| | | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
| Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
| Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
#41
|
|||
|
|||
|
birinci olsun.
Biraz da teknik ögrenelim yavs $su sülülük yeter artik. F1 direksiyonu nu gören varmi ? nasil calisiyor o kadar dügme bir direksiyonda veya nasil komut veriyor ? evet dogru yoldasiniz sülülerim CAN = Controller Area Network üzerine BUs topologie - vallahi sizlerin bilgilerinizi yesinler sülülerim .eee devam edelim CAN high ve CAN loW Speed arasinda ne fark var F1 direksiyonunda ? bak bak coban sülülazali bildi informasyon gönderme farki var birisi 500Kbit/s öbürü <125 Kbit/saniye gönderiyor Not Cobansülülazali pekiyi ![]() |
|
#42
|
|||
|
|||
|
baska daha neler neler var $u F1 de X-by-wire sytemleri.
haydiyin ama simdi cobansülüleri de yazsin biraz - gari mari isleri olsaydi hepiniz yazardiniz dimi- sizi gidi sizi ![]() |
|
#43
|
|||
|
|||
|
X-by-wire systemi ni $öyle aciklayayim fren pedalina bastigimiz zaman hydraulik yagi fren zylindirini balataya kar$i bastirir.
fren yagi büyük bir rol aliyor dimi sülü amcalar x-by-wire syteminde ise frenyagi ortadan kalkiyor ve kablo üzerine fren ediyorsunuz yine CAN önemli yani fren pedalinda verici frenzilindirinde de alici var iki kablo isi yönlendiriyor miknatislari nasil bilirsiniz sülüler ;9 |
|
#44
|
|||
|
|||
|
Her okuyan hesap no ma 100,- yumu$cuk göndersin.
|
|
#45
|
||||
|
||||
|
tabiki var arkasindaki eksoz neeeeeeeee
))) |
|
#46
|
||||
|
||||
|
ohne Text
|
|
#47
|
||||
|
||||
|
ohne Text
|
|
#48
|
||||
|
||||
|
ohne Text
|
|
#49
|
||||
|
||||
|
250000€ olmali
|
|
#50
|
||||
|
||||
|
bak simdi kafam karisti ya benim pc deki F1 da direksiyon yok valla joistik le oynuyom
))))))) |