| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vorm TV sitzen und kestane essen...
gel keyfim gel hehe |
|
||||
|
||||
![]() mhhhhhhh, yaninada cay .... ochhhh
|
|
|||
|
|||
![]() Makarna
Bir tencere dolusu sicak suya makarna posetini bosaltip mac izlemeye bailiyoruz. Ilk yarinin ortalarina dogru kalkip altini kapatiyoruz. Tencerenin icinden sectigimiz makarnayi fayansa firlatiyoruz. Yapisirsa pismis demektir. Devre arasinda hala icinde su kaldiysa tencerenin kapagini kapatip lavabodaki en kirli tabagin uzerine dogru dokuyoruz.. (o zaman hem tabak temizleniyor hem de makarnalar catalla yenebiliyor) Uzerine ketcap sikip yiyiyoruz. Not: Fayansa firlattiginiz makarnayi bi ara oradan alin. Sayica fazlalastiklarinda bazen hangisini firlattiginiz karisiyo. |
|
||||
|
||||
![]() ich hätte nicht in diese forum reinschauen sollen jetzt bin ich hungriger als vorher neyse ich denke ja den ganzen tag an nichts bis 16.47 bugün aciliyor oruc wisst ihr was leute durch oruc ist mir klar geworden was die armen leute durchmachen ich möchte balds eine patenschaft aufnehmen....
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() türden
|
|
|||
|
|||
![]() was soll ich mir jetzt machen ?
gibt mir rat,,aber innerhalb der nächsten 15 min. bitte ![]() aber da sich in diesem forumsteil kaum ein verwirrter sich verirrt,,mache ich mir broccoli-auflauf.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mein rat würde von deinen talenten als koch + der ausstattung deiner küche abhängig sein..
also das nächste mal präzisere infos bitte ;-) |