| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() ettikten sonra.... Halkta kendi yöresine yatirimlar yapmali.... bir araya gelip kyöün ihtiyaclarini konusup para toplayip veya toplatip kendi kapisinin önüne yatirim yapmali...
Devleeeeet ben Agayi kovdum para ver yiyip iyip kari pesinde gezeyim.... bu olmaz... hem akla, hem Allaha hemde insanliga aykiri...... Deger üreteceksin... Agayi kovmak bir degerdir ve yöreye yatirim yapmak FARZDIR... |
|
||||
|
||||
![]() weil im Lausanner Vertrag die Juden, Armenier und Greichen einen Minderheitenschutz geniessen und dieser im genannten Vertrag manifestiert ist lieber Enis.
Die Lasen rühren sie nicht an, weil die Lasen auch ruhig bleiben- genau wie bei den Arabern- in Antakya sprechen sie Arabisch, keiner spricht Türkisch- ausser in der Schule, aber ist auch jeder für sich. Die Region in der die Kurden leben ist wichtig - sie ist der direkte Weg zum Nahen Osten und reich an Erdmineralien ! Also sind da auch andere große im Spiel- es läuft nach der Devise : TEILE & REGIERE ! |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() gedrückt oder du missverstehst mich!
Es geht nicht darum, dass du nicht andere Informationen lesen sollst! Nein, sowas finde ich sogar sehr gut! Ich mache das doch IMMER !?!?! Nur, ich beandstande es, WIE du es hierher getragen hast! Diese EXTREME Aussage ist nicht allgemeingültig! Ansonsten kannst du jede Sektenaussage hierher tragen ... dann können wird gleich das Forum "Gulasch" nennen. Wenn du so eine "Information" verbreitest, dann musst du extrem vorsichtig sein. Informationen sind das mächtigste "Gut" der Menschheit, man muss versuchen mit ihr verantwortungsbewusst umzugehen! Ich VERSUCHE es ... Konnte ich es/mich nun erklären? al" |
|
|||
|
|||
![]() kaciyor..... isine gelmedigi bir sey varsa kiviriyor.... das nervt mich an Ihm.....
Ama onunla sohbet ederken sen onun adina konusamazsinki..... |
|
||||
|
||||
![]() iste esas problemi simdi teshis ettin..ve seni okudugumda beri en dogru yaziyi yazdin:-) das ist ein zugeständniss von dir..
lala da sana cevabini vermis aslinda.ama benim demek istedigim tek nokta var; -cogu Kürt bile taa 15-16 yaslarinda ögreniyor türk olmadiklarini,ortasayadan gelmediklerini,ayri bir kültür ve ve dilleri olduklarini..ama türkiyenin okul sistemi o kadar asimile edip cocuklara islemiski.... |
|
|||
|
|||
![]() Sefalet icinde halki yasatacaksinki bas kaldirmasin.... das ist eine alte Weisheit....
Bunuda iste Asiretciler ve Agalar sizlere uyguluyor.... devlet degil sizleri bu hale sokan... Agalardir.... biz zamaninda Agalari döverek köyden kovduk |
|
||||
|
||||
![]() Bu yönde bir sakincanmi vardi?
Hangi konuda? Tabiiki her zaman emosyonlarima katilip küfür etmem ... bazi zaman (türk oldugum icindir heralde hehehhehehe) icimden gelse bile! Yine belli bir "uygun" seviyede ACIKCA söylerim! Simdi sana sorularim: 1. Aslin nereden? Laz isen ... bildigine göre ... lazlarin "uyrugu" nereye dayandigini bana anlatabilirmisi? (kanitin varsa tabiiki daha iyi olur) 2. Güneydoguyu ... "Kürtlük" meselesinden ayirtirsan ... taniyormusun? VE taniyorsan NEREDEN taniyorsun? 3. Bizim Türkiye Cumhuriyetinin halini daha da gelistirilebilinir diye düsünüyormusun? 4. Sence ... her Türk Cumhuriyetinin Vatandasi ESIT müdahale görüyormu? 5. Bir yanlisi ne zaman kabullenirsin ? (das ist gemein hehhhehehehehehe :-P ) al" |
|
|||
|
|||
![]() diese sind nicht aufgelistet und auch dir Kurden nciht... diese sind keine Minderheiten also. somit 100 % Ebenbürtig
|