Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Sport - Fussball

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 07.10.2004, 12:04
tarik21

Standard bak aliconda arkadasim

bazi konularda haklisin ama yazilarinda nedense "IHR" kelimesini kullaniyorsun???
ben kimseyle bir ittifak kurmuyorum, veya kimseyi arkama alarak konusmuyorum.

evet yanlisim bir baskasinin hakkinda burada konusmam, ich bin auch MANNS genug um das zuzugeben... ve anlamadigin birsey daha var.. halen küfür edildigini söylüyorsun.. ben veya baskasi küfür etmedi, bunu artik anlasan diyorum.
und niemand behauptet, wenn du deinen schwanz einziehst dass man dann agressiv sein darf.

und wenn ich jetzt zugebe was ich auch tu, dass ich in diesem thema in unrecht bin dann erwarte ich auch dass alle dies einsehen.. das heisst auch nicht dass ich jetzt "den schwanz einziehe". ich bin mir sicher dass du mir recht gibst was ich gerade gesagt habe.

ama hakanin GB sine yazdigin birsey icin de sen geri adim atman gerekecek...
CAKALLAR kelimesini de sana yakistiramiyorum.
simdi diyeceksin ki, hem baskalarina saldiriyorsun, sana yapilinca da hosuna gitmiyor... hayir bu degil. eger sen burada kimsenin saldiriya ugramasina razi olmadigini dile getiriyorsan ozaman bunu önce sen kendin söyledigin gibi yerine getirmen lazim.

ve saygiya gelince. benim burada herkese saygim var, yazini sonuna kadar okumamanin sebebi, senin yazin bastan abartilmis sekilde tepkilerle basladigi icin ve dogru olmayan iddalarla dolu oldugu icin, tabi bunlar yazinin basi icin gecerli.
ben tekrar söylüyorum, bu konuda hataliyim ama bunu itiraf etmemin sebebi nedir biliyormusun?
bir insan bana hatami insan gibi söylerse ozaman tamam, ama ilk gösterdigin tepkiler gibi asiri sekilde dile getirirse ozaman ortada inatlasma olur kizisma olur, buda buradaki üyeler arasinda ters davranislara yol acar.
Alt 07.10.2004, 12:04
tarik21

Standard ooh, tut mir sehr sehr sehr leid,

dass ich deinen namen nicht richtig hingeschrieben habe... oh verzeih mir bitte ja,
HE HE HE!
Alt 07.10.2004, 12:10
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer

Standard Sende resmen beni böyle söylentilere

zorluyorsun yani!

Bak ben itiraf ediyorum, onu kisisel olarak sevmedigimi!

Bu baska bir konu!

Ama ben onu genel futbol ilen ilgili kritize ettigim zamanda hemen son onu koruyorsun!

Bari benim söyledigime karsilik ver!

Hemen bir otomatik müdafa ediyorsun Sabanini *g* ;-)

Mesela ben diyorum PIVOT Sistemi Türkiye icin kötü diye ... sen cikip onu savunuyorsun!

Hic bir defa öyle sistem iyi diye söylemdin!

Ben hizli alternatifli hücum istiyorum!

Mesela Yunanistan veya bir Italya defansini "DAGITACAK" bir türden!

Sen cikmissin Hakani savunuyorsun!??!

Ne alakasi var !?!??!

Tamam hakan gecmisste basarilari ve katkilari var Türkiyemiz icin.

Yok diyen var mi ???

Ama zaman degisme zamani!

Türkiye artik Futbol dünyasinin baslarinda yerini almasi lazim!

Bir Türkiyedeki oyunculara bak ... bir de öbür Milli Takimlara bak!

Nerede olmamizi o zaman görmen lazim!

al"

PS:
Hayir 6S-FB kavgasi degil benim yaptigim!
Ben Fenerbahce"nin de ayni futbol oynamasini dileyenlerdenim!
Alt 07.10.2004, 12:13
tarik21

Standard hakan olmasaydi buralara da gelemezdik

bunun farkindamisin...
yigidi vur hakkini yeme arkadasim...

hakan su an milli takimin en golcü futbolcusu durumunda, ve bu rekorun kirilacagini da sanmiyorum yakin zamanda...
bu kadar golü senin dedigin "hiyar" mi atti???
golleri atarken iyiydi de simdimi "hiyar" oldu...
neyse diger arkadaslar hakli, yazdigin yaziyi aslinda hic ciddiye almamak gerekir.
Alt 07.10.2004, 12:42
Neuer Benutzer

Standard Ehre dem dem Ehre gebührt!

Erst einmal nehme ich Stellung zu dem "Cakallar" UND "Küfür":

(Ich hätte eigentlich "SIRTLAN" nehmen müssen... aber egal.)

Es wurde hier geflucht!
Mehr als genügend!
Mit wissen und Kenntniss der Moderatoren!

Ich gebe zu, dass ich INZWISCHEN pauschaliert "IHR" sage, weil es von so vielen kam!

Es tut mir Leid, solltest du von mir zu unrecht zu dieser "Gruppe" dazugehörig gezählt worden sein!

Es mag zwar sehr hart sein und manchen BELEIDIGEN, aber ich kann ohne Reue sagen, dass das Verhalten der Leute genau dieses HERDENVERHALTEN bei HYÄNEN (Cakal=Schakal) hier gezeigt hat!

Es wurde beschimpft und schon waren etliche dabei mit beim beschimpfen!
Es wurde eine Auseinandersetzung geführt und schon sind die Leute in die "Diskussion" eingestiegen und haben gepöbelt ohne auf das Thema selbst einzugehen. Ihr Antrieb war einzig, dass es gegen Fenerbahce ging!

Das sind keine selbsterlegten "Opferrollen" wie es Kes mir immer wieder vorwirft.

Sondern von mir oft beobachtete Verhaltensweisen!

Es ist sehr oft so verlaufen!
Ich kann dieses Verhalten dem Verhalten der Hyänen aus dem Tierreich gleichsetzen!

Das tu ich nicht verleugnen!

Ich weiss aber auch, das "CAKKAL" im türkischen eine Art "Schimpfwort" ist!
Obwohl das nicht das war was ich sagen wollte sondern was anderes ...
[
Siehe dazu:
Kendi yaptiginizi dogru mu buluyorsunuz? - aliconda (04/10/2004 - 15:48)
"Sizler sırtlan"lari andiriyorsunuz!"
]
Leider scheinst du es ja nicht gelesen zu haben!

Also ich entschuldige mich für das "CAKKAL" hochoffoffiziell bei DIR !

Es kommt mir bei dir vor wie im "Film" ...
... "Colletaral (Damage)"

Sagen wir so ... du bist zwischen die Fronten geraten.

Bei den ANDEREN, die "yavsak" noch als eines der geringsten Schimpfwörter benutzt haben, tu ich mich "türlich nicht entschuldigen.

Apropos ... glaubst du wirklich, dass hier nicht geflucht wurde ???

Ich habe sehr "schön" Beispiele !
Falls du interessiert bist!

Zu "Hakan" ...
... freut mich sehr, dass du jetzt verstehst, WARUM ich dich persönlich dafür angegriffen habe!
Wie schon oft gesagt, es gab einiges (jeden Tag 5-8 Beiträge ...) wofür ich ihn selbst kritisiert habe!
Auch in seinem GB! Wofür er mich sogar "beschuldigt" hat ich wäre kein (echter) Fenerbahce Fan!

Es gab auch schon einige die Ihn im Forum kritisiert haben!
Aber weil er mit sehr vielen "nutzlosen" Beiträgen das Forum geflutet hat!
Habe ich ihn da "verteidigt" ?
Nein!

Zu dem "inatlasma", "kizisma" ...
... ich bin kein Mensch, der von sich aus in diese Richtung geht, aber ab einem bestimmt Zeitpunkt ist meine Grenze überschritten!

Du kannst es dir jetzt anrechnen, dass ich diese "Alarmstufe" wieder herunterfahre!

Weil du recht hast!

al"
Alt 07.10.2004, 13:44
unknown

Standard Tarik milli takim sosyal bir vakif degil

Orada basari gösteren oynar ancak. Gollerin cogunu Hakan Sükür atti, ama neden? Cünkü bütün passlar hep Saban"a oynandi da ondan. yüzde yüzlük poszisyonda bile Saban"a pas veriyorlardi gölü o atsin diye. Bu mu profesyonelik? Adam artik basarili degil, cabalamiyor ve yirtinmiyor. Bu adami sen ne diye daha milli takimda tutmak istiyorsun? Onun treni artik kacti. Genc yeteneklere de imkan verilmesi gerekilir
Alt 07.10.2004, 13:45
unknown

Standard ve eger saban olmasaydi,

milli takimin gol sorunu olmazdi.
Alt 07.10.2004, 13:49
Neuer Benutzer

Standard ... und noch "mehr"

Ich will nicht unbedingt hier eine "Fried-Freude-Eierkuchen" Stimmung!

Das ist eher langweilig!

Aber ich selbst war immer für ein "gewisses" Niveau hier!

Aber auch wenn ich immer wieder versuche halbwegs "neutral" meine Meinung wiederzugeben, werde ich als "Fenerli" angegriffen!
(Bei wirklichen Fußball-Themen!)

Vom Prinzip her machen die anderen es mir ehrlich gesagt immer leicht bei den "Auseinandersetzungen", sie gehen praktisch nie auf das Thema ein!

Es gibt/gäbe etliche Möglichkeiten auch Fenerbahce zu kritisieren!
Beispielsweise, dass es in einer bestimmten Situation ein Elfmeter gegeben hätte werden müssen!
Nur sollte man dann auch jeweils auch alle Szenen des Spiels berücksichtigen!
usw.

Ich urteile ja auch nicht direkt, dass es so oder so IST ...
... sondern, ich versuche immer klar zu stellen, dass es
a) meine MEINUNG ist
b) das es so zu sein scheint (am besten VERSCHIEDENE Quellen)
...
Du weisst worauf ich hinaus will ?

Umgekehrt kann ich dir ein Beispiel sagen:
"Einer" hat hier sofort nachdem er bei "Maraton" Erman und Sansal gehört hat, SELBST behauptet Aziz YILDIRIM hätte geflucht!
Ich habe es mir nicht vorstellen können!
Daher habe ich dann auch nach evtl. "Erklärungsversuchungen" gesucht, die diese Ausbrüche des Präsidenten von Fenerbahce erklären könnten!

Ich selbst bin nicht in den automatismus verfallen, gleich YILDIRIM auf Gedeih und Verderb in "Schutz" zu nehmen!
Sondern habe mir selbst diese ominösen Aufnahmen (wurden bei StarTV gezeigt) angeschaut!

Da war gar nichts an der Sache!!!

Aziz YILDIRIM"s "härtestes" Wort war, "oglum" (Yilmaz hiess der Korrespondent von LigTV glaub ich) ... dann hat man gesehen, dass Aziz YILDIRIM 1-2 Vorstandsmitglieder und die von LigTV diskutiert haben!

Als was wurde es aufgebauscht !?!??!

Die Geschichte geht noch weiter ... da Fenerbahce (wie von Erman aufgefordert !!!) sie verklagt hat!

Also wenn solche Aussagen kommen, dann sollten sie von diesem "Mehr-Als-Nur-Mitglied" dann wenigstens im konjunktiv gesetzt werden!

Wenn du mich bei einigen Beiträgen "überreagierend" siehst, dann haben sie sehr oft auch ihre "Hintergründe"!
... "Ohne Grund" greife ich Niemanden an!

Diese ganze "6-0" Geschichte ist und bleibt SPASS !!!
Das sehen die 6alatasaray"ler nicht gerne ich weiss!
Nur muss ich damit rechnen und akzeptieren, dass solche Niederlagen (7-1 gegen Sigma Olmütz) bspw. genannt werden ... wobei ich natürlich wieder kontern kann ...

Wenn ich AUSTEILE, muss ich auch EINSTECKEN können!

Das ist mir bewusst und ich akzeptiere das!

UND ICH FINDE ES GUT SO!

Aber alles sollte auf einem "gewissen Niveau" passieren!

Beispielsweise lasse ich Fenerbahce und indirekt mir, nicht vorwerfen, dass Fenerbahce eine "Rum Takimi" oder "Patrikhane bla bla bla" ist!

Weil es schlicht und einfach falsch ist!

Die Leute kennen wohl die GESCHICHTE nicht oder wollen sie verklären!

Fenerbahce ist keine Mannschaft von irgendwelchen "Volksgruppen" oder "Religionen" das ist humbug! Die wollen das nur so darstellen, WEIL sie VORURTEILE gegen diese TÜRKISCHEN Volksgruppen oder religiösen Einrichtungen haben!

Ich habe kein Problem, das auch die "Rum" Anhänger von Fenerbahce sind!

Es sind ja auch Lazen, Kurden, Armenier etc. Anhänger von Fenerbahce !!!

Das was Fenerbahce aber IDENTIFIZIERT sind seine REPUBLIKANISCHEN WURZELN!
(Es ist wurscht, welche RELIGION du hasst oder welchem "Volksstamm" du angehörst!)

Bevor die Leute sich fragen "was" ich denn sei:
Ich bin Türke, ursprunglich Turkmenischer Herkunft.

Ich habe Fussball gespielt und habe den Schiedsrichter-Schein!

Daher kann ich auch genüsslich zu den Regeln immer wieder meinen SENF dazugeben!

Wie ich sonst so bin, kannst du gerne direkt "BratPitt" fragen, da er mich schon PERSÖNLICH kennengelernt hat!
(Gehässigerweise muss er noch ein Trikot von "Saban" (rotgelb) anziehen und mir davon noch ein Foto schicken hehehhehehehe)

Ich habe "ZWEI SICHTEN" hier im Forum:
Einmal versuche ich "so neutral wie möglich" meine Meinung wiederzugeben und dann
auch meine persönlich "Fenerbahceli" Meinung ;-)

Ich kann TRENNEN!

Wenn du SO BIST, wie du dich jetzt gegeben hast, dann hast du wirklich MEINE ACHTUNG erworben (ob es was "Wert" ist, werden EINIGE hier bestreiten *grins*)!

So jetzt kannst du mich in etwa einschätzen!

al"
Alt 07.10.2004, 13:56
Neuer Benutzer

Standard Ich halte dagegen!

Ich würde nie gegen die Fenerbahce oder gegen die Türkei wetten!

Habe auch schon, "Fenerbahce-Anhänger" erlebt, die gegen Fenerbahce gewettet haben und dabei auch noch "viel Geld" gewonnen haben!

In unserer schlechtesten Zeit haben wir gegen Besiktas gespielt (vor zwei Jahren ?)!
Ich "wusste" aus spielerischer Sicht, dass wir verlieren würden (jeder AHNTE das) und ich habe im "Cafè" 20 Euro FÜR Fenerbahce gesetzt!
WIR haben verloren!

Egal wie es um die Türkische Nationalmannschaft steht, ich werde nie gegen sie sein können!

Eine "Anhängerschaft" zu einem Fussball-Klub ist irrational, das sollten wir alle wissen,

ABER den LUXUS leiste ich mir beim Fussball IRRATIONAL zu sein ;-)

MaNN gönnt sich ja sonst nix ;-)

al"

NE MUTLU FENERBAHCELIYIM DIYENE

NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
Alt 07.10.2004, 13:58
airdem

Standard HAKAN SÜKÜRDEN ACIKLAMALAR:

A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Ersun Yanal"ın Kazakistan ve Danimarka maçının aday kadrosuna çağrılmaması nedeniyle sorun haline gelen Hakan Şükür, milli takıma bir daha çağrılmayacağını bildiğini söyledi.

TV8"de canlı olarak yayınlanan, Göktuğ Sevinçli"nin sunduğu "Futbol Meydanı" programına telefonla bağlanan Hakan Şükür bomba açıklamalar yaptı.
""Bu kadroya ve bundan sonra milli takıma alınmayacağımı çok kesin olarak biliyorum. Üzgünüm ama kırgın değilim." diyen Şükür, "Burada başka nedenler aranıyor, ancak böyle bir şey kesinlikle söz konusu değil. Her Türk futbolcusu milli takıma çağrılmak ister. Ben de bunun üzüntüsünü yaşıyorum"" diye konuştu.

Ersun Yanal ile çok güzel günler yaşadığını belirten Hakan Şükür, hocasının kendisi ile yaptığı konuşmalarda övgü dolu sözler sarfettiğini, kendisinin aldığı bu karara da saygı duyduğunu söyledi.

Hakan Şükür, kendisi hakkında yapılan polemiklerin milli takıma zarar vermemesi gerektiğini de vurgulayarak, şöyle konuştu:
""Milli takıma seçilmemeyi haksızlık olarak görmüyorum, buna saygılı olduğumu söylüyorum. Hdcamız bana çok güzel şeyler söylemiş bir insan. Onların başarısı için dua etmek isterim. Kötü düşünmeye hakkım yok, önümüzdeki cumartesi ve çarşamba gününe kadar çok vakit var. Bu tür tartışmalarla vakit geçirilmesini doğru bulmuyorum. Şu anda orda benim yerimde oynayacak arkadaşlar var ve çok formdalar. Fatih Tekke ile ilgili geçmişte çok güzel şeyler söyledim. Yine söylüyorum, ancak şunu anlamıyorum, benim yerimi doldurmak diye bir şey sözkonusu olamaz. Daha fazla bir şey yapması gerek, bunu ben de isterim.""

