Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #9271  
Alt 04.12.2004, 02:02
Benutzerbild von cybergirl
cybergirl cybergirl ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Naja

Finde es einfach unmöglich, dass pauschalierte Türken-Hetze in dem zitierten Forum betrieben wird. Am liebsten hätte ich es überall hingepostet - warum denn nicht? Als eine der ersten Vaybee-Userinen kenn ich mich hier auch ganz gut aus. Bin zwar nicht mehr so oft hier, um einschätzen zu können, wie aktiv die einzelnen Foren sind...aber kommunizieren wollte ich trotzdem, dass vaybee dort zitiert wird.
  #9272  
Alt 04.12.2004, 02:33
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard HERKEZ BIRSEY YAZIYOR :-) BENDE YAZACAM.

Wenn Engel Adressen hätten,

wäre manches leichter.


Man könnte ihnen schreiben,

sie anrufen,

sie besuchen.

Sie hätten immer Zeit für uns

und ein offenes Herz,

wie es sich für Engel gehört.

Wir könnten mit ihnen Musik hören

und eventuell die Nacht verbringen.


Am nächsten Morgen würden wir

die Welt mit anderen Augen sehen.

Und nichts könnte uns hindern,

so lange zu bleiben,

bis auch uns Flügel gewachsen sind.

Wenn Engel Adressen hätten,

gäbe es bald keine Fußgänger

mehr in unseren Städten.

* * * * *

PS: Yahu DIN FORUMUMU ZIBIDI FORUMUMU BELLI DEGIL ARTIk :-)))
  #9273  
Alt 04.12.2004, 08:35
Benutzerbild von berlinfatih
berlinfatih berlinfatih ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Her Müslümana calismak FARZ dir

Ýslâmî Hilâfet Devleti 1924"de yýkýlmasýndan bugüne kadar Ýslâm ile yönetimin devlet ve toplumda ortadan kalkmýþ olmasýndan; boyunlarýnda bir halifeye biat olmaksýzýn üç günden fazla zamanýn geçmesinin müslümanlara haram olmasýndan dolayý ayný þekilde müslümanlara Allah"ýn indirdiðinden baþkasý ile yönetmelerinin ve küfür hükümlerinin üzerlerine tatbikine sükut etmelerinin haram olmasýndan dolayý, bütün bunlardan dolayý bugün yeryüzünde müslümanlarýn tamamý Allah katýnda günahkârdýrlar ve Allah"ýn cezasýna müstehak olmaktadýrlar. Onlardan ancak Hilâfet"in kurulmasý, Allah"ýn indirdiði ile yönetimin tekrar geri getirilmesi için çalýþmaya sarýlanlar müstesnadýr. Hilâfet Devleti kurulup Allah"ýn indirdiði ile yönetim tekrar geri getirilmedikçe müslümanlarýn üzerinden günah kalkmaz.
  #9274  
Alt 04.12.2004, 11:46
Benutzerbild von coach01
coach01 coach01 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 3
Standard Ne demek Kurani bos ver ?!?

Kuran evrensel derken yalanmi söylüyordun !

Dogru yolu gösteren Kurani Kerim ise tabiiki o yolda gitmesi gerekir devlet yoksa hic bir zaman feraha eremez.

Su anki insan haklari diye tanimlanan haklari islam dogusunda vermistir. Siyah beyaz ayrimi ne zamana kadar vardi ? Irk ayrimi varmi Islamda ? Yok Allah katinda her insan aynidir. Büyüklüge insan sadece ilim ve takva ile ulasir. Gerisi fasa fiso. Simdi kafamiza ötenler islamin dogusunda yikanmasini ayip saniyorlardi les gibi kokuyorlardi bundanda gurur duyuyorlardi. Demek istedigim simdi bize insan haklarini ögretmeye calisanlarin babalari nerelerdi. Bizim tarihmiz onlarinkinden daha temiz. Biz onlardan ögrenmemize gerek yok Ahlaki sevgiyi yönetimi.

Sen bir güzel islam tarihini oku be eniscigim. Endülüs devletini oku.

Islam devletleri diye gecen su anki Iran, Arab ülkeleri,asil islam devleti degildir. Orada diktatörlük vardir. Islam devleti yok bu zamanda.

Kurani bos ver deme neyi bos vermemi istediginin farkindamisin ? Simdi ben onu mecazi anlamda dedim dersin. Ama sözlerine lütfen dikkat et Allah korusun sirke düsüyorsun. Bu da benim seninle sohbetimin gayesi degildir !
  #9275  
Alt 04.12.2004, 15:48
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Sence Kuran nedir ???

Ne icerir veya neye cevap verir...

Bize neyi ve nicin tanitir...????

Belki bu yoldan gidersek cözüme ulasiriz....

Kattin karistirdirn olaylari
  #9276  
Alt 04.12.2004, 16:00
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Kuranin tabiriyle bende Halifeyim

yani tüm insanlik mecaz anlamda Halifedir... yani sen bile.....

Die eigentliche Frage ist nur..... wer versteht den kuran so wie es der Prophet verstenden hat...... bzw. versteht es überhaupt einer ?????

So wie der Prophet wohl kaum...... nein ich denke niemand versteht den Kuran so wie es der Prophet verstanden hat.....

Der Trick welche Ideologie besser ist.... kann man an der Geschichte verfolgen.....

Diktatur, Komonismus, Faschismus, Kalifatismus (Metin Kaplan), Deformiertes Islam.... oder die Demokratie......

Deie Geschichte hat es gezeigt......

Die Demokratie ist die aktuelle beste Form der Menschen zusammen lebens.

Es ist vielleicht die Zweite beste, aber die beste kenn ich nicht......

und kommt mir ja nicht mit dem Islam.....

Islam ist kein Staatsbuch..... wie einige beklopte Seelen meinen.......
Kuran erklärt Gott und seine Schöpfung und erzieht den Menschen zu Gutgläubigkeit......

Und ist kein Buch in dem alles geschrieben steht..... Wissenschaft oder Staatsgesetze...... es ist lediglich ein Universelles Begleitbuch bzw. beinhaltet die Universellen Rahmenbedingungen für eien besseres Existenz der Menscheit......

Erst wenn man das begriffen hat.... kann man von einer besseren Welt reden...

Kemal Atatürk wusste das vor 100 Jahren schon..... vorauf auf seinem befehl hin auch der Kuran übersetzt wurde... in 20 Jahren von Hamdi Yazir.....

Ama sen ne anlarsin bu yazdiklarimdanki..... ???

Sen git kur Terör kalifat Staatini.....

Allahin sisteminde, mekanizmasina karsi gelenlerin akibeti hep ayni...... bir Tarihe baksan anlarsin ama eminim Tarih bile okudugun yokturki bir ders alasin
  #9277  
Alt 04.12.2004, 16:08
Benutzerbild von carmencitta
carmencitta carmencitta ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard LOL

Genau das ist es ja, auf was ich angespielt habe.
Ich meinte nämlich die Beiträge "aus vaybee".

Über die vaybee-Beiträge hast Du Dich nicht negativ geäußert.
Die waren Deiner Meinung nach wahrscheinlich ok.

Lediglich über das "Zerrupftwerden dieser Beiträge" hast Du Dich geärgert.
Ist doch komisch, oder?


Aber wie schon gesagt, es lohnt sich, immer beide Seiten zu "beobachten".
"Doofe" gibts auf beiden Seiten - und das leider im Überfluss.
  #9278  
Alt 04.12.2004, 16:56
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard kommentar

Wenn du Probleme mit Eniskaya hast (anscheinend ist er leider ein Lase), dann klär das bitte mit ihm und bleib sachlich und denunziere hier nicht ein ganzes Volk! Kannst du für alle Kurden gerade stehen? also....
  #9279  
Alt 04.12.2004, 17:14
Benutzerbild von berlinfatih
berlinfatih berlinfatih ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Bilmiyorsan ögretiyorum sana :-)

Demokrasi küfür Nizamidir ve ütopyadir, gerceklesmesi mümkün degildir. Demokrasi Cumhuriyet Krallik Federe kapitalist sosyalist komunist devletlerin hepsi aciz ve sinirli olan insan zihniyetinden cikmistir ve dolayisiyla insanlari hayvanlastirmak icin vardir. Eger sende insan olarak ve ALLAH a kul olmak icin yasamak istiyorsan, tek alternatifin var o da ISLAM Devleti Hilafet tir.Ki bu Hilafet 1302 sene boyunca hayattaydi, bilgine sunulur.
  #9280  
Alt 04.12.2004, 19:40
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Senin Hilafetin 1302 yil ayktaydida

ne halt yadi ???????

Ne yapti ve bilim ve insanlik icin hangi bir degeri üretti....

Hilafet maymunu ile yönetilen hangi devlet köseyi döndü, hangi devlet evrensel bir kaliteye sahip oldu.... hangi devlet su anki moderin dünya ile yarisacak kalitede, hangisinde insan haklari yeterince isliyor ve hangisi diger devletler tarafindan adam yerine koyuluyor.....

Türkiye devleti harici sen bana bir devlet ismi ver bakalim....

Az cok o kici ciplak devletlerin hepsi hemen hemen senin kafanla yönetiliyor... dmekki... bunlar Marsada gitmis olmalari lagzim....

Cevabini ver bakalim.....
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu