Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 02.03.2015, 21:23
Benutzerbild von timeraiser
timeraiser timeraiser ist offline
Erfahrener Benutzer

timeraiser eine Nachricht über ICQ schicken timeraiser eine Nachricht über AIM schicken timeraiser eine Nachricht über Yahoo! schicken timeraiser eine Nachricht über Skype™ schicken
Standard

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
ich kann mich nicht erinnern, jemals einen vernüpftigen Satz von dir gelesen zu haben.
...
Halte dich ran.
Dabei warst du am Anfang so voller Bewunderung. Mein Briefkasten platzte und zugleich umwabtes du mich mit deinen Zeilen, geflochten zu Spinnweben um mich herum!

Nur dass ich nicht kleben blieb :P
 (\___ )=='-'
  \ .   ) )
   \ `-' /    
~'`~'`~'`~'`~
Der Mensch glaubt, weil er zum Wissen zu blöd ist!

Dieter Nuhr
Alt 02.03.2015, 21:28
Benutzerbild von timeraiser
timeraiser timeraiser ist offline
Erfahrener Benutzer

timeraiser eine Nachricht über ICQ schicken timeraiser eine Nachricht über AIM schicken timeraiser eine Nachricht über Yahoo! schicken timeraiser eine Nachricht über Skype™ schicken
Standard Woodkid "Iron"

Zitat:
Zitat von Salixalba Beitrag anzeigen
Benim sana söyleyecek bir seyim kalmadi!
Bana demene gerek kalmadı! Anlamayanlara gitde anlat ;-)

Da siehst du es. Der Eine versucht aus zwei Beispielen sich kramfhaft eine geänderte Wesensveränderung aus seinem Hintern zu ziehen. Und seine Schein-Weisheit den Dummen hier einzubläuen.

Und die Andere, erklärt mir erneut, dass sie haargenau meinen Wissensstand kennt und definiert sich wiederholt als Gotteskriegerin
Es ist langsam zu einem amüsanten Theater geworden.

Ich höre wieder Uga-Ugah Schreie Eine neue Tomahawk sind sie am Schnitzen. Die alte ward verloren, denn zu klein ihr Geist.

Sie haben immer noch nicht verstanden, dass du sie mit den niederen bösen und primitiven Vertretern ihres Islams gleichgesetzt hast.

Wie brilliant, mich anzusprechen und die Wölfe zu Katzen zu dressieren!

Woodkid "Iron": https://vimeo.com/21604065

.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................................

Zitat:
Zitat von T9 Beitrag anzeigen
ich finde es schade dass du so wenig halt im leben hast und dich wegen einem user verändert hast...
Zitat:
baze seyler vardir, emek vermek deger. Baze seyler vardir emek vermek deymez. Sana bir örnek vereyim. Allahin gönderdigi dine emek verip sahip cikmak deger. Allahin kullarina saygi göstermiyenlere ders vermek deyer.. Senin sacmaliklari ciddiye alarak, sana emek vermek ise hic deymez turan bana yazdigin hakaretler, iftiralar iilk degil, sonda olmiyacagini biliyorum
 (\___ )=='-'
  \ .   ) )
   \ `-' /    
~'`~'`~'`~'`~
Der Mensch glaubt, weil er zum Wissen zu blöd ist!

Dieter Nuhr

Geändert von timeraiser (02.03.2015 um 21:32 Uhr).
Alt 02.03.2015, 22:10
feyzade

Standard

Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Dabei warst du am Anfang so voller Bewunderung. Mein Briefkasten platzte und zugleich umwabtes du mich mit deinen Zeilen, geflochten zu Spinnweben um mich herum!

Nur dass ich nicht kleben blieb :P

Aha... diese Briefe möchte auch mal gerne lesen bitte.
Buyur, da du ja von allem innerhalb von Sekunden Screenshots anfertigst, hast du sicher auch dazu ein Archiv.

Bitte sei doch so nett, und poste die Briefe, in denen ich dich so sehr bewundert haben soll.

Du hast echt ne blühende Phantasie.
Bak ebu-cahil such dir doch bitte eine Frau in deinem Alter. Vielleicht versteht dich auch dein gemurmel. Versuchs mal mit Turan
Alt 04.03.2015, 23:10
feyzade

Standard

Zitat:
bende ilk basta timeraiser arkadasa insanca yaklasip yardimci olmaya calistim, potansiyali olmadigi acikca gözüküyor ama biraz daha üzerine gidince cok agir küfürler ediyor.

hatta burada üyelere karsi aciz kalip onlarin annelerine küfür ettigini biliyorum.

bu cocugu kendi ruh halinde birakmak en iyi tepki olacaktir.
haklisin ebu-cahil iste, napalim?
Alt 05.03.2015, 00:51
feyzade

Standard ne mutlu müslümanim diyene!!!

Alt 05.03.2015, 10:58
Beyazguel60

Ausrufezeichen

Bundan Daha Güzel Bayrak Var Mı ?

Zitat:
Alt 05.03.2015, 11:44
Beyazguel60

Daumen hoch

Zitat:
Bayrak

Türk Ün Damarındaki
Asil Kandır O Rengin
Bayrakların İçinde
Asla Bulunmaz Dengin

Sensin Ulusumuzun
En Değerli Sembolü
Kalplerimiz Her Zaman
Senin Sevginle Dolu

Atatürk ve Cumhuriyet

Atatürk: “Cumhuriyet fazilettir.” derken, bu hükümet şeklinin en iyi devlet yönetimi olduğunu belirtmek istemişti. Gerçekten, cumhuriyet yönetiminde devlet işleri doğrudan doğruya milletin elindedir. Millet bu egemenlik hakkını kendisinin seçtiği temsilciler (milletvekilleri) yolu ile kullanır.

Türk milleti bu hakkı Cumhuriyet’imizin kurulmasıyla elde etti. Türkiye Cumhuriyetinin temeli, büyük Atatürk’ün önderliğinde, Kurtuluş Savaşı ile atıldı, Türkiye Büyük Millet Meclisi yeni Türk varlığını bütün dünyaya kabul ettirdi. 29 ekim 1923’te kurulan Cumhuriyet’le Türk milleti kendisine en layık hükümet şekline kavuşmuş oldu.

Türkiye Cumhuriyeti bütünüyle Türk olan bir ülke üzerinde kurulmuştur. Osmanlı Devleti çeşitli ulusları bir araya toplamaya çalışmıştı. Yeni Türk Devleti ise, tarih, gelenek, dil, kültür bakımından bir bütün olan Türk milletine dayanıyordu. İşte, yurdu paylaşan düşmanlara da, onlarla işbirliği eden padişaha da, bu yüce millet karşıkoydu; askeriyle, kadınıyla, erkeğiyle, her şeyden önce de özgür yaşama azmiyle, varlığını korumayı bildi.

Osmanlı İmparatorluğu, I. Dünya Savaşı’nda yenilip parçalanınca, başta padişah VI. Mehmet (Vahdettin) olmak üzere, bütün devlet ileri gelenleri yenilgiye boyun eğdiler. Türk’ün şerefine yaraşmayacak kadar ağır koşullan kabul ettiler. Çünkü, Türk ulusunun, varlığını kendisinden kat kat üstün kuvvetlere karşı bile koruyabilecek kadar güçlü olduğunu bilmiyorlardı.

Atatürk ise, “Ya istiklâl, ya ölüm!” diyerek, millete savaş parolasını verdi. Türk ulusunun ölmez gücüne dayanarak, Kurtuluş Savaşı gibi, dünya tarihinde benzeri pek az görülmüş bir destan yarattı; canlı, dinç, genç bir Türk Devleti kurdu.

Zitat:
Zitat von Beyazguel60 Beitrag anzeigen

Bundan Daha Güzel Bayrak Var Mı ?

Alt 05.03.2015, 12:50
Beyazguel60

Standard

Zitat:

kamal atatürk insanlarin dilini, dinini ve kiyafetini yasaklayan mahluktur.

Mahluk kelimesini bir daha bu konuda senden duymak istemiyorum !!!

Das klingt nicht schön und ist in diesem Zusammenhang sicher auch nicht gut

gemeint.

Du sagst das doch abwertend. Stimmt´s oder habe ich Recht ?!

Alt 05.03.2015, 16:07
Benutzerbild von lafebesi
lafebesi lafebesi ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
im zusammenhang mit kamal atatürk ist mahluk sogar aufwertend.
Lafin kimden geldigine bakmali Beyazgül, karsindaki adammi diye bakicaksin - T9 adam olsaydi böyle konusmazdi, orasi kesin :-)

A bu arada T9 bu lafim icin özür dilemicem, bastan söyleyim, forum forum özür dile diye gezinme hic :-)
Alt 05.03.2015, 20:03
Benutzerbild von funkypunch
funkypunch funkypunch ist offline
Benutzer

Standard @T9

O Mahluk kelimesini sana yediririm, KAN KUSARSIN !!
Antwort