| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
#2731
|
|||
|
|||
![]() birakalimda kendi kafasina göre takilsin.
muhatab olmaya hc gerek yok öylelerinle. |
#2732
|
||||
|
||||
![]() Sefaat:
ola ki ahirette gunahlarımız agır basar, bu durumda yakınlarımızın bizim icin bagıs dilemesi, yalvarması sefaat olur; en kıymetli sefaat ise muhammed"in sefaatir. peygamber"e dua dilenmektir... birçok kisinin bu duanın sebebiyle cennet"e gidecegi söylenir. bilirsiniz evliya celebi rüyasında peygamber"i görmüs ve bu sözü yanlıs söyleyerek seyahat ya resulallah demis ve duası kabul olmustur. Magfiret dilemek : Gecmis gunahlarindan arinip bagislanmak, korunmak ALLAH gozunde bambaska guzellikte bir insan olmak. (Almancasi: um Vergebung bitten) bazi kelimelerin cok anlami vardir onun icin ben böyle terimler yazmama gayret göstericegim forumda. "Madem kelimeler hakkinda konusuyoruz" Su yaratti kelimesi kime mahsustur. "Posisyona girdi, ve posisyonu Yaratti." Bunlar dogrumu ?? |
#2733
|
|||
|
|||
![]() CANIM HALKIM !...
Kuran in hic bir yerinde herhangi bir insanin Allah in yanina yükseldigi,O" nunla Pazarliga giristigi ( Namaz pazarligi ) O"ndan : ** Ben sana ASIKIM sen olmasan varliklari yaratmazdim ** Seklinde methiyeler dinledigi yolundsa degil bir beyan bir ISARET bile yoktur.. Ne yazik ki YAHUDI-HRISTIYAN mitolojisinden ISLAM a aktarilan mirac hikayesi Tüm bu Kuran disi SATANIST hükümleri icermektedir. Bu kabuller Bazi surelerdeki ( Özellikle Necm ve Isra ) Cebrail e giden zamirleri teviller yapip Allah a göndererek veya ayetleri mitolojiye uydurarak desteklenmektedir. Bunlarin Yani Bu hezyanlarin tümü anlam kaydirmasi ve TAHRIFTIR !. Kuran da Bir ISRA olayi vardir.Isra ayni adi tasiyan surenin ilk ayetin de de gösterildigi gibi: ** GECE YÜRÜYÜSÜ veya GECE YÜRÜTMEK ** demektir.Ayet in beyanina göre Hz.muhammed Bir gece mescid-i Haram dan mescid-i aksa ya yürütülmüstür.Bu yürütmenin Ruh beden beraberliginde mi yoksa sadec ruhen mi oldugu Ayet de aciklanmamistir. Hz.Peygamber in mescid-i Aksa dan göklere yükseltildigine dair hic bir söz veya isaret yoktur.Böyle bir sey zaten Kuran in SÜNNETULLAH dedigi varlik yasalarina Ve Ilmine aykiridir. Is Bununlada kalmaz: Isra olayindaki yürütmenin ruh ve beden beraberliginde oldugunu kabul etmeyen böyle diyenleri yalancilikla suclayan Büyük SAHABILER de vardir.Bunlarin Basinda FAKIH SAHABI Hz.AISE gelmektedir. Hz.AISE: ** Hz. Peygamberimiz Mirac gecesi Rabbini gördü Onunla konustu..vs**Türünden sözler söyleyenler icin sunlari söylemistir: **Bu sözleri duyunca tüylerim ürperiyor.Bunlari nasil söyleyebiliyorlar ?Bunlari söyleyenler ALLAH a da PEYGAMBER e de iFTIRA etmis olurlar Allah hic bir beser e görünmez hic bir beser ile konusmaz** Hz AISE bunula da yetinmemis sunlari da eklemistir: **Hz.Peygamber o gece yatagindan hic ayrilmadi ayrilsaydi ben görürdüm..Rabbi onu O alemlerde RUHEN dolastirdi ** Kuran i okuyan insanlar görüler ki Hz.Aise nin bu sözleri ve tavri KURAN in Beyanlarina ve ruhuna uygun olandir. Bizim kuran dan beslenen Düsüncemiz ve Imanimiz Bize sunu Emreder: Isra mucizesi Beden ruh ile mi yoksa sadece Ruhen mi Olmustur ?Bu bizim Bilgimizi asarBiz Bu noktada Durmayi yegleriz. Hz.Peygamber in göklere cikarildigi Allah ile görüstügü Allah in ona iltifatlar ettigi namazin uzun pazarliklarla FARZ kilindigi yolundaki Zirvalarin tümünü KURAN a DIN e ULUHIYET ve NÜBÜVVET in sanina aykri buluruz. Hz.RESUL un Cenab-i HAKK in tecellilerine Ruhen muhatab olmasina gelince..O bir kerelik degildir.Resul bu tecellilerin her an Muhatibidit O Muhattab olmanin Nasilligi ise Bize anlatilmamistir.. O HALDE BIZ MÜSLÜMANSAK BU NOKTADA DURURUZ !.. Yok SATANISTSEK: Dötten uydurma Hikayeler anlatir..Ve Buna Inanmanin Iman Oldugundan Dem Vururuz ![]() Bizim Müslüman olarak Iman ettigimiz Tek merci KURANDIR ! Ne idugü belirsiz Ulema Tayfasi degil.. Bilin bunu !.. Burak ![]() Bu BURAK anlatimi eski HINT ve YUNAN mitolojilerindeki Göge yükselme anlatimlarinin TIPATIP aynisidir. Burak Uydurmasi tüm hadiscilerin ** ZAYIF ** Ahmet Hanbel in **METRUK ** dedigi cok uzun bir Uydurma ile anlatilir ![]() Bu anlatim TEVHID in O berrak ve saf Dünyasinda cok YUNAN PANTEONU nun Yardimci tanrilarina ilskin Hikayeleri hatirlatan PUTPEREST motiflerle doludur. Orada hz.peygamberin karsilastigi NEBI lerden biri olan Hz.Musa nin Hasa Rabbine öfkelenmis bir halde hiddetle bagirip cagirdigi söylenmektedir. Orada binilen BURAK i beyt-i MAKDIS te Peygamberlerin baglandigi bir direge bagladiklari anlatilir.. Bütün Bunlar KURAN in Uluhiyet ve Nübüvvet anlayisina taban taban a zit Satanist putperest Hikayelerdir.. Bu uzun Zirvayi okumak icin Bakiniz: (Elbani;Zaifa,4/281-283 ) Hz.Peygamber in hasa Allah ile Pazarligini yazmiyorum Bunu herkes üc asagi bes yukari biliyor ![]() 50 rekattan basliyan pazarlik 5 rekata kadar inmisti hani ![]() Bu Zirvalari Tevhid dininin Söylemi oldugundan Allah a siginir ve Bu söylemleri Icad eden SEYTAN ehlini bir kez daha Allah a havale ederiz. Kaldi ki Namaz,Mirac denilen Mitolojiden cok önce farz edilmisti,ve uzun zamandir Kilinmakta idi. NAMAZ KILIN !.. emri iNIS SIRASIYLA Ücüncü sure olan MÜZEMMIL suresin de yer almistir.Isra olayini ( Mirac olayini ) anlatan surlerin birincisi olan ISRA Inis sirasiyla 17.Sure Necm ise 23. suredir. Kuran in 3.suresinde emredilen Bir FARZ-IBADETI 17 ve 23ncü surelerin tevili ile yaratilan bir pazarliga dayandirmak Hayret verici Bir CÜRET ve Acik Bir SEYTANCILIKTIR ! Bakara suresinin son iki ayetiyle namazlarda Okunan ETTAHIYYATÜ..Yakarisinin bir kisminin Mirac da vasitasiz bir sekilde Vahyedildigi söyleniyor ![]() Bu idda Kuran in Vahiy ile ilgili beyanlarina aykiridir.Vahiy in nasilligini Gündeme getiren temel ayetler Allah in herhangi bir insanla vasita olmadan asla konusmayacagini Hükme baglamaktadir. ( Sura 51-52 ) 52.ayet hz. peygamber ede vahiyin aynen bu sekilde oldugunu anlatmaktadir. Bu KURAN ayetleri ortada dururken..SEYTANCILIK yapip Filan sure nin falan ayeti ile falanca dua iSTISNADIR.Demenin Müslümanlikla ne aLAKASI VARDIR. Arkadasin Bir Mirac IMAN isidir diyor. Neye Iman edelim ? KURAN a mi ? SEYTAN a mi ? ![]() Eger ETTEHIYYATÜ ..duasinin mirac da dogrudan Vahyedildigi dogruysa Neden KURAN a girmemistir ? KURAN da eksik mi var ? Allah Hepinizi satanistlerin elinden kurtarsin ve Hak yola ulastirsin Hoscakalin |
#2734
|
|||
|
|||
![]() ICMA 1:
Köle ve Cariye kadinlarin avretlerine ( örtünmesi gereken yerlerine )bas ve gögüslerin dahil bulunmadigi.. ICMA 2: Kadinlarin el ve yüz disindaki tüm vucut bölgelerinin AVRET oldugu sonuc olarak da örtülmesi gerektigi... Bu sekilde Ulema nin Iki ICMASI vardir. Meraklisi olan arastirir.Bütün geleneksel FIKIHLAR bunu kabul eder. Müslüman gecinen arkadaslardan bir aciklama bekliyorum.. hangi Icma Dogrudur !.. Bu kabuller esas alindiginda ÖRTÜNMEK bir DIN EMRIMIDIR ??? |
#2735
|
|||
|
|||
![]() Simdi Kuran a Bakalim nisa 34.ayete de Iffetsizliklerineden düsmanliklarindan Kusku Duyulan kadinlara ön görülen cezalar icinde DÖVME yoktur ! daha dogrusu Nisa 34 de öngörülen bir ceza yoktur alinmasi gereken bazi tedbirler vardir.
DAYAK BIR MÜESSIR FIILI dir: DAYAKDAN TEDBIR OLMAZ CEZA OLUR ! Nisa 34 de ki ** DARB ** kelimesi Kuran da ki kullaniminin disina cikarilarak Bir Oyun oynaniyor ve kadinin en kücük bir itirazi bile MAHKUM edilerek ERKEGIN DAYAGI ile cezalandiriliyor.Tam bir yargisiz Infaz..YArgisiz ve SADIST bir infaz Tam Mezhep alimlerine yakisacak bir CINSTEN Kadin bir tür köle haline getiriliyor.. Peki dogrusu nedir ? Pek madrabaz mezhep alimlerimizin Icinden dövüp diyerek ciktiklari isin esasi nedir .o) iste: Önce Nisa 34 de gecen darb sözünün Kuran da ki kullanimlarini görelim 1) örnek vermek,örneklerle anlatmak ![]() 2) gezip dolasmak seyahat etmek ( Nisa 94 Maide 106 ) 3) Yol acmak ( taha 77 ) 4) uzaklastirmak uzakta tutmak ( zuhruf,5 ) 5) Mühürlemek damgalamak tikamak ( Bakara 61 kehf 11 ) Darb sözcügünün "" VURMAK "" anlaminda kullanimlari ise söyle: 6) Yüze ve sirta vurmak : Bu kullanim Vücuh ( yüzler ) ve edbar ( sirtlar ) sözcükleri ile Daima birliktedir (Enfal 50, Muhammed,24 ) 7) elle vurmak: Bu Kullanim ** CAR ** edati ( Ba ) iledir (Saffat,93 ) 8) Boyun ve parmaklari vurup ucurmak: bu Kullanim a#nak ( Boyunlar ve benan ( Parmaklar )kelimeleri ile kullanilmistir (Enfal 12 ) 9) Bir alet ile sopa ile vurmak: Bu kullanim da ** CAR ** edati (ba ) iledir ( Bakara 60;A"raf 160;suara,63;Sad,44 ) Nisa 34 deki kullanim vurmak anlamindaki Kullanimlarin Hic birine uymamaktadir ** DARB ** kelimesi burada tasidigi 20 yi askin anlamdan biri olan ** Barindigi yerden Uzaklastirmak **(Sülasi den kullanim ) ,Yolculuga cikarmak ( If al Kalibindan kullanim ) anlaminda kullanilmistir. Cünkü diger Kullanimlarin hic biri ayet in amaci ve icerigi ile bagdasmamaktadir.. Özellikle uzaklastirmak anlamindaki kullanim hem icerik hem de filolojik acidan cok uygun düsmaktedir Cünkü Bu kullanimda sülasi fiil ( derabe ) mef ulüne 8 tümlecine 9 Hic bir edata ihtiyac duymadan Dogrudan ulasmaktadir ki geleneksel okuyuslara da Tamamen UYGUNDUR ! Buna göre nisa 34 deki FADRIBUHUNNE emrinin anlami ** Onlari bulunduklari yerden UZAKLASTIRIN ** OLUR ! ![]() Kullanimin ** VURMAK ** Anlaminda olmasi filolojik acidan Mümkün görülebilir ama Bu anlamda alinmasini engelliyecek ** DINSEL KARINELER **,Hatta deliller vardir. 1 ) Kesinlesmis ZINA sucuna dövme cezasi verilmesi 2) IFK olayinda Hz.Aise nin dövülmeyip ikamet yerinden uzaklastirilmasi 3 )Veda Hutbesindeki sözün,Kadinlari dövmeyi kesin ZINA sucu sartina baglamasidir ( her ne kadar Ulema RECM edip kan icmak istesede ) IFK olayi Bildiginiz gibi Hz.Aise ye ZINA iftirasi atilmistir. ve Olay aciga cikana kadar Ne dayak atilmis ne attirilmis Babasi Hz.Ebubekir in evinde oturmaya mecbur edilmistir.. Buradan yola cikarsak sevgili ehlisünnet Kardeslerim: Nisa 34 de Kadinin dövülmesini emreden bir beyan yoktur.. Kadinin sedakatsizlik veya iffetsizlik kuskusunu doguracak bir durum varsa: Olay aciklikliga kavusana kadar Bulundugu yerden uzaklastirma vardir. ayrica iki tedbir daha var ki Bunda Müsterekiz ![]() Ögüt vermek ve yatakta yanliz birakmak.. Simdi ehlisünnet alimlerinin bu Meselayi KURAN ic dinamiklerini calistirarak cözmemelerine SASTIM dogrusu.. ![]() Acaba ARABCA mi Bilmiyorlar KURAN dan mi anlamiyorlar.. Yoksa Niyetleri mi BASKA ?? ![]() ********** Bunu arsivden Buraya aktardiktan sonra sorayim.. Bu ulema Alpi den de mi CAHIL ?.. Gayet tabii hayir.. O zaman Sorun ne ?.. Kadinlara Olan bir düsmanlik Bir komplex ![]() baska izah tarzi vaaaaaa mi ?.. yok !.. |
#2736
|
|||
|
|||
![]() Allah, kuluna kafi değil midir? Durmuşlar da seni O"ndan başkalarıyla korkutuyorlar. Her kimi Allah şaşırtırsa, artık ona hidayet edecek yoktur.
( Zümer 31-36 ) Yoksa Allah"tan başka şefaatçılar mı edindiler?! De ki: "Hiçbir şeye güç yetiremeseler ve akıl erdiremeselerde mi?" De ki: "Bütün şefaat Allah"a aittir. Göklerin ve yerin mülkü O"nundur. Sonra hep döndürülüp O"na götürülecekstniz!" Böyle iken Allah bir olarak anıldığında, ahirete inanmayanların yürekleri burkulur. O"ndan başkaları anıldığı zaman hemen yüzleri güler. De ki: "Ey gökleri ve yeri yaratan, görülmeyeni ve görüleni bilen Allah"ım, kutlarının arasında o ihtilaf edip durdukları şeyler hakkında sen hüküm vereceksin!" ( Zümer 43-46 ) de ki: "Ben peygamberlerin ilki değilim, bana ve size ne yapılacağını da bilmiyorum. Yalnız bana vahyedilene uyuyorum. Ben, sadece açık bir uyarıcıyım." ( ahkaf 9 ) de ki: "Haberiniz olsun, ben size kendiliğimden ne bir zarar verebilirim, ne de bir irşad yapabilirim. ( Cinn 21 ) De ki: "Baksanıza Allah sizin için rızık olarak neler indirdi de siz ondan bir kısmını haram, bir kısmını da helal yaptınız!" De ki: "Size Allah mı izin verdi, yoksa Allah"a iftira mı ediyorsunuz?" ( Yunus 59 ) Ey Peygamber! Allah"ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayan çok esirgeyendir. ( Tahrim 1 ) |
#2737
|
|||
|
|||
![]() Kuran in hayiz halini düzenliyen ayetin de Bir tek yasak vardir o da erkege yöneliktir:
Hayizli kadinla temas yasagi Demistim. Kuran düzenlemeyi böyle Yapmisken hic bir yasaga muhatab kilinmayan Kadina bir dizi yasak getirilmistir ![]() Öte yandan ayet de erkege getirilen yasagi delip hayizli kadinla cinsel temas saglamak icin Akil almaz oyunlar sergilenmistir.Bu yasagi delen erkege HAD ( Nasla belirlenmis ceza ) yok tazirden eden yok azarlanmasi gerektigini bile söyleyen yoktur. Hic olmassa kefaret öngörülsün o da yoktur .Bu yasagi delen erkek,Allah dan affini diler yarim dinarlik bir sadaka verir ( Ibn Kudame;el-mugni,1/335; Halifi,71 ) erkegi rahatlatmak icin baska oyunlarda sergilenmistir :O) Bu oyunlari gösterirken Her kesin bas vurabilecegi bir kaynaga gönderme yapalim: el-Ceziri nin el-FIKIH ale"l-mezahibi"l-Erbaa adli ünlü eserine.. Gelenegin HAK (!) MEZHEP diye andigi fikih ekollerinden HANBELILIK in görüsü su: Hayiz halindeki kadinla cinsel iliskiye girmek,kücük bir günahtir ![]() Bu günahi isleyen kisi tövbe eder ve bir veya yarim dirhemlik sadak verir kurtulur.Eger maddi durumu müsait degilse bu sadakayi da vermez ![]() Devam edelim Bakara 222 de belirtilen yasagi asmaya yönelik farkli icadlari görelim ![]() Dört hak mezhep den HANEFILIK in kadin hayiz gördügünde SIKISAN erkege Care getiren FETVASI su: Hayizli kadinla cinsel temas istegi duyan erkek Günaha carpilmadan bu isi yapmak icin kanin iki namaz arasi kadar kesildigi bir zamani kollar.. ![]() Hak mezheplerden MALIKILER in SIKISIK durumda olan erkekleri kurtarmada cözümleri daha LIBERAL ve daha Hosgörülüdür. Söyle fetva veriyorlar: Hayiz halindeki kadinla cinsel temas icin kanin iki namaz arasi kesilmesi sart degildir,Bir namaz kilinacak zaman kadar kesilmisse erkek cinsel temasda bulunur ve günah a girmez ![]() Bu Hos görülü Malikiler de daha da görülü cözüm getirenler vardir Onlara Göre adet halindeki kadinin kani,Cinsel birlesme icin yetecek bir süre kesilmisse Cinsel temas yapilabilir ;o) Malikiler dahada isi ileri götürmüslerdir... Söyle derler: Bunlarin hic birine gerek yok Adet kanin kesilmesi bir CIHAZ ya da ilacla saglanarak da erkegin yolu acilabilir ( Ceziri 1/ 123-124 ) Bu Cözüm getiric ( !) Hak (!) Mezhep Görüslerini siraliyan ezherli FAKIH el-Ceziri son görüsü belirttikten sonra Su Müthis eklemeyi yapiyor. Tahammül gücü olmayan SEHVETLI erkeklere,Cinsel temastan önce Kanin akmasini kesmek icin bu son görüsün actigi yolda hareket etmelerini öneririz. Gördügünüz Gibi Kadinin saci ile yillarini Kaybeden Hak mezheplerin KURAN AYET ini etkisiz birakmak icin ürettikleri cözümlere modern zaman ulemasida katkida bulunmakta SEHVETINE hakim olamayan GÜCLÜ ERKEKLERIN Allah rizasi icin (!) YARDIMINA KOSMAKTADIR !. Oyun hep cinsiyet Hep sehvet oyunudur.Ve Din Özellikle Uydurma hadislere dayanan Din yani satanizm Bunun araci yapilmistir. Bu Cinsiyet ve Sehvet oyunlarinin hangi anlayisla sergilendigine tipik bir örnek de HADIS adi ile Sahnelenen Su HERZE dir: **Herhangi bir kadin kocasinin izni olmadan oruc tutar,kocasi ondan bu halde iken cinsel istekte bulunur da kadinda buna olumlu cevap vermez ise Allah o kadina ÜC BÜYÜK KEBIRE ( en büyük Günah ) Yazar ( Elbani;ez-zaifa,5/494 ) Hayizli kadinlar,Isterlerse hertürlü ibadetlerini yapabilirler. Namaz kilarlar Oruc tutarlar Kuran okurlar Maabet e cemaatle giderler.ama Islam onlara o hallerinde iken bu yükümlülüklerini yerine getirmeme izni vermistir.Isterler ve gerek görürlerse bu izni kullanabilirler.. FIkih ekollerinin hükümleri Tosuruktan TEYYAREDIR !.. Hüküm ve fetva nin en Hayirlisi HAK tan gelir. Bundan süpheye düsenlerden olma... HAKKIN DISINDA SAPIKLIKTAN GAYRI NE VARDIR ! ( Yunus;32 ) |
#2738
|
|||
|
|||
![]() ne kadar uzun zan oldu Burada yazmayali
![]() Görüyorum ki Hurafat almis basini yürümüs ![]() Yine mi diyelim yani?.. Iste KURAN !.. Ya Iman edin !.. Ya Inkar edin !.. diye.. ![]() Yinemi Kendilerine Müslüma yaftasi Vurarak Putperestlik yapanlarin Ilahlarini ortaya dökelim ?.. Unttunuz mu Alpi yi ? ? ![]() |
#2739
|
|||
|
|||
![]() Calis dedikce KURAN calismadin durdun
Onun hesabina bir cok HURAFE uydurdun Sonunda bir de TEVEKKÜL SIKISTIRIP araya Zavalli Islam i cevirdin onunla MASKARAYA Birak calismayi emret oturdugun yerden Yorulma..Öyle ya Mevla Ecir-i hasir iken ! Yazip sabahleyin evden cikarken islerini Birer birer oku tekmil edince defterini Bütün o isleri RABBIM görür vazifesidir Yükün Hafifledi.. sen simdi dogruca kahveye gir.. Coluk cocuk sürünürmüs sonunda ac kalarak Hüda vekili-i umurun degil mi? Keyfine bak Onun Hazine-i inami kendi veznendir Havale et ..Ne kadar masrafin olursa..VERIR !.. Silahi kullanan Allah ..Hududu bekleyen O !.. Levazimin bitivermis degil mi ? Ekleyen O !.. Cekip Kumandasi altina Ordu ordu MELEK Senin hesabina Kafiri Hak-sar edecek Basin SIKILDIMI kafi senin O nazli sesin **YETIS** de !.. Ya kendi gelsin ya da HIZIR i göndersin !.. ........ M. Akif ERSOY |
#2740
|
||||
|
||||
![]() Auch ihm hätte es egal sein können und er hätte ganz einfach nur schweigen und alles dem Schicksal überlassen können.
Hat er aber nicht! Er hat über 30.000 Juden das Leben gerettet. Woher willst Du wissen, ob Du etwas an den Umständen verändern kannst oder nicht? Und wenn ich nicht mal einen einzigen Funken Möglichkeit oder Hoffnung sehe, allein mit dem Gedanken, dass durch Resignation, Passivität oder gar Schweigen (!!!!) absolut jeglich Chance vernichtet wird, Chancen der Veränderung, dann begrabe ich mich eigentständig lebendig in meinen eigenen Grab. Wofür macht es dann noch Sinn zu leben, wenn das so wäre wie Du sagst? Wir alle haben eine Aufgabe in dieser Welt. Und egal ob wenig oder viel Chancen für Erfolg vorhanden ist, wir sollten NIEMALS passiv bleiben! Das paßt nicht zu uns! Wir sind kein Lämmervolk! Wir sind Türken und Muslime. Uns wird keiner vergasen! Solange wir nicht assimilierte Roboter werden. |