-BASIN TOPLANTISI DÜZENLEYECEK-

Hakan Şükür, bugüne kadar vatan haini de dahil olmak üzere birçok suçlamayla karşı karşıya kaldığını dile getirerek, bunlara düzenleyeceği basın toplantısıyla cevap vereceğini ifade etti.

Bu toplantıda geniş açıklamalar yapacağını anlatan golcü futbolcu, yapılan suçlamalara karşı tazminat davaları açacağını da kaydetti. Hakan Şükür, hakkında suçlanmadığı maç bulunmadığını belirterek, şöyle devam etti:
""Letonya ile ilk oynadığımız maçta Şenol Güneş hocamız beni kadroya almadı ve ben itiraz etmeden tribüne çıktım. 1-0 yenildik, daha sonra ağlamadan çıktığım bir antrenman olmadı. Vücudum geriliyordu. Bana vatan haini dediler, paracı, huzursuzluk yaratan bir futbolcu olarak kamuoyunun önüne atıldım. Bu duygularla sahaya çıkmaktan bahsediyorum. Benim takım arkadaşlarım benle gözüküp, benim yanımdan kaçtılar. Çünkü benimle gözüken dinci damgası yiyor. Bu arkadaşlıklarınızı da etkiliyor. Hangi ülkede yaşıyoruz, müslüman bir ülkedeyiz. Dinci ne demek.""

Yunanistan maçından önce sakat olduğunu ve o gün kendisini test edip iyi hissettiğini anlatan Hakan, ""Otelde kadro açıklandı ve ben yoktum. Üzüntüm yüzüme vurmuş olabilir, ancak hiçbir arkadaşıma bir şey söylemedim. Statta ise malzemeci arkadaşımdan formamı istediğimde, bana (Senin ismin kadroda yok) dediler. Ben de yardımcı hocamıza, sahada antrenman yapma teklifinde bulundum ve çalıştım. Çünkü önümüzde bir lig maçı vardı ve bir günümü boş geçirmek istememiştim.""

"BU KONU KAPANMALI"

Hakan Şükür, daha sonra sarı-kırmızılı kulübün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, şu ifadelere yer verdi:
""Ülke olarak hepimizin, milli takımın başarısı için çabalamamız gerekir. Bazılarının vatan hainliği suçlaması, ciddiye alınmayacak kadar sığ bir düşünce tarzıdır. Gerek benim, gerekse arkadaşlarımın bugüne kadar ülkemiz için yaptıkları ortadadır. Bana bu suçlamayı yöneltenlerin, bu ülkeye en az benim kadar katkıda bulunmasını beklerim. Bu görüşe benim cevap vermem anlamsız. Milli takım kariyerim ve performansım, bunu yazanların yüzünü kızartmaya yeterlidir düşüncesindeyim.

Dünya Kupası finallerine giden yolda böyle bir ateşi yakmaya kimsenin hakkı yok. Bu konu artık kapanmalı. Benim de niyetim bu ateşi söndürmek. Milli takım hocası sayın Ersun Yanal"ın seçme hakkına ve kararlarına, başta ben olmak üzere herkesin saygı göstermesi gerekir. Bugüne kadar çalıştığım hocalarımla sorun yaşamadım. Gerek federasyon yetkilileri, gerekse hocalarım bunun tanıklarıdır. Ama sorun yarattığımı ileri sürenlerin tanıkları nerede, onu bilmek isterim. Taraftarın, camianın, Türk halkının ve meslektaşlarımın bana gösterdiği sevgi, sıcak ilgi ve yakınlık, bana yakıştırılmaya çalışılan iğrenç sıfatları örtmeye yeter de artar bile.""

Hakan, konu üzerine yazılanları üzülerek izlediğini, bu anlamsız polemiğin en kısa sürede sona erdirilmesini gönülden arzuladığını da kaydetti.

Kaynak: ajansspor.com

<a href="redirect.jsp?url=http://www.ajansspor.com/futbol/haber.asp?HaberID=90561" target="_blank">http://www.ajansspor.com/futbol/haber.asp?HaberID=90561</a>
Antwort