| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() O acidan yazmadim. Demek istedigim bizim TD dünya capinda olmasina ragmen cok zayif bir rakibi zor gectik.
Trabzon ise iki cok iyi ekiple oynadi. Kiev CLde iki mac sonunda 6 puanla 1. durumda! Athl. Madride de söylenecek bir sey yok. Yani cok iyi takimlarla mücadele ettiler. Ziya Dogan ilk kez 4 büyüklerden birinin antrenörü. Avrupa maclarina bakarsan bu iki ekibe karsi iki galibiyet ve iki yenilgisi var. Yani hicte kötü bir durum degil bence. |
|
||||
![]() die meisten zuvor keine Ahnung vom türkischen Fussball hatten!
Nur weil cinkong in "Europa" gespielt hat, sind sie jinkoko geworden. Deswegen haben sie auch NULL Ahnung von ihrer geschweige denn der türkischen (FUSBALL) Geschichte und tönen hier herum! Aber lass sie ... hehehhehhehe Sie haben es nicht besser verdient! aL" |
|
||||
![]() Wenn ihr endlich mal nicht tausendmal wie eine türkische Bauchtänzerin ("Dansöz") vom Thema ablenkt, bin ich allzu gern bereit auf jedes Thema einzugehen!
Aber kaum stellt man euch bei einem Thema und schwupps seid ihr bei irgendwelchen anderen Märchen! Ich weiss davon, dass Fenerbahce 7-0 verloren! Aber würdest du die Details kennen, würdest du auch wissen, dass in diesem Jahr die besten Spieler voon der Partei dieses "Talat Pascha" weggeholt wurden! Fenerbahce musste neu Anfangen! Daher kam dieses Ergebnis zustande! Warum sollte ich auch dies leugnen !?!?! Ich kenne die Geschichte von Fenerbahce all zu gut, um zu wissen, durch welche extrem schwierigen Zeiten dieser Club gegangen ist! Was meinst du warum die meisten, die die Geschichte Fenerbahces so gut kennen, diesen Verein so lieben und es "Republik" nennen? Es hat nichts mit Segregation zu tun ! Im gegenteil! Fenerbahce war das Sinnbild für die kommende Türkische Republik! Während Galatasaray für das "Reich" stand! Nun komm mal zu diesem Thema! Stell euch doch wenn ihr Manns genug seid ! al" |
|
||||
![]() Hakaret etmeye hakkin yok senin!
Zaten belli degilsin ne oldugunu ! Bir taraftan sari kirmizili sultan mektebi fransiz sempatizanisin! Zora geldiginde Denizli"lili Ama senin gibi öbür komplekslilerin beraber noktaniz, Fenerbahce kiskancligi !!! |
|
||||
![]() Ben Fenerbahce"den baska hic bir takimi desteklemiyorum!
Almanyada tek SC Freiburg sempatizaniyim o kadar !!! Benim umurumda degil kimi yendiginiz kime yenildiginiz! Beni tek ilgilendiren FENERBAHCE !!! Siz Fenerbahce yenilsin diye agit yakip dua ediyorsunuz! Dogrusu siz benim umurum en ufak kösesinden bile gecmiyorsunuz! Baskalari ManU"u destekler desteklemez umurumda degil! BEN tek F.S.K. 1907 DESTEKLEYICIYIM !!! Artik öyle bos bos laf üretme! |
|
||||
![]() Senin dedigin tren coktan kacti !!!
Hic bir daha 6azelsarayi desteklemem! Bir defa yaptim, cogu avrupadaki türkler yapti. Sonucu neydi ?!?!?!? SIZ 6azelsaray Fenerbahce"m ilen dalga gectiniz, hor gördünüz! "Anneanneler Ligi" bilmem falan filandan laf ettiniz! Dogrusu ben cikip Besiktasa, Trabzona ve 6azelsaraya karsi, baska bir yabanci kulübü desteklemem! Benden tek BANANE duyarsin! Ister kazansinlar ister kaybetsinler! Benden alayci laf cikarsa, Fenerbahce"m icin zamaninda alay edildigi icin cikar! Benim hafizam cok iyidir! Ona göre ! NE MUTLU FENERBAHCELIYI DIYENE NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE ATAM IZINDEYIZ ! al" |