| | | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
|  | |||||||||||||
| 

| |||
| 
 | |||
|   Atatürk'e dinsiz dediniz Vatani kurtardi, Recep Tayyip Erdogan'a müslüman dediniz, Istanbul'un imami dediniz, APO'YU kurtardi... Not: 12 iki imamdan sonra imam kelimisini hocalara kullanmak fevkalade yanlistir ve edepsizliktir.. Imam onlardir, digerleri hocadir, din görevlileridir! Geändert von the_last_time (24.03.2013 um 16:11 Uhr). | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   wenn man den apo reiten will, kann es leicht so aussehen. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Und was meinst du wer wenn reiten wird? Ich meine wer vom Teufel geritten wird?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|    aber apo müsste sich leichter tun. in den bergen hat er viele esel geritten. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Öff bee Billy, tam turnayi gö...zünden vurdun   Hic gülesim yoktu.. "Abschied nehmen bedeutet immer ein wenig sterben." - Aus Frankreich | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Muhammad Ali Ich bin so schnell, dass ich, als ich gestern Nacht im Hotelzimmer den Lichtschalter umlegte, im Bett lag bevor das Licht aus war. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  güzel bir düsünce... | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Bertold Brecht Zuerst kommt das Fressen, dann die Moral | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   bizim yolda hersey güzeldir. düsüncelerimiz, cevremiz, arkadaslarimiz, sevdiklerimiz, isimiz ve inancimiz. biz dogru yolu gidenlerdeniz. biz güzel yolun yolcusuyuz. DURMAK YOK YOLA DEVAM | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Katrani kaynatsan olur mu seker, cinsini sövdügüm cinsine ceker! |