Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Umfrageergebnis anzeigen: Wird die Türkei durch die Regierung islamisiert?
Ja, sie ist eine Gefahr. 27 16,77%
Nein, die Türkei hat sich weiterentwickelt. 92 57,14%
Kann beides stimmt, bzw. ich habe keine Meinung dazu. 42 26,09%
Teilnehmer: 161. Sie dürfen bei dieser Umfrage nicht abstimmen

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #11  
Alt 13.11.2009, 21:29
mastermind
 
Beiträge: n/a
Standard Adım adım islamofaşist iktidara doğru

Ein linker Kolumnist Merdan Yanardağ schreibt, dass sich die Türkei auf dem Weg zum Islamfaschismus befindet.

AKP iktidarı herkesi dinliyor, bütün ülkeyi takip ediyor, dosyalar oluşturuyor, şantaj operasyonları düzenliyor, rant dağıtıyor, satın alıyor/almaya çalıyor, olmazsa tehdit ediyor. Ekonomik zor araçlarının yetersiz kaldığı aşamada polisi devreye sokuyor, siyasal şiddet kullanmaktan kaçınmıyor. Polis sistem içinde güç kazanmayı sürdürüyor. Emniyet Genel Müdürlüğü'nün yaptığı açıklamaya göre 16 bin yeni personel teşkilatta işe alanıyor. Belirtemeye gerek yok ki, Emniyet Teşkilatı'na yeni alınacak personelin tamamına yakını iktidar yanlısı, dahası islamcı olacaktır. Son alınacak personelle birlikte Emniyet Teşkilatı yaklaşık 220 bin kişilik sayıyla büyük bir silahlı kuvvet haline gelecektir. Bu durumda Jandarma'dan daha büyük bir silahlı kuvvet ile karşı karşıya olduğumuzu hatırlatmak gerekir mi bilmiyorum.

Son haftada Türkiye'de iki önemli gelişme yaşandı. Birincisi "İrtica ile Mücadele Eylam Planı" diye bilinen ve Genelkurmay Başkanlığı bünyesinde hazırlandığı iddia edilen belge nedeniyle Kurmay Albay Dursun Çiçek'in tutuklanmasıdır. İkincisi ise AKP iktidarının Yargıtay'ı, İstanbul Adliyesi'ni ve özel olarak İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı Aykut Cengiz Engin'i dinlediğinin ortaya çıkmasıdır. Bu gelişme tam anlamıyla bir suçüstü durumudur. Türkiye'nin islamofaşist bir rejime doğru kaydığının bundan daha somut bir kanıtı olabileceğini sanmıyorum.
  #12  
Alt 13.11.2009, 21:35
Tilki1977
 
Beiträge: n/a
Standard

Ich habe sowas echt noch nicht erlebt.
99% der Türken in der Türkei sind Moslems.

und 99% sind gegen den Islam. Verrückt aber war:-)!
  #13  
Alt 13.11.2009, 21:37
Benutzerbild von fatimayildiz
fatimayildiz fatimayildiz ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 16.01.2009
Beiträge: 5
Standard http://www.turkishworld.de

http://www.turkishworld.de
  #14  
Alt 13.11.2009, 21:57
Virtual_Reality
 
Beiträge: n/a
Standard Komische, assimilierte und arabisierte Türken

Wenn die Türken Religion mit mit Nachahmung verwechseln kommen die komischsten Dinge zustande die einen schon resignierend am Kopf fassen lassen.

Heute ging ich in einem Libanesischem Schnellimbiss was essen. Dieser Laden ist berühmt für seinen Humus. Und heute hatte ich einen Heisshunger darauf. Ich machte meine Bestellung, setzte mich mit einem Bekannten an einen Tisch. Wir speissten und redeteten. Dann betraten komische Gestalten den Laden. As-salamaleikum sagte einer von ihnen in die Runde. Viele erwiderten mit aleikumsalam seinen Gruss. Doch ich zog es vor, höflich, schweigend und zurückhaltend das Geschehen zu beobachten.

Dann sagte einer einer dieser Türken, ahi drei Schawarma bitte. Anschließend setzten sie sich parallel zu unserem Tisch und begannen untereinder auf türkisch ihr Gespräch fortzusetzen. Es wurden nur Lobbeshymnen auf die arabische Kultur und Sprache gesungen und permanent des Propheten Muhammets gedacht, der aus diesem Kulturraum entsprungen ist. Nachdem sie zuende gegessen hatten, sagte einer:" Su arap $awarmasi dönerden 10 kat daha lezzetli. Und dergleichen. Dann gesellte ich mich zu ihnen und sagte. Arkadaslar sizce $avarma döner kebaptan gercekten daha mi lezzetli? Evet dedi birisi ve devam etti, onlar döneri Türkler araplardan aldilar. Asli $avarmadir. Nasil dondurmanin hakikisi Mara$ dondurmasiysa $avarmada öyledir.

Ya gercekten de öyle mi? $avarma kelimesi Türkce "cevirme" kelimesinin arapcalastirilmis hali ve Türkce kökenli olduguna o zaman ne dersiniz? Ezan arapca okunuyor diye her arapca kelimeyi niye kutsal sayip ibabet edercesine kabulleniyorsunuz?

Diyecek daha cok sey vardi ama sustum. Konusmak gümü$se susmak altindir... Gümü$le de bir arap saci hikayesi vardi degil mi?

Benim kimligini yitirmis, ne bok oldugunu bilmeyen, düz ovada yolunu sasirmis, el yazisiyla alin yazisini karistiran cahil milletim...

Geändert von Virtual_Reality (14.11.2009 um 00:40 Uhr).
  #15  
Alt 14.11.2009, 05:42
Silberjunge
 
Beiträge: n/a
Standard Erdogan ..

Ich möchte meinem Ba$bakan nur eine Frage stellen :

er spricht immer nur von mindestens 3 Kinder zeugen ...
soll er doch bitte nur den aktuellen
Uni -Absolventen eine Arbeit verschaffen

danach werde ich ihn ERNST nehmen ..

Silver
  #16  
Alt 14.11.2009, 10:49
afrodlte
 
Beiträge: n/a
Standard Türklerde hicmi kurur kalmamis?

@ Virtual Reality
Zitat:
Zitat von Virtual_Reality Beitrag anzeigen
Es wurden nur Lobbeshymnen auf die arabische Kultur und Sprache gesungen und permanent des Propheten Muhammets gedacht, der aus diesem Kulturraum entsprungen ist.

Belki bizim milletden araplari okadar pohpohlayan var diye bunlarin burunlari okadar sis. Agizlari acilinca, kendilerini "özel ve secilmis" insanlar diye görüyorlar. Neden: peygamberimiz arapmis ve Kur'an onlarin dillerinde yazilmis. Arapcayi anlamayan Müslüman olmasi imkansizmis, filan falan... Daha gecen hafta bu sözlerinin yüzden bir fas kökenli is arkadasi ile kavga ettim.

Ama bizim millet araplara özenmesine cok sasirdim. Hele araplar firsati bulunca ilk dünya savasinda bizi arkadan bucakladigini düsündükce, gözümden baya düsüyorlar. Ve bize hala düsman kesikler.
Ve öteki beni sasirtan sey, Türkler hic kendi kültürüne, mutfagina sahip cikmasini bilmezlermi? Yunanlar diyor, biz gyrosu icat ettik, siz bizi taklet ederek döneri yaptiniz; güya biz cacigi bile bilmezmisiz, hintlilerden ögrenmisiz; baklava asil iranli ürünü ve internete kalirsa, Türk mutfagi diye hic birsey yokmus - hep orden burdan ögrenme ve toplama yemeklermis.

Ya Allahim Yarabbim, bir kez olsun, Türk mutfagina sahip cikinsana. Biri bizim yemek tariflerin calinti oldugu söylerse, zaten türk mutfagina ait diye iddia edinsana.

Ve dönerin adi döne döne bistigi icin dönerdir. Bizim lübnanlilarin bizim yemegimize koydugu isime ihtiyacimiz yok.
  #17  
Alt 14.11.2009, 18:05
Serhatx1970
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Tilki1977 Beitrag anzeigen
Ich habe sowas echt noch nicht erlebt.
99% der Türken in der Türkei sind Moslems.

und 99% sind gegen den Islam. Verrückt aber war:-)!
Da gebe ich dir vollkommen recht Tiliki, das ist nicht nur verrückt sondern das ist hinterfotzig und Westliches speichellecken. Diese Islamophobie kotzt mich dermaßen an das ich das kaum in worte fassen kann, obwohl ich nicht gläubig bin ! Alles Paranoya geplagte hass erfüllte subjekte, die sich über die einstellung andere ärgern ohne dabei zu berücksichtigen das sie vor ihrer eigenen Türe noch nicht gekehrt haben. Das ist sowieso eine typisch TR eigenschaft, sich immer mit dem Mist anderer zu beschäftigen anstatt sich mal zu fragen:
WAS MACHE ICH FALSCH, WAS KANN ICH PRODUKTIVES ZU UNSERER GESELLSCHAFT BEITRAGEN, WARUM SIND EINIGE MENSCHEN SICH AM ZURÜCK ENTWICKELN, WAS KANN ICH POSITIVES DAGEGEN TUN OHNE SIE AB ZU SCHRECKEN...

???

IMMER SIND ES DIE ANDEREN, NIE IST JEMAND SELBST AN EINEM GESELLSCHAFTLICHEN PROBLEM SCHULD !!!
SPEICHELLECKER !

Geändert von Serhatx1970 (14.11.2009 um 18:20 Uhr).
  #18  
Alt 14.11.2009, 18:24
Serhatx1970
 
Beiträge: n/a
Standard Sana bir sorum var !

Zitat:
Zitat von afrodlte Beitrag anzeigen
@ Virtual Reality



Belki bizim milletden araplari okadar pohpohlayan var diye bunlarin burunlari okadar sis. Agizlari acilinca, kendilerini "özel ve secilmis" insanlar diye görüyorlar. Neden: peygamberimiz arapmis ve Kur'an onlarin dillerinde yazilmis. Arapcayi anlamayan Müslüman olmasi imkansizmis, filan falan... Daha gecen hafta bu sözlerinin yüzden bir fas kökenli is arkadasi ile kavga ettim.

Ama bizim millet araplara özenmesine cok sasirdim. Hele araplar firsati bulunca ilk dünya savasinda bizi arkadan bucakladigini düsündükce, gözümden baya düsüyorlar. Ve bize hala düsman kesikler.
Ve öteki beni sasirtan sey, Türkler hic kendi kültürüne, mutfagina sahip cikmasini bilmezlermi? Yunanlar diyor, biz gyrosu icat ettik, siz bizi taklet ederek döneri yaptiniz; güya biz cacigi bile bilmezmisiz, hintlilerden ögrenmisiz; baklava asil iranli ürünü ve internete kalirsa, Türk mutfagi diye hic birsey yokmus - hep orden burdan ögrenme ve toplama yemeklermis.

Ya Allahim Yarabbim, bir kez olsun, Türk mutfagina sahip cikinsana. Biri bizim yemek tariflerin calinti oldugu söylerse, zaten türk mutfagina ait diye iddia edinsana.

Ve dönerin adi döne döne bistigi icin dönerdir. Bizim lübnanlilarin bizim yemegimize koydugu isime ihtiyacimiz yok.
Ilk basta sunu söylemek istiyorum:
Gurur cok önemli bir sey, bu düsünceyi seninle kayitsiz sartsiz paylasiyorum...

Ama Milliguru konusuna vararilm...
Bu zamana kadar, hangi ülke Gurudan kaynaklanarak, ülkesine Huzur, baris, medeniyet, ve zenginlik getirmistir???
Ben biliyorum! Hic bir ülke!
Milligurur herzaman savas, kan, göz yasi, aclik sefilik getirmis bir durumdur. Bence insanin en büyü kimdir biliyormusun: Yerine göre gururunu ayaklarinin altina alip, düsmaninla ayni masaya oturup barsi ve huzur icin caba gösterendir.
  #19  
Alt 14.11.2009, 19:27
mastermind
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Serhatx1970 Beitrag anzeigen
Da gebe ich dir vollkommen recht Tiliki, das ist nicht nur verrückt sondern das ist hinterfotzig und Westliches speichellecken. Diese Islamophobie kotzt mich dermaßen an das ich das kaum in worte fassen kann, obwohl ich nicht gläubig bin ! Alles Paranoya geplagte hass erfüllte subjekte, die sich über die einstellung andere ärgern ohne dabei zu berücksichtigen das sie vor ihrer eigenen Türe noch nicht gekehrt haben.
Dann frage ich dich mal, wenn das alles nur hinterfotziges westliches Speichellecken ist, warum wollt ihr dann in die EU ?? Wenn euch die Islamphobie so ankotzt, dann lasst euch doch wieder RE-Islamisieren??? Wenn die akp-Regierung den Kopftuch ins Grundgesetzt zu verankern versucht hat, dann ist diese Angst mehr als berechtigt.

Geändert von mastermind (14.11.2009 um 21:03 Uhr).
  #20  
Alt 14.11.2009, 19:52
Virtual_Reality
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Serhatx1970 Beitrag anzeigen
Ilk basta sunu söylemek istiyorum:
Gurur cok önemli bir sey, bu düsünceyi seninle kayitsiz sartsiz paylasiyorum...

Ama Milliguru konusuna vararilm...
Bu zamana kadar, hangi ülke Gurudan kaynaklanarak, ülkesine Huzur, baris, medeniyet, ve zenginlik getirmistir???
Ben biliyorum! Hic bir ülke!
Milligurur herzaman savas, kan, göz yasi, aclik sefilik getirmis bir durumdur. Bence insanin en büyü kimdir biliyormusun: Yerine göre gururunu ayaklarinin altina alip, düsmaninla ayni masaya oturup barsi ve huzur icin caba gösterendir.
Baris ve savas iki tarafind onylayarak elde ettigi bir durum. Asiri gurur baska, kendi kimligini yitirmek baska

Wenn man sich zum Teppich macht, darf man sich nicht wundern, dass man betreten wird.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu