| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() dann sollten es doch 40tausend sein würde man vielleicht denken.
Aber das problem ist glaube ich der Platz dort. Viel mehr ist wohl nicht drin. Außer, dass man drei Etagen baut. Aber dann wäre es wiederum von außen ein optischer Riese. Eigentlich ist es ja inzwischen egal, weil das Stadion ja unter Denkmalschutz steht. Deshalb wurde auch nur das Spielfeld "runtergesetzt" denke ich. Schön wäre es allemal gewesen. |
|
||||
|
||||
![]() ozaman 4 yil icinde yepyeni stadimiz olacakti, Inönü stadi tarihi eser degil ayrica.
Fikret Ormanin projesi aynen fenerin yaptigi gibiydi, her yil bir tribünü yikip komple yeniden yapmak ve böylece en gec 5 sene icinde yepyeni stadimiz olacakti. Yildirim Demirörenin projesi benim pek hosuma gitmedi, idarelik yapilmis gibi ayni, hani yapayimda yapti desinler gibisine. Halbuki stad daha modern olmasi gerekir, bakin almanyada her takim yeni stad yapiyor. |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Hadi bu yönetim benimde pek hosuma gittigi yok ama sen hem bu yönetimi hemde eski yönetimi begenmiyorsun hehe
![]() ![]() A.D. |
|
||||
|
||||
![]() git kendi forumunda yaz
![]() |
|
||||
|
||||
![]() herkeze yenilirim ama onlara olmaz cok pis taraftarlari var... hic cekemem !
A.D. |
|
|||
|
|||
![]() bizi yenemezler asla... ne fener ne cimbom nede trabzon.. imkansiz
|
|
||||
|
||||
![]() iste BJK farki
|
|
||||
|
||||
![]() Teske Inönü Stadi büyük olsada diyelim 50000 kisi üzeri Atmosfer daha süper olur ama olmuyor nedeni Denkmalschutz.
|
|
||||
|
||||
![]() kadiköy verwechselt glaube ich das forum naja egal en büyük bjk.
|