Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #31  
Alt 23.03.2013, 19:42
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von Murrro Beitrag anzeigen
Dieser Post von dir hatte von vorne bis hinten kein Sinn Moruk . Hem öyle olsa bile , Chpli MHPli Kürt olamazmi ? Yao git Isine ! Hem ich kann kein Kurdisch , Kurdi nezanim Kurban haha
senin o carpik zihniyetten oldugun ilk yazdigindan belliydi.

görünen köy kilavuz istemez.
  #32  
Alt 23.03.2013, 19:47
Murrro
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
senin o carpik zihniyetten oldugun ilk yazdigindan belliydi.

görünen köy kilavuz istemez.
Bruder des Islams , ich weiss immernoch nicht was du von mir willst hahaha
  #33  
Alt 23.03.2013, 21:31
Cakabeyy
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
insanlari irklara göre ayirmayacaksin. hicbir irkin üstünlügü veya ayricaligi yoktur.
Bizler muhabbet fedaileriyiz, husûmete vaktimiz yoktur.

- Bediüzzaman Said Nursî

tabii ki dostum ben yabanci insanlara ön yargili olsaydim, o kizin davranislari dikkatimi cekmeyecekti ve yabancilardanda bu kadar iyi insanlarin ciktigini belki bilemeyecektim.

Sunuda özellikle belirtmek isterim; Bizim topraklarin kizlarindan bahsettim,erkeklerinden degil cünkü Türk ve Kürt erkekler zaten kizlardan 5 tabak fazla...
  #34  
Alt 23.03.2013, 21:37
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von Cakabeyy Beitrag anzeigen
Bizler muhabbet fedaileriyiz, husûmete vaktimiz yoktur.

- Bediüzzaman Said Nursî

tabii ki dostum ben yabanci insanlara ön yargili olsaydim, o kizin davranislari dikkatimi cekmeyecekti ve yabancilardanda bu kadar iyi insanlarin ciktigini belki bilemeyecektim.

Sunuda özellikle belirtmek isterim; Bizim topraklarin kizlarindan bahsettim,erkeklerinden degil cünkü Türk ve Kürt erkekler zaten kizlardan 5 tabak fazla...
lütfen gavur avratlara sulanmayalim, günah (Betttime Said Nursî)
  #35  
Alt 23.03.2013, 21:48
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

@Murro,

ich weiss, dass die Welt ungerecht ist. Bir sevgiliye sahip olmak herkesin hakki ama herkesin haddi degil.
Ich weiss dass er unverschämt ist, er legt das so aus, dass die Frauen ihn überzeugen und um ihn kämpfen sollen. In der emanzipierten Welt von heute hat er den Spieß umgedreht. Kardesim bizim evin karaoglani. Deniz Gezmis'in ikizi sayilabilir, uzun boylu hepimizin aksine esmer tenli, zeytin karasi kaslar ve gözler, dalgali hafiften kivircik saclar. Bir keresinde sapkali bir ceket giyinmisti, sanki bir Deniz Gezmis'i görmüs gibi oldum. Durchtrainierter Körper.. Masallah'i var, yani anlayacagin. Bizde typ olarak ayni kuzey güney gibiyiz. O'da güney iste. Aber mit dem Unterschied das wir nicht zerstritten sind sondern zusammenhalten wie Pech und Schwefel. Von daher würde er meiner Bitte dich zu besuchen nachkommen. Ama diyelim ki oraya geldi, senin sülalenin kizlari ona asik oldu zaten bundan süphem bile yok. Ama sonra kiskancliktan kizkardeslerini öldürme,ipnelik yapip Ehrenmord isleme olur mu?

Geändert von the_last_time (23.03.2013 um 21:50 Uhr).
  #36  
Alt 23.03.2013, 21:59
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
@Murro,

ich weiss, dass die Welt ungerecht ist. Bir sevgiliye sahip olmak herkesin hakki ama herkesin haddi degil.
Ich weiss dass er unverschämt ist, er legt das so aus, dass die Frauen ihn überzeugen und um ihn kämpfen sollen. In der emanzipierten Welt von heute hat er den Spieß umgedreht. Kardesim bizim evin karaoglani. Deniz Gezmis'in ikizi sayilabilir, uzun boylu hepimizin aksine esmer tenli, zeytin karasi kaslar ve gözler, dalgali hafiften kivircik saclar. Bir keresinde sapkali bir ceket giyinmisti, sanki bir Deniz Gezmis'i görmüs gibi oldum. Durchtrainierter Körper.. Masallah'i var, yani anlayacagin. Bizde typ olarak ayni kuzey güney gibiyiz. O'da güney iste. Aber mit dem Unterschied das wir nicht zerstritten sind sondern zusammenhalten wie Pech und Schwefel. Von daher würde er meiner Bitte dich zu besuchen nachkommen. Ama diyelim ki oraya geldi, senin sülalenin kizlari ona asik oldu zaten bundan süphem bile yok. Ama sonra kiskancliktan kizkardeslerini öldürme,ipnelik yapip Ehrenmord isleme olur mu?
off levo yaaa, kardesinin reklamini yapiyorsun bir erkege....kuzey ..güney -....pusulani ayarla beyaaa
  #37  
Alt 23.03.2013, 22:02
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
off levo yaaa, kardesinin reklamini yapiyorsun bir erkege....kuzey ..güney -....pusulani ayarla beyaaa
Billiy'cigim sen meseleyi tam olarak takip etmedin. Benim kizkardesim yok erkek kardesim var dedim.. Eger bastan okusaydin neden bu asagilik tartisma bu noktaya geldigini anlardin..

Not: Hani erkek nerde? Ipneler ne zamandan beri erkek oluyor? Erkekligin de sartlari ve erkek olmanin da bir haysiyeti var... Hem ben kardesimi oraya yolluyorsam bir sebebi var..

Geändert von the_last_time (23.03.2013 um 22:11 Uhr).
  #38  
Alt 23.03.2013, 22:10
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Billiy'cigim sen meseleyi tam olarak takip etmedin. Benim kizkardesim yok erkek kardesim var dedim.. Eger bastan okusaydin neden bu asagilik tartisma bu noktaya geldigini anlardin..

Not: Hani erkek nerde? Ipneler ne zamandan beri erkek oluyor? Hem ben kardesimi oraya yolluyorsam bir sebebi var..
ja ich weiss, es geht um dein brüderchen, aber trotzdem.....

anyway erinnert mich an einen griechischen player, der das türkische game analisiert hat und das läuft so ab. es wird in der gruppe gebackert. der schönling wird mit dem mächen verkuppelt und die anderen mädels werden von den anderen in die gruppe integriert und so gott will impregniert....achja...wo ist denn unser schwarzer bergkurde? der kann uns das kurdische game nahebringen....pkk-gaming
  #39  
Alt 23.03.2013, 22:14
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
ja ich weiss, es geht um dein brüderchen, aber trotzdem.....

anyway erinnert mich an einen griechischen player, der das türkische game analisiert hat und das läuft so ab. es wird in der gruppe gebackert. der schönling wird mit dem mächen verkuppelt und die anderen mädels werden von den anderen in die gruppe integriert und so gott will impregniert....achja...wo ist denn unser schwarzer bergkurde? der kann uns das kurdische game nahebringen....pkk-gaming
Her neyse, teklif var israr yok! Zaten kardesimde bunun soyunun sopunun disilerinin cok meraklisi degil. Hatir icin cig tavuk yenir, hatirima yaparsa yapardi yani. Ama her zaman da basima kalkardi belki hatirin da bir sinirinin oldugunu
  #40  
Alt 23.03.2013, 22:36
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Hadi taman fazla da uzatmayalim. Insallah dersini aldin ve ulasamadigi cigere mundar diyen kediligi birakirsin. Erkekligin ilk kurali beyefendi olmaktir. Beyefendilikte basta bayanlara karsi olmak üzere belirli bir seviyeyle yanasmaktir.. Benden bu kadar daha fazla da sana bu konuda cevap vermeyecegim.. Yoksa ikimizi tanisikli dövüs yapiyor sananlar cikar...
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu