| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() ich habe die Kraft der Zwei Herzen
|
|
|||
![]() o halde yerini gösterirmisin...... ve Tefsirdede anen dedigin cikmali....
Ha gayret |
|
|||
![]() Laik demokratmidi?
Kuranin neresinde yaziyor..... Yada koyu bir atatürkcümüydü..... Hayrettt Kuranda cogu yerde ona uymamiz emir ediyor. ------------------ BigPumanin sorusudu ------- Eeeee neydi bu adam simdi NICHTS DER GLEICHEN Ayni zamanda Sülüco yada Erbakancida degildi..... zamaninin Resulüydü, nicht mehr nicht weniger...... KUran HZ Muhammede uyun diyorsa ilk önce yanindaki arkadaslari icin gecerli ve bu zaman icinde sadece biliniyorsa onun yasam tarzi... Cünkü HZ Muahammedin yasam tarzi taaaa KURANIN KENDISDIR... Yani bizler sidi kalkip HZ Muhammed SEX stilimi cikaralim...... Acaba HZ Muahammed sex yaparken yaninda olanmi vardi ki... kalkip Resül sunu yapmis bunu yapmis... YAHU HER NE YAPMISSA KURANDA MUTLAKA YERI VARDIR..... bu sadece din acisinda... yoksa sexin dini yoktur bunuda bilelim.... HZ. Muhammed sadece Kurani kendi zamanina yorumlayan ve ona göre yasayan bir insandi..... Ne giysisini degistirmis ne tipini ne sacini saklani yada ismini, yada devletine isim koymus... rein gar nichts.... Kurani Kuranin cercevesinde zamana göre yorumlamis ve hayatini yasamis.... Ne 9 kari almis nede baskasina savas acmis nede sizlerin inandigi gibi okur yazar degil... son derece normal sekilde okur yazardi ve ayni zamandada Ehli-Kitabida uygulayan ve bilen birisiydi... Bu zamanin tabiriyle HZ Muhammed tam bir Universell insandi....... HZ Muhammde ölmüstür, kommt nicht mehr wieder und sein wissen ist mit Ihm gestorben, ama geri kalan Allahin bizlere lütfettigi evrensel Kurani Kerimdir. Öyleyse nedir bu Kurani Kerim.... Söyle diyelim... es ist kein Mathe Buch und es ist auch kein Kochbuch, sondern ein Buch der Gott und seine Schöpfung erkärt und beschreibt....... DAS IST ALLES........... MAthe lernst man in der Schule und Kochen konnte man auch vor dem Kuran...... und Demokratien oder ähnliche Staatsformen gab es auch vor dem Kuran...... Du hast nicht begriffen, was die Aufgabe vom Kuran ist....... Du bist ein sehr zurückgebliebener Hinterwäldler... und das nicht zu knapp...... Demokratie oder andere Staatsformen sind Religionsresisstent und müssen es auch sein..... Weil Z.B. Ich deine Religion nicht die als meine anerkenne und anerkennen kann, da dein Religion nicht auf dem Kuran basiert, dondern auf Sülo basiert... und Sülo ist nicht Gott |
|
|||
![]() söyle yapsan daha iyi olur ....
"Kuranda yaziyor.. aber habe keine Ahnung wo" Bir seyi biliyorsan biliyorum de, bilmiyorsan bilmiyorum de...... Medeni insan olan öyle yapar, yada bildigi bir seyi kaynaklarla gösterir....... Ayetleri bekliyorum... Cehalatimi giderecegim |
|
|||
![]() Wörter verteilt..... ich weiss immer noch nicht wo das im Kuran stehen soll...
Ne bicim Kuransa.... cok gizli yerde yazilmistir canim |