| | | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
|  | |||||||||||||
| Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum | 
| Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen | 
|  | 
|  | Themen-Optionen | Thema durchsuchen | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  o.T. gavur bedeutet nichts weiter als kafir. birsey biliyorum sanipta bir mok bilmeyen sevgili forumheinilerim beni yerim sizi  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  problem nerde biliyormusun? seni saten kimse ciddi almiyor. almanlar senin yazdiklarini okusa, seni hediye paketinde türküyeye yollar! bende acayip sevinirim o duruma! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  benim gözümde kim kafirdir... ...biliyormusun? Insanlari hor gören, senin gibi yaratiklardir.... Insan ol evlat! | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  LOL den unterschied sag ICH dir jetzt mal   ben almanlara düsüncemi acik acik söylüyorum onlarda süt dökmüs kedi gibi karsimda dikiliyorlar.cünkü dogrulari konusuyorum.sizin gibi onlarin kokusmus kiclarina inatla girmeye calismiyorum. aldinmi  ps.burda iki üc türk bozuntusu benimle hem fikir degil diye düsüncemin yanlis oldugu anlamina gelmez.bu kulagina küpe olsun ufaklik-wenn du nicht eh schon n"ohrring trägst *lach* | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  gözün ciksin emi :) LOL o.T. ohne Text | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  erbärmlich o.T. ohne Text | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  witzfigur o.T. ohne Text | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  super Beitrag! :) o.T. ohne Text | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Mit manchen Menschen sollte man das Diskutieren lieber lassen ... Wenn ich hier so einige Einstellungen lese/sehe wird mir übel .... Kein Hauch von Toleranz und Akzeptanz ... Mensch ist Mensch - egal welche Rasse, egal welche Religion und egal welche Hautfarbe ... Buki | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sehr gutes Post! o.T. ohne Text |