| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() Vahyiimi iniyor sana su gercekte bu yalan.....
Kuranda yeri oilmayan tüm hadisler yalandir.... Wer braucht schon Hadis.... wir haben Kuran... Birak sen Alinin Velinin sünnetini Hadisinide bana Kurandan bahset.... alles andere interessiert mich nicht |
|
|||
![]() Eger sen onlarin dediklerini harfi harfine biliyorum diyorsan yalan söylüyorsundur....
Kaldiki Peygamberin agzindan cikan sözleri bile kimse bilmiyor... Sen dün söyledikjlerini bugün bilmezken nasilda 1400 yil önceki konusmalari din sayabiliyorsun.... Allah akil versin... Kuran nerene yetmiyor... ALiye Ömere Kuran yetmistide, sen neden Ilavelerde bulunuyorsun allahin insanlar icin design ettigi dine??????? |
|
|||
![]() dinden haberin varsa söyle yoksa sus...
Olay Bill Gates yada resül oolayi degil.... Onlarin ikiside kendileri icin yasamis ve yasmakta.... sanane Bill Gatesin mali mülkünden... Allah verdi oda istedigini yapar.... bitti olay.... Sen bir Müslüman olarak sadece kendinden sorumlusun, sen kimsenin üzerine Vekil degilsin kimseyde karisamazsin... zaten kimse bun aizin vermez... Iki saatten beri hep givir zivir |
|
|||
![]() Kurandaki senin anladigin sekilde Sünnet degil...
Sünnetullahtir Kuranda gecen... yani Allahin degismez kanunu yada msistemi.... bunu Kuran söylüyor be adam Enis demiyorki |
|
||||
![]() ...nix besseres zu tun? Das muss dein Ego ziemlich gewurmt haben, daß Du um 4:30 morgens nichts besseres zu tun hast, hier deinen Müll loszuwerden! Kardesim sen daha cocuksun!
Enis Du Pharisäer, Du Fähnlein im Wind, ich dachte, Du beleidigst hier niemanden? Wie kommt es, das ein Dipl. Ing. und Legastheniker, so viel Zeit zum schreiben hier hat? Tabi kaldirim mühendisin zamanlari cokdir! Einen charakterschwachen, zweigesichtigen Typen wie dir, würde ich nicht mal ein simples Brunnen-Kleinprojekt in der sudanesischen Einöde anvertrauen! ;-)) Für einen angeblichen studierten Menschen wie dir, sage ich danke für deine originelle Titulierung: Flachwichser, sagt man das nicht in deinen Kreisen und unter Teenies? Aber dein Niveau passt zu Gülis Gossensprache, ihr wärt ein gutes Team/Paar! |
|
|||
![]() also kein Thema über atatürk hier...
Dinden bahset yeter |
|
|||
![]() Ben A dan Z ye kadar hakliyim...
Senin destegine ihtiyacim yok |