| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
Zitat:
Du unterforderst mich. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Vakit bulamiyorum. Bak dün aksam Leysieffer'de yani senin bulundugun o is merkezi kompleksinin icindeydim. Yavas, yavas, Mansur Yavas misali yavas, yavas gezinerek bir müsterim icin hediyelik seyler almaya gittm. Hatta oralarda da dolastim ama kurban oldugum Allah'im seni karsima cikarmadi. So weit bin ich nicht von dir entfernt. Weit entfernt ist näher als du denkst asagidaki kuyumcu kizlara da selam verdim Ama öldürmeyen Allah öldürmüyor iste, zaten beni görsen süt dökmüs kedi gibi mirildanirsin. Eh düsene el uzatmakta bizim kitabimizda yazmaz.. Seninle ne yapacagimi bilmiyorum valla Geändert von Ask_Sehidi (05.04.2014 um 00:00 Uhr). |
|
||||
|
||||
Zitat:
sen gel oc erdal, sonra burada gelinlikli resmini paylasip sana 300 euroyu seve seve verecegim. senin mekanina geldim ve kacabilecek yollari tespit ettim ama karsina cikacak cesareti daha toplayamadim diyorsun. iyi niyetli oldugum icin süreni 01.06.2014e kadar uzattim. ama gelemeyecegini cok iyi biliyorum. |
|
|||
|
|||
Kenan
Kenan Kenann Keennnaaaaannn Kilickayyaaaaaa?!?!?! Nerdensin laaannnn?!?!?! |
|
|||
|
|||
Kenan, mehr, mehr, das was du schreibst muss mich persönlich berühren, vielleicht sogar verletzen, damit ich dich in Stücke zerfetze. Aber davon bist weit entfernt.
Nisanlandin mi gene? Yoksa artik nisanlanmalari biraktin mi? |
|
||||
|
||||
Zitat:
hadi bayanlarin tartismasini anliyorum. belki birileri sempatik ve zeki bulmus olabilir beni. ama senin bu tür yazilarin tek amaci karalamak ve beni kiskanmani gösterir. bak oc erdal benim burada hicbir bayana özel cabam yok. inaniyorumki coguda iyidir ve güzel insanlardir. beni kiskanip iftira atarak prim yapamazsin. inanki akli basindaki kadinlar bu tür davranislarindan dolayi senden uzak dururlar. @kizlar bir daha 'du kannst den manbee haben' oder 'manbee mag solche frauen nicht' demeyin lütfen. ben bulunmayan hint kumasi degilim. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Ich möchte nur anhand deines Beispiel die kranke, korrpupte AKP-Gesinnung ad absurdum führen |
|
||||
|
||||
Zitat:
wäre nett wenn einige damen uns behilfreich sein könnten. |
|
|||
|
|||
Zitat:
|
|
||||
|
||||
Zitat:
aber es gibt halt menschen die sowas falsch verstehen und grundlos eifersüchtig werden. eigentlich bin ich auch dafür sowas persönlich zu klären aber wenn sich die eine person nicht traut kann man sie nicht dazu zwingen. und noch was. wenn er mich kennen würde und etwas über mich erzählen würde hätte ich keine probleme damit aber wenn einfach nur andauern irgendwelche lügen kommen versuch ich sowas unkommentiert stehen zu lassen. |