Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Lifestyle


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #191  
Alt 24.02.2004, 19:37
Benutzerbild von friederike
friederike friederike ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard vaybee...

ben türk oldugumdan cok guruluyum hanim efendi! ilgi toplamam gerekmez ilgim var yeterince.... anne cocuguyla ilgilenebilir ama 1-2 yasindaki cocugun sinemada ne isi var? ki madem birakcagi yeri yok cocugunu,annenin, ne isi var??? arti baskalarini rahatsiz etmenin ne alemi var?????
*yasasin kötülük*
  #192  
Alt 24.02.2004, 21:02
Benutzerbild von geisha
geisha geisha ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard vay vay...;))))

Bundan bir önceki yazdigim metnime baska bir cevap beklemiyordum zaten, ki, yapacagin yorumu tahmin edebiliyordum, gercegi vurgulamak gerekirse.. ama böylesi daha iyi oldu, cünkü yazdigin kontra ile kendi konumunu varsayimliktan cikarip beklenilen aciz gercege dökmüssün..)
Bahsettigin gibi de örnek verilen annenin evladini güvenipte birakacagi bir yeri mevcut degilse, ki anlayisla ve hosgörüyle bu vukuata yaklasmak yerine, senin gibi kralice hazretleri kücücük bir mahsum cocuk yüzünden rahatsiz oluyorsa, bu sikayetinle yetinmeyip birde , altini cizerek belirtirim ki, o annenin sinemada ne isi var diye sual sormakla mesgul oluyorsun..
Neden bir anne de sosyal ve kültürel özverilerden yararlanip verimli olmasin, arti kücük bir cocugun psikolojisinin ve cocuk egitiminin yerine oturmasi icin bu kücük yaslarda annenin evladiyla yakindan ilgilenmesi lazim.. Bir cok müesse de görüyoruz ki, annelerinde cocuklariyla birlikte sosyal dayanismalarda ve egitimde icice olduklarini ve toplumda beraber yer aldiklarini, en güzel örnek ise üniversitelerde, yüksek okullarda bir annenin cocugu olmasina ragmen seminarlarda egitimini ilerletmesini..Bu yüksek ve daha nice cesitli kuruluslar böyle bir ikramda bulunuyorsa, neden annelerde böyle bir durumdan yararlanmasinlar..
Bundan sonra verecegin cevaplarda iyice düsünüp öyle yanitlamani sana tercih ederim, ve Türklügünle gurur duydugunu bana yazmissin,gerci bunda süphe ediyorum bir önceki makalendeki satirlarina bakilirsa, lakin bunu yazinda belli etme, ve hatta benim fikrime kalirsan, bana karsi bile bunu yazmani ihtiyac duymuyordum aslinda, yüreginde ve toplumdaki yerinde göster..)) Bu vesileyle DÜRÜSTCE ve GERCEKCE KAL )

P.S. : ich würde an deiner stelle einige pädagogische Bücher (erziehungswissenschaften) nachschlagen .)))
  #193  
Alt 25.02.2004, 00:24
Benutzerbild von chicoo
chicoo chicoo ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard baskalarina sapur supur...

...sana ya rabbim sükürmü

hadi biri bazilarinin ilgisini toplama niyeti ile buraya düsüncesini aktardi,peki sen kimin ilgisini cekmek icin yazilmis olan makaleye yorum yapmakda bulundun

ps-su sinema olayini basit bir sekilde aciklayip birazda ben ilgi topliyayim diyerek sana bazi husulari sunmakda bulunmak istiyorum...

-sinemaya giden bir insan orada sart konulan kurallara ayak uydurmasi gerekir, kundaklik bir bebek ile sinemaya gitmek türklüge uygun bir hareket olup olmadigindan süphe duyuyorum...

-telefona gelince, sinemada bir seyansa girerken ceptelefonlarinin kapatilmasi veya en azindan sessize verilmesi isteniyor...


eger bir insan toplumun baska insanlari rahatsiz etilmesini engellemek icin sart koydugu kurallari hice sayarak kendi bildigini okuyuarak hareket ediyorsa ve bunu türklügü ile bsagdasdiriyorsa ne mutlu ona ve türklügüne ben sahsen kendimi o kitleye ayit görmüyorum ,görmekde istemiyorum...

pps-insanlari tenkid ederken asagilayici cümlelere ihtiyac duyulmamasi güzeldir *g*
  #194  
Alt 25.02.2004, 01:25
Benutzerbild von ladypembecik
ladypembecik ladypembecik ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Türkischer Lifestyle..

ich mag die türkische lebensart. wir leben schön. und gut. und üppig. ich mag türken. d.h. ich mag auch mich. und meine umwelt.

hey.. ich hab jetzt plötzlich so gute laune )
  #195  
Alt 25.02.2004, 10:13
Benutzerbild von 1985elif
1985elif 1985elif ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard :0).... o.T.

ohne Text
  #196  
Alt 25.02.2004, 15:19
ebrucuk07
 
Beiträge: n/a
Standard delüüü

weißt du warum die Türken die nettesten Menschen sind?

Weil sie immer fragen ob du ein Problem hast eheheheh wie geil aber auch ))))))))
  #197  
Alt 25.02.2004, 17:38
Benutzerbild von ladypembecik
ladypembecik ladypembecik ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard du hasches kapiert! mücüx ;) o.T.

ohne Text
  #198  
Alt 25.02.2004, 18:51
Benutzerbild von friederike
friederike friederike ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard keine sorge;)

ich studiere sozial Pädagogik;PPppPP

daher... mach dir mal keine sorgen um mich...

ich kann nur lachen... über deine art...

PS: kann dir gerne mal paar Bücher leien;P
  #199  
Alt 25.02.2004, 18:55
Benutzerbild von friederike
friederike friederike ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Der Engel auf der Wolke von Rudolf Brau.

Der Engel auf der Wolke von Rudolf Braunburg

"Wenn Menschen gute Gedanken denken, können sie Engel sehen"... es handelt sich hierbei um ein modernes Märchen vom Zauberreich der Phantasie in der nüchternen Welt der Technik... es ist einfach wunderschön! All diejenigen, die Engel lieben, werden auch dieses Buch lieben! *g*
  #200  
Alt 25.02.2004, 19:01
Benutzerbild von friederike
friederike friederike ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ;)

ich mag nicht, wenn Leute von sich behaupten, dass sie ja sooo selbstbewusst und selbstsicher sind und dann andauernd erzählen, wie toll und gutaussehend sie doch sind... als wenn sie sich das bestätigen lassen müssten. Ich bitte euch, wo ist denn hier die Logik? Wenn jemand wirklich so selbstsicher ist, wie er von sich behauptet, dann muss er sich doch nicht andauernd die Bestätigung von außen holen, oder?!

*anlayan anladi*PpPPPpP ps: tz tz tz *totlach*
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu