| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
![]() Yahuu türkiyede egemen özgür olan biri varmi Gavurun yapmadigini yerli Gavur yapiyor?
Hastaneye gitsen tekmeyi yiyorsun devlet dayreleri haractan gecinilmiyor. Sahte Dinciler Kurani yorumluyor kumar fuhus faizden millet bikmis ezilmis vaziyette. Bu nasil kurtulus bu nasil egemenlik Gavurun yapmadigini Yerli Gavur yapiyor. |
|
||||
![]() Baskasina camur atacagina savundugun seytani sistemleri ele al.
Nede Müslümmüssün lennn Mayoylan antalyalarda sahillerde tatil yap sonrada baskasina Müftülük tasla ortaligi bosmu budun lenn sibob? Maide 90 da anilan Bu seytan pisligi SEYTAN in DINI nin en önemli götergelerinden biridir Günümüz dünyasinda bu pislik cok degisik basliklar altinda hayata girmakte Bu cesitlilik yüzünden cogu kez taninmamaktadir. Demek faizsiz kazanc adi altinda acilan bankalar seytani. Ülemmm düdükk sen parani nereye yatiriyorsun? Dürzüüü? Merkez bankasi falan filan Seytani deyillermi? O Seytani Bankalari ve ilke ve inkilablarini savunan donsuz isot söyle bana. O örnek verdigin bankanin kanunlarini ve para kazanma seklini nerden biliyorsun. Genel müdürümüydün yoksam hahahahhahahaa Tekrar sana geleyim bizimkisi Seytanide seninkisi noluyor lennn isotttt |
|
||||
![]() Yobaz ve çeşitleri
Sual: Yobaz ne demektir? CEVAP Yobaz, bütün hakikatler kendisine gösterildiği hâlde, kabul etmeyen, kendi indi ve hatalı görüşünde körü körüne ısrar ve inat eden kaba, cahil kimse demektir. Her mesleğin, her ideolojinin yobazı olur. Mesela din yobazı, fen yobazı, devrim yobazı, evrim yobazı, siyaset yobazı, laiklik yobazı gibi çeşitli yobazlar vardır. Yobazların en zararlısı, mal, para, makam elde etmek için yabancı ideolojilerin, dinde reformcuların ve mezhepsizlerin propagandalarını yaparak, milletin imanını, ahlakını bozan, satılmış, din, fen ve siyaset yobazlarıdır. Bu yobazlardan bazılarına birer misal verelim: 1- Cahil yobaz: Din ve dünya bilgilerinden mahrum olanlardır. Bunlar, bölücülük yaptıkları gibi, din düşmanlarına çabuk aldanıp, zararlı yollara kolayca sürüklenebilir. Osmanlı tarihini kana boyayan Patrona Halil, Kabakçı Mustafa, mehdiyim diyen Celâli gibi kimseler bu yobazlardandır. 2- Din yobazı: İlimleri biraz varsa da, sinsi maksatlarına, mala, mevkiye kavuşmak için, bilmediklerini veya bildiklerinin tersini söylerler ve yaparlar. İslamiyet?in dışına çıkarlar. Kötülükte, dini yıkmakta, cahillere örnek olur, rehberlik ederler. 3- Fen yobazı: Gençlerin imanlarını bozmak, bunları dinden, İslamiyet?ten ayırmak için, uydurdukları şeyleri fen bilgisi, tıb bilgisi, ilericilik olarak anlatıp, ?din kitapları bu bilgilere uymadığı için yanlıştır, bunların gösterdiği yolda yaşamak gericiliktir? derler. 4- Devrim yobazı: Devrim deyimi, Batı dillerindeki revolution deyiminin çift anlamını taşımakta ve hem dönüşme, hem de zorla değiştirme, [ihtilâl] anlamlarındadır. Diyalektik maddeciliğe göre, evrim ve devrim birbirine kökten bağlıdır. Devrim, evrimin zorunlu sonucudur. Devrimci yobazlara göre, bütün dünya, dinden uzaklaşarak mutlaka komünist olacaktır. 5- Evrim yobazı: Kimi ilk insanın bir hücreden, kimi maymundan, son olarak da ayıdan geldiğini ileri sürenler çıktı. Bilimsel olarak, bunların yanlışlığı ispat edildiği halde, kabul etmez, kendi yanlış görüşünde körü körüne inat edip, maymun soyu olduğunda ısrar eder. 6- Siyaset yobazı: Kendisi iktidarda olmadığı müddetçe, diğer partilerin hepsi demokrasi düşmanıdır, ülke ise baştanbaşa sefalet ve karanlık içindedir. Muhalifleri iyi bir şey yapsa da desteklemez. Onun vazifesi iyiye köstek olmaktır. Seçimi kaybetse de, zafer yine onundur. 7- Laiklik yobazı: Önce laiklik nedir? Laikliğin ne olduğunu yetkili bir ağızdan, Anayasa hukuku profesörü Ali Fuat Başgil?den öğrenelim: Ord.Prof. Başgil diyor ki (Laiklik, Batı hukukunda, din ile devletin ayrılması, devletin din, dinin de devlet işlerine karışmaması, dinin manevi hayatın nizâmı olarak hüküm sürmesidir. Laikliğe bağlı olarak üç türlü devlet sistemi vardır: 1- Laik olan devlet sisteminde: Din ve devlet birbirinden ayrılır ve biri diğerine karşı muhtar (autonome) bir vaziyet alır. Devlet din bezirgânlığı yapmadığı gibi, din düşmanı da kesilmez. Böylece laiklik en iyi bir itidâl ve muvazene sistemidir. Din hürriyeti, ancak laik bir devlette gün görüp yaşayabilir. 2- Dine bağlı devlet sisteminde: Bu sistemde, bir zamanlar Batı?da olduğu gibi, din görevlileri memurlaşır, birtakım hurafe ve taassuba kapılabilir. 3- Devlete bağlı din sisteminde: Diyanet siyasete kurban edilir. İktidar, din adamlarına hakim olur. Dini kurumları onlar kurup, onlar kapatır. Maaşını, mükafat ve cezasını onlar verir. Din adamları memurlaştırılarak emir kulu haline sokulur. Hiçbir muhtariyet ve salahiyeti kalmaz. Dinsizlik, din ve din adamları ile alay etmek moda haline gelir.) Laiklik birinci maddede bildirildiği gibidir. Fakat laiklik yobazları, üçüncü maddedeki sistemi uygulamaya çalışırlar. Din yobazları dine düşmanlık etmekte, laiklik yobazları da laikliğe düşmanlık etmektedir |
|
||||
![]() . . . . . . . . . . ./´¯/)
. . . . . . . . . .,/¯ ./ . . . . . . . . . /. . / . . . . . /´¯`/´. .´/´¯¯`·¸ _ . . . . ./´/. . /. . /. . /¨. ./ . . . . (´(. . ´. . ´. .¯´/´. .´) . . . . .. . . . . . . . .´. ./ . . . . .´´. .. . . . . ._.·´ . . . . . . . . . . . . . .( |
|
||||
![]() Naci Celik diye bir yazar vardi oda yanliz Kuran derdi ikide bir domuz eti helaldir.
Gavurlan evlenmek caizdir falan filan bazi Artistler Kurani Moda Kitabi haline getirdiler. Bilmem su Ayet bilmmemmm bilmemmmm memmm emmm Namaz söyle kilinir yok öyle deyil. Yahu Kuranda Peygambere uymamiz emir ediliyor 23 sene boyunca o Namazi 5 vakit kilmistir. Cimcekk su son model Kuran tefsircilerinemi inanalim yoksam Peygamber yolunami. Ehli Sünnet Peygamber yolunu secmistir kemalizim yada yasar nurinin yolunu deyil. Dini bozmaya çalışanlar Dinimiz yeni inmedi. Dinimizde eksiklik fazlalık yoktur. Bu bakımdan asla reforma ihtiyacı yoktur. Reforma ihtiyaç olan, din olamaz. Hâşâ Allah noksan göndermiş demektir. Bu bakımdan dine yeni bir şey ilave etmek veya çıkarmak dini bozmak olur. İmam-ı Rabbani hazretleri buyuruyor ki: Bazıları yapacağı değişiklikle, dini düzelteceğini zannediyorlar, dinin noksanlığını tamamlayacaklarını iddia ediyorlar. Halbuki din noksan değildir. Kur?an-ı kerimde, (Bugün sizin için dininizi ikmâl eyledim, üzerinize olan nimetimi tamamladım, size din olarak İslamiyet?i vermekle razı oldum) buyuruldu. Dini noksan sanıp, tamamlamaya [reform yapmaya] çalışmak, bu âyeti inkâr olur. (m.260) Bugün etiketlisi etiketsizi her reformcu, din yeni inmiş gibi, üstelik hâşâ bunlara inmiş gibi ahkam kesiyorlar. (Yalnız Kur?an) diyerek, herkesi Kur?andan anladığı ile amel etmeye teşvik ediyorlar. Peygamberimizi kabul etmeyen (Kur?andan başka şey, hadis madis, fıkıh mıkıh kabul etmem) diyen nasıl Müslüman olabilir. Böyle iman, böyle Müslüman olur mu? Kur?an kime geldi? Kur?anı kim açıkladı? Kur?anın muhatabı kim? Gelecekten haber veren hadis-i şeriflerden ikisi şöyledir. (Bir zaman gelir, beni yalanlayanlar çıkar. ?Hadisi bırak, Kur"ana bak? derler.) [Ebu Ya?la] (Allah?ın kitabının dışında uyacağımız bir şey tanımıyorum diyenler çıkar.) [Ebu Davud] Bugün bid?at ehli olan kişiler, (Peygamber postacıydı, Kur?anı getirince vazifesi bitti, onun açıklamasına gerek yoktur) diyorlar. Halbuki Allahü teâlâ, Resulüne ve onun açıklamasına uyulması gerektiğini bildiriyor. Bu konudaki âyet-i kerimelerden birkaçı şöyledir: (İhtilafa düşülen şeyleri açıklayasın diye bu kitabı sana indirdik.) [Nahl 64] (Resule itaat eden, Allah?a itaat etmiş olur.) [Nisa 80] (Allah ve Resulüne itaat eden, en büyük kurtuluşa ermiştir.) [Ahzab 71] (Resulüm de ki, ?Bana uyun ki, Allah da sizi sevsin!?) [Al-i İmran 31] (O, kendisine vahyedilenden başkasını söylemez.) [Necm 4] (Ona uyun ki, doğru yolu bulasınız!) [Araf 158] (Peygamberin verdiğini alın, yasak ettiğinden sakının!) [Haşr 7] (Allah?a ve Resulüne karşı gelen kâfirler için Allah?ın azabı çok şiddetlidir.) [Enfal 13] (Allah?ın yolu ile peygamberlerin yolunu farklı göstermek isteyenler kâfirdir.) [Nisa 150/1] (De ki, Allah?a ve Peygambere uyun! Eğer [uymayıp] yüz çevirirlerse, [kâfir olurlar] Allah da kâfirleri sevmez.) [Al-i İmran 32] (O ümmi Peygamber, temiz şeyleri helal, pis, çirkin şeyleri haram kılar.) [Araf 157] Demek ki Resulü de haram etme yetkisine sahiptir. Bir hadis-i şerifte buyuruluyor ki: (Peygamberin haram kılması, Allah?ın haram kılması gibidir.) [Tirmizi] Görüldüğü gibi Resulullaha ve Kur"an-ı kerimin açıklaması olan hadis-i şeriflere uymak çok önemlidir. Sünnet, [hadis-i şerifler] olmasaydı, namazların kaç rekat olduğu ve nasıl kılınacağı, zekat, orucun, haccın farzları, hukuk bilgileri bilinemezdi. Yani hiç kimse, bunları Kur"an-ı kerimden çıkaramazdı. Şu halde Kur"anı anlamak için, onun açıklaması olan hadis-i şeriflere ihtiyaç vardır. Hadis-i şerifleri de anlamak için âlimlere ihtiyaç vardır. Herkes Kur?anı anlayabilseydi o zaman peygambere ne lüzum kalırdı? Eğer herkes Kur"an-ı kerimi doğru anlasaydı, 72 sapık fırka meydana çıkmazdı. Zamanla değişen âdetlerdir. Din zamanla değişmez. Din düşmanlarının oyunlarına gelmemelidir |