Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #3361  
Alt 14.04.2004, 20:45
Benutzerbild von nazliceylanim
nazliceylanim nazliceylanim ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard sizce neden akademisyen bayanlar

evliliklerinde bukadar mutsuzlar ?
Gecen haftasonu bir kac kizarkadas bulustuk, ve felekden bir gün caldik.
Benim kizkardeslerim haricinde tam 13 bayandik.
Sohbet asamasinda &gt&gtEvlilik-konusu&lt&lt mevzu oldu. Bu arkadaslarimdan 4`ü Abiturdan sonra evlenip yuva kurmuslardi...diger 5 arkadasim Üniversiteyi bitirdikden sonra evlenmislerdi...digerleride ya benim gibi gönüllü evde kalanlardandi yada birtürlü nasibini bulamayanlardandilar ....

Erken evlenen arkadaslarimin cok düzgün, seviyeli ve sevgi dolu bir evlilikleri var (Allah bozmasin, ve daim eylesin insallah)...
bunlarin hemen hemen hepsi, genc yasda sorumluluk tasimanin cok zor oldugunu söylüyorlardi...fakat buna ragmen deger diyorlardi..cünkü ,hayatin en delidolu zamanini birlikte gecirmemiz nasip oldu ....

Üniversiteyi bitirdikten sonra evlenen arkadaslarimin ayni sorunlari ve sikayetleri vardi:
" ben 24 saat evde oturup erkege hizmetcilik yapmak icin okumadim"
" ben istedigimi yaparim, hür bir insanim...bana karismaya hakki yok esimin"
" ben nezaman birsey desem, cok bilmislik yaptigimi isitiyorum"
v.s

bunun gibi ve bunlara benzeyen cok sikayetler daha geldi...

simdi burada hepsini ayrintili yazmak , cok zaman ve yer alir..bu yüzden özetini yazayim..

insan erken evlendigi zaman biraz cahil, biraz toy, hayal dolu , kisiligi tam oturmamis ve biraz da hayalperest oluyor...her iki taraf böyle olunca, esler beraber büyüyor ve olgunlasiyor....

hani derler ya, agac yasken egilir diye...iste buda buna benziyor...

yas ilerlemis oldugu zaman, hele birde bayan olgun ve bilmis oldugu zaman her seye dikkat etmeye baslar...beklentileri olur...bu beklentiler yerine gelmeyince sorunlar baslar...her iki tarafin da kisiligi sabitlesmis oldugundan, kolay kolay bir bagdasma ve uzlasma yolu bulunamaz...
Birde yas 30`u gectimi biologic saat devreye girer...cocuklarin özürlü olma riski artar...
bunlarin hepsi bir yana, birde anne baba arasinda yas farki nekadar cok olursa, bence okadar cok da ucurumun büyüklügü olur aralarinda....
offf da off...
ne zor bayan olmak ...okusan bir türlü okumasan bir türlü...evlensen bir türlü , evlenmesen bir türlü

sizce neden akademisyen bayanlar evliliklerinde bukadar mutsuzlar ?

sevgilerle NazLI

Ps. halamin bir sözü var...
10 tanede diploman olsa, sonunda yine cocuklari doguracak olan, ve mutfakda yemek yapan sen olacaksin ....biz okumus bayanlar sadece bazi gercekleri erterliyoruz , ve maalesef silemiyoruz
  #3362  
Alt 14.04.2004, 21:11
Benutzerbild von askdenenillet
askdenenillet askdenenillet ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Tahammül etmek zorlasiyor belki de...

... bazi seylere, belki de farkli gözlerle bakiyor insan bazi duygulara. Ister istemez mantik daha büyük bir rol oynuyor ve diger güzel duygularin önüne geciyor, ama gecmemesi gerekir.
Anne olacaksak mesela, vücudum bozulur mu, hem kariyer hem cocuk yapabilir miyim, bakabilir miyim, gücüm yeter mi, zamanim var mi diye düsünmeden, anneligin bizi mutlu edecegini göz önünde bulundurarak yapmaliyiz. Bunun da dogrulugu tartisilir tabii...
  #3363  
Alt 14.04.2004, 21:14
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard .!?

Nazliceylan um der Sache etwas Pfeffer zu geben: wie würdest du eine emanzipierete türkische Frau definieren.!?
Was ist für DICH " EMANZIPATION "
bak yanlis anlama letztens war hier im Forum ein Beitrag emanzipirte türkische Frau, eins der User hier ( dazu auch noch Moderreator im Forum ) hat es mir so definiert, nach dem ich diese Frage gestellet habe: eine emazipierte türkische Frau sei für Ihn&seiner Gesinnungsgenossen so zu definieren:eine Dame die alleine wohnt, nicht mehr Jungfrau ist&daher leichter ins Bett zu kriegen:-(
fast 90% der Vaybee Userinnen wohnen alleine
daher denke ich kaum das dieser Platform der richtige Ort ist um über das Thema von dir zu diskutieren!
Das von mor o.g. Forumsbeitrag wurde von Vaybee ledier gelöscht:-/(
  #3364  
Alt 14.04.2004, 22:18
Benutzerbild von henrymiller
henrymiller henrymiller ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Du bist doch das Allerletzte ...,

...weil alles was Du von Dir gibst erstunken und erlogen ist. Träum weiter und bilde Dir weiterhin ein, dass ich was von Dir wollte bzw. will. Du Witzfigur, Dich nervt es doch nur, dass ich Dir laufend in Deinen Proletenarsch trete, eben weil ich von Dir nix will. Ulan salak, gözüm kör olsun ve cocugumun üzerine yemin ederim ben senden hic bir sey istemedim vede hayatimda istemem. Götü boklu sen kim oluyorsun? Kendine ne bok saniyorsun?! Sen mal"sin! Wie üblich hast Du Dein wahres Gesicht wieder mal gezeigt, denn Du bist billig und gewöhnlich! Kendine ne bok saniyorsun? Sen benim icin mal"sin ... nix anderes! Terbiyesiz yalanci hasta kadin, sokak karilar gibi konusmalarin sana cok yakisiyor.

Ich muss Dir ja anscheinend sehr, sehr nah gewesen sein, dass Du aus meinen schönen, weisen Zähne gelbe machst. Und anscheinend muss ich Dich schlecht gepoppt haben, dass Du mich als impotent etc. bezeichnest!

Sapik lüg Dir weiterhin die Taschen voll. Dich nehme ich - wie viele andere hier auch - nicht mehr für ernst! Du bist doch echt krank im Hirn. Geh lieber weiter in Deine Therapie!
  #3365  
Alt 14.04.2004, 22:19
Benutzerbild von henrymiller
henrymiller henrymiller ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Du bist doch das Allerletzte ...,

...weil alles was Du von Dir gibst erstunken und erlogen ist. Träum weiter und bilde Dir weiterhin ein, dass ich was von Dir wollte bzw. will. Du Witzfigur, Dich nervt es doch nur, dass ich Dir laufend in Deinen Proletenarsch trete, eben weil ich von Dir nix will. Ulan salak, gözüm kör olsun ve cocugumun üzerine yemin ederim ben senden hic bir sey istemedim vede hayatimda istemem. Götü boklu sen kim oluyorsun? Kendine ne bok saniyorsun?! Sen mal"sin! Wie üblich hast Du Dein wahres Gesicht wieder mal gezeigt, denn Du bist billig und gewöhnlich! Kendine ne bok saniyorsun? Sen benim icin mal"sin ... nix anderes! Terbiyesiz yalanci hasta kadin, sokak karilar gibi konusmalarin sana cok yakisiyor.

Ich muss Dir ja anscheinend sehr, sehr nah gewesen sein, dass Du aus meinen schönen, weisen Zähne gelbe machst. Und anscheinend muss ich Dich schlecht gepoppt haben, dass Du mich als impotent etc. bezeichnest!

Sapik lüg Dir weiterhin die Taschen voll. Dich nehme ich - wie viele andere hier auch - nicht mehr für ernst! Du bist doch echt krank im Hirn. Geh lieber weiter in Deine Therapie!
  #3366  
Alt 14.04.2004, 22:24
Benutzerbild von icbenifanta
icbenifanta icbenifanta ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard HALAN COK HAKLI!!! ;-)))

AMA BU GÖRÜNDÜGÜ KADAR DA KÖTÜ DEGIL,TAM TERSINE! SANA UYAN BIRI KISILIK OLARAK,ÜNIVERSITEDEN SONRADA UYAR ÖNCEDE! UYMAYASA HICBIR ZAMAN UYMAZ...;-)
MFG,
F.A.N.T.A
  #3367  
Alt 14.04.2004, 22:52
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ah! o kadar da abartma ve kendine

aciyip haksizlik etme..akademisyen hatunlarin daha mutsuz evlilikler yaptigina inanmiyorum ben..olsa olsa mutsuzluklarini fark ediyorlar ve buna tepki gösteriyorlar derim.. diger evliliklerde ses yok seda yok belki akraba-töre möre ugruna ses yokmus gibi görünebilir ama ne cinayatler isleniyor sessizce ...kaldi ki cogu mutsuzlugunun farkinda degil.

-ama tabii senin halanin dedigi gibi ; hatunlar akademisyen olsa bile biricik fonksiyonlarinin dogurganlik olduguna inaniyorsa o zaman okumanin getirecegi herhangi bir fayda yok derim...bir an önce kocaya varmali!
  #3368  
Alt 14.04.2004, 23:00
Benutzerbild von icbenifanta
icbenifanta icbenifanta ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard AHA...LOGO...

UND WO WÄRE DAS DENN???
*LACH*
  #3369  
Alt 15.04.2004, 00:10
Benutzerbild von erhan
erhan erhan ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ... sen bunu akademisiyen ...

....erkeklere de sordunmu? ;-)...eee onlarin durumu nasil?

acaba onlarda mutsuzmu?

senin anlattiklarin beni "gözü acilmadan ..." bilmem ne yap laflarina hatirliyor.

sikayetci olmak neden mutuz olmaklan esit görüyorsun?

sen evlimisin?

--&gt eger evet: mutsuzmusun? evlenmeseydin mutlu olurdunmu?
--&gt eger hayir: mutlumusun? evlenseydin mutsuzmu olurdun?

bay bay

erhan

ps.: acaba bu sikayetci bayanlarin evlilikde cinsel problemi varmi(idi)?
  #3370  
Alt 15.04.2004, 00:12
tecavuezcicoskun
 
Beiträge: n/a
Standard ich will keine ärgers des weiblichen

wesens nach mir ziehen;weil ich nur die meinung von nietzsche wiedergebe;

-wenn eine frau mit akademischen aktivitäten beschäftigt ist,dann ist das bedeutet dass diese frau irgendwie problemen hat,mit spiegel oder mit ihre östrogen.... akademiker zu sein heisst, für frauen nur kompensation funktion.. wenn feststellung richtig wäre,könnte das vielleicht eine antwort auf deine frage sein..

2- nitzsche amcamiz pek konuyla ilgili olmazsa da bir laf daha söylemis kadinlarla ilgili: "kadina gideceksiniz yaninizda sopanizi götürmeyi unutmayin, her kadin güce tapar cünkü.. (sopa steht metaphorisch für macht)
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu