Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #81  
Alt 14.04.2009, 20:18
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard Bir insan ne kadar akilli konusursa konussun, karsisindaki anladigi kadar algi

Zitat:
Zitat von damia Beitrag anzeigen
Hat Dich irgendjemand gefragt, ob Du auf diese Welt kommen willst? Nein! 'Deine Eltern waren es, die entschieden haben, Dich in die Welt zu setzen. Also müssen 'SIE dafür sorgen, dass es Dir verdammtnochmal hervorragend geht. Es ist eindeutig NICHT Deine Aufgabe für Deine Eltern zu sorgen - egal wie.

Und, ob es mit der Frau klappt oder nicht, kann niemand sagen. Es könnte klappen, oder auch eben nicht. Es gibt für Beziehungen keine Gebrauchsanleitung. Entweder liebt man sich und man riskiert das Risiko der Enttäuschung, oder man bleibt allein. So ist das nunmal.

Und Deine Eltern ...sie werden sich sicherlich beruhigen, auch wenn das einige Zeit in Anspruch nehmen könnte, unabhängig davon, ob Du mit der Frau zusammenbleiben solltest, oder nicht. Denen geht es mehr um Trotz und Stolz - Egoismus - sowie der Tatsache, dass sie die Kontrolle über Dich behalten wollen. Willst Du Dich dem beugen? Wer Drohungen ausspricht, sein Kind zu verstoßen, wenn es diese und jene Handlung macht, denkt an alles andere, als an sein Wohl. Das musst Du Dir erstmal bewusst machen. Die *dro-hen* Dir.
Du bist Sohn und kein Hund.

Für die eher winzige Wahrscheinlichkeit, dass sie Dir nicht "verzeihen" sollten (für Dein so schweres Begehen), kann man auf Eltern, die wohl nur einen Lakaien mehr in die Welt setzen wollten, getrost verzichten.


Alles Gute und viel Erfolg bei der Entscheidung!
Deine Ratschläge sind zwar gut gemeint, aber ich vermute mal dass sie seinen Verständnissrahmen sprengen werden. Viele Menschen wollen geführt werden. Sie haben Angst davor hinzufallen und deshalb werden es vorziehen ein Leben lang auf dem Bauch zu kriechen.. Du kennst ja den Spruch, wer nie hingefallen ist ist immer auf dem Bauch gekrochen...

Neyse iyi aksamlar, ich mache mal Schluss für heute :-)
  #82  
Alt 14.04.2009, 22:39
samara1
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von GoerenBilir Beitrag anzeigen
Nicht alle tun dass, wollen wir jetzt nicht alle mit dem Haufen wegkehren hier Das Problem bei den meisten türkischen Männern ist, dass sie nicht wissen, wann sie Rückgrat haben sollen. Vielen türkischen Männern gelingt es nicht in so einer prekären Situation kühlen Kopf zu bewahren und dennoch die Eltern auf seine Linie zu bringen. Man sollte es immer zuerst mit im Guten versuchen, doch wenn sie dafür kein Verständnis zeigen, dann muss man halt andere Saiten aufziehen. Das törrischste, was ein Mann machen könnte, wäre vor dem Wunsch der Eltern einzuknicken obwohl man es im tiefsten Herzen nicht möchte.
Ona bakarsan Türkiye'dekiler tam kilibik. Hemen hemen hepsi annelerine ve babalarina uyarak akraba evligi yapiyorlar. Das sind Vollidioten, onlarin yüzünden zaten Türkiye tam bir Inzucht oldu :-)
Ama seven erkekler bir yerden sonra anneyi babayi görmez oluyorlar. Anadan gecilir yardan gecilmez diye bosuna dememisler
Türkiyedikler burdakilerden daha moderin. Türkiyedikiler diyorsun da....
  #83  
Alt 15.04.2009, 23:02
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard Evet haklisin :-)

Zitat:
Zitat von samara1 Beitrag anzeigen
Türkiyedikler burdakilerden daha moderin. Türkiyedikiler diyorsun da....
Türkiye'deki erkeklerin modernligine denilecek bir sey yoktur. Sormarsi ayip degilse sen hangi dünyada yasiyorsun? Daha net bir sekilde soruyum sen hangi Türkiye'den bahsediyorsun? Galiba göz doktoruna gitmem lazim, herhalde olmayan seyleri yasiyorum, duyuyorum ya da gazetelerden okuyorum. Türkiye'nin yüzde yetmisi aptaldir demisti Aziz Nesin. Ve adam hakli cikti. Hatta az bile söylemis. Ben yüzde 80'i aptal derimde neyse nezaket kurallarini bozmayim. Sene 2003 olmasi lazim, o zaman nisanli oldugum kizla Ankara'ya gitmistik. Ümitköy'ün oralarda bir eglence parki gibi bir yer vardi. Biz ve kafa dengim arkadas ve onun esi oraya eglenmeye gitmistik. Eski nisanlimin üzerinde bir t-short vardi ve gözünü günesten korumak icinde bir gözlük takinmisti. Sapikligin her türlüsünü bünyelerinde ve ruhlarinda barindiran cehennem zebanileri ac gözlü itler gibi nisanlima bakip duruyorlar. Icimdeki öbür ben bana kötü seyler fisildiyor, neyse kizcagiz benim koluma girdi ve onlardan tarafa bakmamaya gayret etti. Bizde bunlarin böyle bir günümüzü berbat etmemesin diye es gectik. Sonra öglen günesi bayagi etrafi isitti. Gömlegimi ve kotumu cikartip spor shortu ve t-short giyindim. Aradan on dakka gecmedi, birisi bana yanasti ve burda böyle dolasamassin burada aile var dedi. Aile dedigi de üc bes kara böcek ve onlardan cikan bir kac enik. Gözüme kan göründü, adama hastir ol git burdan yoksa aileni de seni de...Kemal Sunal misali sinemaya davet ederim.. Sanki biz burda aile degiliz de baska bir seyiz.
Devami var, teyzemin kizi, Allah kocasina bagislasin oldukca güzel ve güzelligini de gizlemiyor, acik sacik giyinen tip degil, ama giydigini kendine yakistiran birisi. O ve o zamanlar ÖTÜ'de (Orta Dogu Teknik Üniversitesi) okuyan baska bir kiz arkadasi yolda adam akili yürüyorlar ve üc bes sözüm ona kirolar, pardon cagdas ve modern kisiler, degimi yerindeyse serefziz ... sarkintilik etmisler sanslari ordan bir polis ekibi gecmis ve teyzemin kizi onlari cagirmis. Yoksa ne olacagi belli bile degildi.
Bu örnekleri ben sabaha kadar yazsam gene bitmez. Denizleri mürekkep ve dünyanin bütün agaclarini kalem yapsam onlar bile tükenir ama bu örnekler tükenmez.
Hangi modernlikten, hangi kültürden bahsediyorsun Allah askina yogurt kültüründen mi? Baska bir kültürü nadir görüyorum orda... Büyük cogunlugu yontulmamis ayi ordakilerin. Elbette iclerinde dikenlerin icinden nasil gül cikiyorsa, efendisi ve kültürlüsü de vardir. Ama genel görünüm olarak kültürden ve cagdasliktan nasipini almamislar.
AKP 47%, MHP 17%,SP 9% bunlar mi kültürlü, istemez al hepsi senin olsun. Ben öyle kültürü istemiyorum arkadas :-)

Küfür etmedim ama öyle bir görüntü olustuysa, Aziz Nesin'nin adi gibi aziz ruhuna siginirim. Küfürde yerinde güzeldir demisti sevdigim yazar ve mizahci...Topragin bol olsun Aziz Nesin! Aslinda sana hak vermek icimden gelmiyor, ama yigidi öldürüpte hakkini yiyemiyorum

Geändert von GoerenBilir (16.04.2009 um 00:06 Uhr).
  #84  
Alt 16.04.2009, 01:35
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Türkiyedekiler tabiikide daha modern.. Ama orda secenekte daha cok. Modernide daha cok, modern olmayanida daha cok...hersey daha cok istee :-D
  #85  
Alt 16.04.2009, 17:46
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Ne güzel degil mi :-) Nerde cokluk orda...güzellik olurmus :-D
  #86  
Alt 16.04.2009, 18:06
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Reden Ne diyorsun Samara1

Senin fikirlerini almadan edemeyecegim galiba :-)
Vielleicht mag ich betriebsblind sein und eventuell kannst Du mich aufklären. Ich bin für etwas neues immer offen, wenn man mich denn mit logischem Menschenverstand überzeugen könnte. Ich habe Dir meine Sicht der Dinge erläutert und nun hoffe ich, dass Du mich vom Gegenteil überzeugst Es reicht nicht nur eine Behauptung aufzustellen, diese muss auch mit Fakten belegt werden können. :-)

Not: Sen Aziz Nesin'in bir kitabi var adi da "Sizin memlekette esek yok mu?" O kitabi okudun mu? Eger okumadiysan okumani tavsiye ederim. Gülerek aglarsin ve bazi konularda da hayal kirikligina ugrarsin, ama genede Aziz Nesin'e ait bir üslüple oldugu icin fazla incitmez insani :-)

Geändert von GoerenBilir (16.04.2009 um 21:34 Uhr).
  #87  
Alt 18.04.2009, 01:53
alena29
 
Beiträge: n/a
Standard

Habe eure Beiträge nicht gelesen oder nur kur überflogen.
Ich weiß nur das ich meine Tochter, die ich nicht haben werde wohl kaum anders erziehen würde als meinen Sohn.

Was eine deutsch-türkische Beziehung angeht so denke ich das sie langfristig unbefriedigend ist.
Unsere türkische Kultur ist eine andere als die deutsche.
Ob es uns gefällt oder nicht wir werden in die Kultur mit all ihren vor-und nachteilen hinneingeboren.
Vieles prägt uns auch unbewußt.
Mir als türkische Frau könnte ein deutscher Mann NIE die Art von Mann geben die ich als Tochter und Schwester türkischer Männer gewohnt bin.
Das sind die ersten Männer im Leben einer Frau die eine große Rolle bei ihrer Partnerwahl spielen (vor allem der eigene Vater)
Ein blonder Kerl ohne cochones und Biss ist langfristig zu wenig.
Es fehlt einfach irgend wann etwas das man gewohnt ist.
Z.B. so kleine Banalitäten wie die Sprache.
Man vermisst irgendwann sogar die türkische Konversation mit seinem Partner auch wenn man selber in die deutsche Sprache abschlittert.
Man kann modern sein, man kann für alles offen sein aber man kann die eigenen Wurzeln nicht beiseite stellen.
Z.B das was wir als saygi bezeichnen ist etwas anderes als der Respekt bei den deutschen.
Unser Fundament ist einfach ein anderes und da ein stabiles Gebäude drauf zu bauen ist enorm schwer.
  #88  
Alt 18.04.2009, 11:12
Tilki1977
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von alena29 Beitrag anzeigen
Habe eure Beiträge nicht gelesen oder nur kur überflogen.
Ich weiß nur das ich meine Tochter, die ich nicht haben werde wohl kaum anders erziehen würde als meinen Sohn.

Was eine deutsch-türkische Beziehung angeht so denke ich das sie langfristig unbefriedigend ist.
Unsere türkische Kultur ist eine andere als die deutsche.
Ob es uns gefällt oder nicht wir werden in die Kultur mit all ihren vor-und nachteilen hinneingeboren.
Vieles prägt uns auch unbewußt.
Mir als türkische Frau könnte ein deutscher Mann NIE die Art von Mann geben die ich als Tochter und Schwester türkischer Männer gewohnt bin.
Das sind die ersten Männer im Leben einer Frau die eine große Rolle bei ihrer Partnerwahl spielen (vor allem der eigene Vater)
Ein blonder Kerl ohne cochones und Biss ist langfristig zu wenig.
Es fehlt einfach irgend wann etwas das man gewohnt ist.
Z.B. so kleine Banalitäten wie die Sprache.
Man vermisst irgendwann sogar die türkische Konversation mit seinem Partner auch wenn man selber in die deutsche Sprache abschlittert.
Man kann modern sein, man kann für alles offen sein aber man kann die eigenen Wurzeln nicht beiseite stellen.
Z.B das was wir als saygi bezeichnen ist etwas anderes als der Respekt bei den deutschen.
Unser Fundament ist einfach ein anderes und da ein stabiles Gebäude drauf zu bauen ist enorm schwer.
Also befriedigt wird diese Beziehung auf jedenfall sein. Ich habe soviele Blonde Türken in meinem Leben gesehen, das ich zeitweise dachte ich sei in Schweden (Karadeniz ist voll davon), und was die cochones angeht, nimm dir doch mal einen von den Hells Angels das sind hier in deutschland meistens deutsche, die zeigen dir dann schon wo der hammer hängt. eine sprache kann man lernen. also gibt es da keine probleme.
  #89  
Alt 18.04.2009, 12:40
fos
 
Beiträge: n/a
Standard

Ortaya konusuyorum! Istisnalar vardir.

Karisik uyruklu bir birliktelik herkesin basarabilecegi bir birliktelik degildir!Düz birlikteliklerdeki gibi, bir o kadar mutluluk ve huzur kaynagi , ya da tam tersi de olabilir.

Bu kibirli yaklasimlari yapanlar genelde, kendi birlikteliklerindeki olmazlari ve yürümezleri gözden gecirsinler evvela. Bence alisilagelmisligin disina cikmak, basmakaliplarin disina cikmak, evela:merak, ara sira gözyasi, cok özveri, daha fazla özgüven,muhakkak bireysel bir dürtü ve azimli olmanin yanisira biraz da -tabiri caizse-saglam döt- ister!
Arz ederim.

Isteyen türkle evlensin, isteyen almanla, isteyen basucuyla evlensin.Zaten evlenenlerin cogu, ailelerin verdigi direktiflere uyup evleniyor." Kizim bu yaz..seni everecegiz..>>gik<< , Oglum bu yaz senin köyden basini baglayacagiz..>>hä..ok<<
Hadi sikiysa "benim sevgilim var, firmada" ya da " ama buba benim kiz arkadasim var.."
densin?! Yoo..nerde,,ailemden korkarim..aileme karsi cikamam..demekle belki disariya sövaleylik yapiyorsundur..ama iceriye dogru yaptigina ne demeli?Ömrünün sonuna kadar etkilenecegin bu cevap seni mutlu edecekse bravo! ayakta alkisliyorum!!!

Bu böyleyken elestriri yapmak ta - yine bu isin icerisinden 'yanlis' cevabi almis olanlara -ilk olarak düsüyor gibi bir hise kapiliyorum..kopamiyorum. Ama hakli-haksiz yapilan bu elestirilerde , evet maalesef hep negatif yönlerden bahsediliyorsa..da.. Unutmayalim ki
her insan icin: Din, Anaya-Babaya baglilik, korku ve endise, Para, Kariyer, Ask, Sevgi, Itaat, Kanaat gibi ögelerin siralamasi ve ehemmiyeti bir degil ve olamaz!

Bana belki de bir türk kadininin ve ailesinin hic bir zaman yasatamayacagini, ecnebi esimle ve ailesiyle yasayamayacim veya yasamadigim ne malum? Yani kimse kendi beceriksizligine- baskalarinin becerisini kiyas alarak deger katmaya calismamalidir.

Bunu da arz ederim.

Bu yaz evlenecek olan tüm yeni ciftlere ömür boyu mutluluklar dilerim.
  #90  
Alt 18.04.2009, 13:37
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Dogru söylüyorsun vallahi. Eger bir Türk erkegi kendi kültürüne cektigi özlemi bir Türk kizinda gideremiyorsa, o zaman gerisine ne gerek?
Herkes kendi agirligini nasil ortaya koyuyorsa ona göre karar versin. Almanlarin da hepsi bir degil, Türklerin de. Zaten Allah'tan baska ne bir ki? Bes parmagin besi bile bir degil.

Üzülerek söylüyorum ama artik cogu insanlar evlilikle evlilik oyunlarini karistiriyorlar. Nasil karar verirsen ona göre sonuc alacagini unutuyorlar. Bu konular hafife alinmaz, ciddi yaklasim ister. Kizlarin aile baskisina boyun egmesine razi olmasam bile bir yerde cok iyi anliyorum. Ama ortada ben erkegim deyip dolasanlarin annelerinin ve babalarinin sözlerine sanki on yasindaki bir cocukmus gibi boyun egmesi bizim nasil bir toplum oldugumuzu gösteriyor. Aile terbiyesi mi almis, yoksa iyi egitilmis ve sahibinin sözünden cikmayan havhav mi? Orasina herkes kendince yorum yapsin.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu