Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1  
Alt 02.03.2009, 21:59
Benutzerbild von kult
kult kult ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 01.03.2009
Beiträge: 6
Standard Forum

Ich hab mich mal hier im Forum umgeschaut .
Es gibt ja ein paar interessante Beiträge, die ich gerne lesen würde. Naja, eigentlich sind es auch nur die wiedergekäuten Klischeethemen.
Aber die Hoffnung, dass es zumindest interessant geschrieben sein könnte oder dass sich gesellschaftlicher Wandel erkennen lässt, wenn es um falsch verstandene Moral und abgehalfterte Denkstrukturen geht, lässt mich den Beitrag öffnen. Aber, wenn ich dann auch noch einen Augentinitus bekomm', weil der Schreibstil (samt ungewöhnlich vieler Rechtschreibfehler) so vieler Schreiberlinge hier sich auf mich auswirkt wie eine zerkratzte CD, die mein Gehörgang strapaziert, ..... ja dann liebes Forum-Volk, ja dann vergeht's mir.

Es gibt da so Integrationskurse.... :-P

Geändert von kult (02.03.2009 um 22:18 Uhr).
  #2  
Alt 03.03.2009, 00:36
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Na ja herkesin yazim kurallarina dikkat etmesi gerekmiyor. Alt tarafi bir forumda yaziyoruz arkadaslar, bilimsel tezimizi yazmiyoruz. Gerci ben hic dikkat edilmediginide düsünmüyorum, aksine bazilarinda bir "nasil etkili yazarim acaba" kaygisi oldugunuda düsünmüyor degilim.

Peki nicün yapsinlar böyle bir seyi acaba? "Ben akilliyim, ben entellektuel bir türküm, buradayim ve herkesten farkliyim" imaji yaratmak icin.

Sahsen ben laf kalabaligi olan yazilardan hoslanmam. Yalin, dogal ve öz olmali. Zira asiri entelektuel yansima telasesinde komik duruma da düsülebiliyor (: Tecrübeli bir forum yazarinin yazilari gayet net ve dogal olur ve bu yüzden insan okumaktan zevk alir. Ama akillilik taslayacagim diye dedigim gibi uzuuun uzun ve gereksiz seylerle dolu olan cakma entelektuel yazilari gercekten es geciyorum.

Geändert von gelincik02 (03.03.2009 um 00:39 Uhr).
  #3  
Alt 03.03.2009, 09:11
babaeskili
 
Beiträge: n/a
Daumen hoch vaybee forum konu basligi altinda

daha önce bende bu durumdan sikayetci olmustum. sikayetini dile getirebilen tek insan olmamak beni mutlu ediyor. anlayanda anlamayanda yaziyor. anlatildigi gibi bazilari imla kurallarini hice sayiyor, döktürüyolar mübarekler! iclerindeki bu sönmek bilmez yazma atesini söndürüyolar ve ayni zamanda benimde okuma atesimi.

yazilanlara katiliyorum, kalite $art! forum denetlenmesi lazim. benim önerim, herkese yazabilme selahiyeti verilmesin, fakat bu imkansiz. o zaman denetlensin, lüzumsuz konu basliklari silinsin. forum'un bir filtresi olsun! insanin kafasi karisiyor, mantar gibi konu basliklari türüyor. gecen hafta 1 konu üzerinden 3-4 konu basligi acildigina sahit oldum.

ama biz hep böyleyiz. sürekli konusmak mümkün oldugu kadar az dinlemek istiyoruz..
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu