Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Wissenschaften & Weltansichten


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1  
Alt 18.11.2010, 00:44
Alllahsiztosba
 
Beiträge: n/a
Standard INANLARA MÜJDE!!! (antimaterie bulundu)

Bilimi takip edenler bilirler ki; gectigimiz senelerde milyarlarca euro yatirilarak gerceklesen Cern deneyleri vardi. Bazi aksakliklar felan cikmasina ragmen yavas yavas hedefine ulasmaya basladi.
17.11.2010 tarihinde Cern´de saniyenin 1/5´i kadar zaman boyunca Antiwasserstoff atomu manyetik vakumlar sayesinde yakalandi.
Kaynak dötüm degil, spiegel dergisi:
http://www.spiegel.de/wissenschaft/n...729699,00.html

Simdi inananlarla ne alakasi var lan diyeceksiniz. Söyliyim. "Var olandan yok, yoktan var eden sadece O´dur." sözünü bilirsiniz.
Burada antimaterie var olandi, (kimisi icin öyle bisi bile olamazdi, sadece teoriydi) ve yakalanan Antiwasserstoff atomlari kadar Wasserstoff atomu (H) "YOK" olmus oldu. Ahanda nereye gittiler kine? ^^
  #2  
Alt 18.11.2010, 16:38
Benutzerbild von DieWahrheit
DieWahrheit DieWahrheit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.06.2010
Beiträge: 324
Idee

Zitat:
Zitat von Alllahsiztosba Beitrag anzeigen
Bilimi takip edenler bilirler ki; gectigimiz senelerde milyarlarca euro yatirilarak gerceklesen Cern deneyleri vardi. Bazi aksakliklar felan cikmasina ragmen yavas yavas hedefine ulasmaya basladi.
17.11.2010 tarihinde Cern´de saniyenin 1/5´i kadar zaman boyunca Antiwasserstoff atomu manyetik vakumlar sayesinde yakalandi.
Kaynak dötüm degil, spiegel dergisi:
http://www.spiegel.de/wissenschaft/n...729699,00.html

Simdi inananlarla ne alakasi var lan diyeceksiniz. Söyliyim. "Var olandan yok, yoktan var eden sadece O´dur." sözünü bilirsiniz.
Burada antimaterie var olandi, (kimisi icin öyle bisi bile olamazdi, sadece teoriydi) ve yakalanan Antiwasserstoff atomlari kadar Wasserstoff atomu (H) "YOK" olmus oldu. Ahanda nereye gittiler kine? ^^
Da hat einer von physik und chemie keine ahnung.
Du denkst doch bestimmt dass man auch wasser einfach verschwinden lassen kann. Wenn du lange genug kochst wird kein wasser mehr im topf sein und du kannst erzählen dass es verschwunden ist.

Ich sage immer wieder dass halbwissen schlimmer als nichtwissen ist!!!

antimaterie ist keine theorie, sondern kommt auch in der natur vor!!!
Die annihilation verstehst du als "YOK olmak".
  #3  
Alt 21.11.2010, 15:47
Alllahsiztosba
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von DieWahrheit Beitrag anzeigen
Da hat einer von physik und chemie keine ahnung.
Du denkst doch bestimmt dass man auch wasser einfach verschwinden lassen kann. Wenn du lange genug kochst wird kein wasser mehr im topf sein und du kannst erzählen dass es verschwunden ist.

Ich sage immer wieder dass halbwissen schlimmer als nichtwissen ist!!!

antimaterie ist keine theorie, sondern kommt auch in der natur vor!!!
Die annihilation verstehst du als "YOK olmak".
Wahrheitcim sen adami güldürürken öldürürsün. Su an gülecegim diye inan altima zictim. ))
La insan sen diyorsun ki dass ich keine ahnung über chemie und physik habe. Kann gut sein. )
Simdi antimaterie ile suyun kaynamasini nasil olur da kiyaslayabilirsin? So machst du dich noch mehr lächerlich.
Jetzt noch ein mal chemiegrundkurs für die jenigen die eigentlich keine ahnung haben:
bildigimiz maddelerin üc halini sayalim. Bunlar feststoff, flüssigkeit ve gaz.
Festsofftaki teilchenler enerji (isi) verildiginde hareketlerini hizlandirdiklarindan dolayi birbirlerine uzaklasarak yogunlasir ve sivi hale gelirler. Enerji (isi) verilmeye devam ettiginde teilchenler daha da yogunlasarak gaz haline gelirler.
Bisi unutmus olabilirim veya hata yapmis olabilirim, cekinmeyin düzeltin.

Su kaynatildiginda sadece gaz haline gelip havaya karisiyor. Yani yoktan var edilmis veya vardan yok edilmislik yok. Burada su aggregatzustandini degistiriyor. Fiziksel bir yok olus söz konusu degil. Bu konuda hem fikiriz.

Antimaterie konusuna da ele alalim simdi. Antimaterie oldugu sadece bir teoriydi. Neden teoriydi? Cünkü var olup olmadigi ispatlanamamisti. Bu durumda antimateri yok da olabilirdi ve biz bunu sürekli varsayim olarak kabullenmek zorunda kalirdik. Ispat ise hepimizin bildigi üzre sonuctur. Sonuc ise kanundur. Teori kanunun temelini atan en büyük yapi tasidir ve her türlü bilimin faydalandigi; bir cok olay arasinda yeni iliskiler bulmak icin ve bunlari birlestiren mekanizmayi göstermeye yarayan ilim metodur. Simdi teorinin felsefesini de yaptik mi? Yaptik. Bu aciklamada da hata varsa onu da düzeltin.

Antimaterie materie ile birlikte olustu, fakat antimaterie materie ile birlestiginde "YOK" oluyor. Kisacasi "GAZ" olmuyor.
Bunun denklemini de yapalim.
Buyurun;

H2O [SIVI MADDE (SU)] ====> H2O [BUHAR(GAZ)]
-----------------------(ENERJI)------------------
Bu denklemde iki tarafta da ayni madde duruyor, degisen tek sey aggregatzustand.

Antimaterie denklemi;

SU (Materie) + SU (Antimaterie) = {} (Leermenge)
Sifir bile olmayan bir denklemde bu yok olmanin ispatidir.

Sifir olmamasinin ve bos küme olmasinin sebebi de sudur. Bu madde gercekten yok olmustur, yani uzayda bir yere gitmemistir. Yani;
A noktasinda olan bir sey B noktasina gitse, A=0 ; B=1 olabilirdi.
Buradaki olayda A noktasinda olan birsey B noktasina gitmeden "YOK" olmustur. A={} ; B=0

Su sözün var ya;
Zitat:
Zitat von DieWahrheit Beitrag anzeigen
Ich sage immer wieder dass halbwissen schlimmer als nichtwissen ist!!!
Cok haklisin, bir de bu sözü acaba kendine söyledin mi hic?
veya
bu sözünü hic (sürekli) söylerken anlamaya calistin mi? )))
  #4  
Alt 22.11.2010, 16:08
Benutzerbild von DieWahrheit
DieWahrheit DieWahrheit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.06.2010
Beiträge: 324
Idee

malesef okuyupta anlamayanlardansin.

annihilation yok olma degildir!!!!!!!!!

antimatirie ist/war keine theorie, sondern kommt auch in der natur vor!!! während dem urknall ist aus energie materie und antimaterie enstanden!!!! weil es aber die verletzung der cp-invarianz gibt ist aus matrie und antimaterie nicht wieder energie geworden!!!!
das ist jetzt mal einfach erklärt. wenn dich das thema interessiert solltest du dir ein paar bücher durchlesen!!!!!

aber bitte rede nicht über sachen die du nicht verstehst!!!!!!!!!

Wenn Materie auf Antimaterie trifft, entsteht – ganz einfach gesprochen – reine Energie. Umgekehrt gilt das gleiche: Aus Energie entsteht immer gleichviel Materie wie Antimaterie.

ps. altina ettiysen temizlemeyi unutma
  #5  
Alt 24.11.2010, 12:35
Alllahsiztosba
 
Beiträge: n/a
Standard

Ok, abgemacht ab jetzt fange ich Bücher zu lesen und zu recharchieren. Du wirst mir auch bestimmt helfen.

Paar Fragen habe ich noch;
Meinst du, dass die Antimaterie genau so viel wie Materie ist?
Können wir Photonen als Energie bezeichnen?
Wenn die Photonen Energiequellen sind, was sind dann die Gluonen?
Was passiert mit dem subatomaren Teilchen, nach der Kollision?
Was ist das Unterschied zwischen Vernichtung, Annihilation und nicht mehr existieren?
Was ist das Ziel der Wissenschaftler in Cern?

Bu sorularin hepsini Wahrheit´e sormuyorum herkes cevaplasin lan. Fizikcileri özellikle bekliyorum. Ögrenme güdülerim costu a q.
  #6  
Alt 15.12.2010, 13:42
Alllahsiztosba
 
Beiträge: n/a
Standard

Was ist los? Wo sind meine Antworten? Ich habe noch sehr viele Fragen, wollt ihr nicht helfen? Wenn es um Diskussionen geht, seid ihr alle Helden, gebildete Menschen. Habt ihr nur soviel Ahnung? So legt los!!!
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu