARA SEFAAT ETSIN felan filan ... Yahu duyadan sizi bir PEYGAMBER öldü sanacak (ha$a)...! Ne var bu kadar YALAKALIK pardon opportunist´lik yapmaya... sarsilin KENDINIZE GELIN arkadaslar... |
|
|||
![]() Aslinda hic karismam insanlarin dini inanclarina, fakat islamiyet´te karsi dine de saygi duyulmasi gerek. Ondan yazdim bu makaleyi, kendimde baya üzüldügüm icin. Cok iyi bir insandi papa.
Bu elde acik olak olan birsey. Dünya dinler birbirlerine aslen düsman degildir. |
|
|||
![]() ADAM dünyanin en zengin en süper gücü devletini (VATIKAN) yönetiyordu Damia !!! Arfikada surda burda hergün ölen yüzlerce INSANIN kani onun elinde yapisik... Misyonerlik ve onun uzantisi olan EMPERYALIZMI unutmadik... Neden bu kadar düsüncesiz olursunuz... Insanlara yüz yillarca yil cennet tapusu satip, enginazisyon mahkemelerini kurup, cadi diye yaptiran bir ZIHNIYETI bana savunmayin...
|
|
|||
![]() Ondan daha büyük ISLAM düsmani varmiydi demek gerek ???
|
|
|||
![]() Ondan daha büyük ISLAM düsmani varmiydi demek gerek ???
|
|
|||
![]() Er war der erste Papst, der eine Moschee betreten hat. (...)
Ich sagte doch, ich diskutiere nicht über den Glauben anderer Menschen. ![]() Das nennt sich auch Toleranz in religiöser Ausübung. Und auf den Tod eines Menschen möchte ich auch KEINE Malice gegen besagten anzetteln. Seien wir in diesem Religionsforum mal etwas respektvoller gegenüber Menschen ![]() ![]() Ps. Danke! Rot steht mir hervorragend, ich weiß! ![]() |
|
|||
Ich sagte doch, ich diskutiere nicht über den Glauben anderer Menschen. ![]() Das nennt sich auch Toleranz in religiöser Ausübung. Und auf den Tod eines Menschen möchte ich auch KEINE Malice gegen besagten anzetteln. Seien wir in diesem Religionsforum mal etwas respektvoller gegenüber Menschen ![]() ![]() Ps. Rot steht mir hervorragend ![]() |
|
|||
Ich sagte doch, ich diskutiere nicht über den Glauben anderer Menschen. ![]() Das nennt sich auch Toleranz in religiöser Ausübung. Und auf den Tod eines Menschen möchte ich auch KEINE Malice gegen Besagten anzetteln. Seit wir in diesem Religionsforum mal etwas respektvoller gegenüber Menschen ![]() ![]() Ps. Danke! Rot steht mir hervorragend, ich weiß! ![]() |
|
|||
Ich sagte doch, ich diskutiere nicht über den Glauben anderer Menschen. ![]() Das nennt sich auch Toleranz in religiöser Ausübung. Und auf den Tod eines Menschen möchte ich auch KEINE Malice gegen besagten anzetteln. Seien wir in diesem Religionsforum mal etwas respektvoller gegenüber Menschen ![]() ![]() |
|
|||
Ich sagte doch, ich diskutiere nicht über den Glauben anderer Menschen. ![]() Das nennt sich auch Toleranz in religiöser Ausübung. Und auf den Tod eines Menschen möchte ich auch KEINE Malice gegen besagten anzetteln. Seien wir in diesem Religionsforum mal etwas respektvoller gegenüber Menschen ![]() ![]() Ps. Danke! Rot steht mir hervorragend, ich weiß! ![]() |