Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #31  
Eski 23.03.2013, 14:32
zerrecikler
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Herrlichkeit´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
evet, ben hakaret edenlerden rahatsiz oluyorum.

ama her kisiyi düzeltmek ve dogru yolu göstermektende zevk aliyorum.

hakaret eden sinirlendiginden veya zorlandigindan ediyor, onun icin seni daha fazla ezip rezil etmek degil amacim.

sana dürüstce sordum, nedir sana batan? asil derdin ne?
kendi sahsima konusuyorum:
1.bana bildiklerimi ögretemezsin.bana bilmediklerimi ögret lütfen...
2.özgürlügü savunuyorsan,baska insanlarin özgürce düsüncelerini sende kabul etmelisin.
3.ilk olarak sahsima hakaret edende sendin.
4.diger arkadaslara hitap seklin ve hakaretlerinide okudum...
5.diger günlerde yazismak üzere

simdi alisverise cikip kendime üc cift ayakkabi almayi düsünüyorum
  #32  
Eski 23.03.2013, 14:37
Herrlichkeit - ait Avatar
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2013
Mesajlar: 1.567
Tanımlı

Alıntı:
zerrecikler´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kendi sahsima konusuyorum:
1.bana bildiklerimi ögretemezsin.bana bilmediklerimi ögret lütfen...
2.özgürlügü savunuyorsan,baska insanlarin özgürce düsüncelerini sende kabul etmelisin.
3.ilk olarak sahsima hakaret edende sendin.
4.diger arkadaslara hitap seklin ve hakaretlerinide okudum...
5.diger günlerde yazismak üzere

simdi alisverise cikip kendime üc cift ayakkabi almayi düsünüyorum
frusteinkauf'da basarilar dilerim

ben herkesin düsüncelerine saygiliyim ama dogru olani söylemek zorundayim.

sen o kadar hakaret etmene karsilik ben sana bir kere hakaret etmedim, lütfen iftiralardan uzak dur. buradakilerin okuma yazmasi oldugu icin yalan söyledigini acikca görecekler.

diger arkadaslara hitap seklim seni ilgilendirdigini düsünmüyorum, ben herkesin anliyacagi dilden konusabilen biriyim. onlar o dilden anliyorsa ne yapayim?
  #33  
Eski 23.03.2013, 19:47
greenline
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

die schon wieder ;D

Herrlich, lass dich von solchen im irrenhaus lebenden menschen nicht verunsichern....sie ist altbacken bekannt dafür...worte verdrehen macht ihr spass....das wirst du schon sehr bald feststellen...
  #34  
Eski 23.03.2013, 19:49
Herrlichkeit - ait Avatar
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2013
Mesajlar: 1.567
Tanımlı

Alıntı:
greenline´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
die schon wieder ;D

Herrlich, lass dich von solchen im irrenhaus lebenden menschen nicht verunsichern....sie ist altbacken bekannt dafür...worte verdrehen macht ihr spass....das wirst du schon sehr bald feststellen...
ich lass mich hier von niemandem verunsichern

wie du auch bemerken wirst versuchen die leute immer vom thema auszuweichen und stellen unwahre behauptungen auf.

diese art von spiel kenne ich zu gut.
  #35  
Eski 23.03.2013, 19:55
greenline
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Herrlichkeit´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ich lass mich hier von niemandem verunsichern

wie du auch bemerken wirst versuchen die leute immer vom thema auszuweichen und stellen unwahre behauptungen auf.

diese art von spiel kenne ich zu gut.
der levosch beteiligt sich, wenn auch voll daneben, auf deine politischen argumente. Die hat eher andere Absichten, aber kein zweifel das du sie oft genug mundtod machen wirst

sie wird dich schleichend hier unter die lupe nehmen, nicht wahr zerrecik ;pP

herrlich, sen durma, yolune devam
  #36  
Eski 23.03.2013, 19:59
Herrlichkeit - ait Avatar
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2013
Mesajlar: 1.567
Tanımlı

Alıntı:
greenline´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
der levosch beteiligt sich, wenn auch voll daneben, auf deine politischen argumente. Die hat eher andere Absichten, aber kein zweifel das du sie oft genug mundtod machen wirst

sie wird dich schleichend hier unter die lupe nehmen, nicht wahr zerrecik ;pP

herrlich, sen durma, yolune devam
ben onun ne mal oldugunu biliyorum.

bu carpik kemalist zihniyetin gercek yüzünü göstermem onlari rahatsiz ediyor.

levos lastosch billy deniz dallas murro hepsi egitimsiz cahil insanlar bunlarin yanina bir zerrecik katilmis ne sayar.

isterse 50 kisi olsunlar dogrularin karsisinda kaybetmeye devam edecekler
  #37  
Eski 23.03.2013, 20:15
greenline
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Herrlichkeit´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben onun ne mal oldugunu biliyorum.

bu carpik kemalist zihniyetin gercek yüzünü göstermem onlari rahatsiz ediyor.

levos lastosch billy deniz dallas murro hepsi egitimsiz cahil insanlar bunlarin yanina bir zerrecik katilmis ne sayar.

isterse 50 kisi olsunlar dogrularin karsisinda kaybetmeye devam edecekler

zerresine kadar kaybediyorlar zaten, belli
  #38  
Eski 23.03.2013, 20:21
zerrecikler
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Herrlichkeit´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben onun ne mal oldugunu biliyorum.

bu carpik kemalist zihniyetin gercek yüzünü göstermem onlari rahatsiz ediyor.

levos lastosch billy deniz dallas murro hepsi egitimsiz cahil insanlar bunlarin yanina bir zerrecik katilmis ne sayar.

isterse 50 kisi olsunlar dogrularin karsisinda kaybetmeye devam edecekler
herr herrlich,kennen wir uns? ich kenne dich (noch) nicht.

mr.wichtig,hast dich aber ganz schön schnell manipulieren lassen.

wie war das nochmal mit deiner berühmten aussage:kisisel hakaretlerde vs bulunmama lütfen ??? ......
  #39  
Eski 23.03.2013, 20:25
zerrecikler
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
greenline´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
der levosch beteiligt sich, wenn auch voll daneben, auf deine politischen argumente. Die hat eher andere Absichten, aber kein zweifel das du sie oft genug mundtod machen wirst

sie wird dich schleichend hier unter die lupe nehmen, nicht wahr zerrecik ;pP

herrlich, sen durma, yolune devam
warum denn schleichend green baby? ich nehme mir ihn ganz öffentlich und direkt unter die lupe
  #40  
Eski 23.03.2013, 20:31
greenline
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
zerrecikler´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
warum denn schleichend green baby? ich nehme mir ihn ganz öffentlich und direkt unter die lupe
er wird dich schon vorher nehmen cikcikkusum ;p

naja, zumindest hast du deine Absichten ja hiermit verdeutlicht

mit schleichend kann man dich ja schnell reinlegen..lass die lupe mal reinigen, deiner ist bereits verschlissen
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz