Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #11  
Alt 29.03.2013, 16:04
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Ben sinirlenmiyorum ki, sana gülüyorum.. Senin önünde ezilecegim? Ben? Ondan mi karsima cikmiyorsun?
Iftiraya, yalana, dolana basvuran kisi eziliyor. Sayende CHP'nin oylarini yükseltiyor ve AKP'nin kini düsüyorum. Bir insan gerceklerden bu kadar nasil kacar ki? Aklima hayalim sasiyor..
sen mutlu olup güldügünde küfür edenlerdenmisin?
yalan söylüyorsun ama bize yutturacak sekilde beceremiyorsun.

son anketlere göre CHPnin kalesinde bas basa gidiyoruz

son kalenizide önümüzdeki secimlerde yikinca ne yapacaksin?

AK Parti her secimde oyuna oy katarak güclendi.

siz her secimde genel baskani secim sonra o sectiginiz baskani sattiniz.
antalya kalenizdi. orayi yiktik hemen izmire atlayip orasidir bizim kalemiz dediniz.

simdi orayi yikiyoruz. 1 sene önce fark 11% simdi 2%. sizin kaderinizde kaybetmek var.

nasil sen yusuf'un yaninda yillarca süründüysen senin üye oldugun takimda sürünüyor.

lastosch sen bu konudan niye kaciyorsun? ---> http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9829

bu mu chpnin cikarabildigi erkeklik?
önce iftira atip yalan söylemek sonra bu konulardan kacmak.
  #12  
Alt 29.03.2013, 17:06
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
sen mutlu olup güldügünde küfür edenlerdenmisin?
yalan söylüyorsun ama bize yutturacak sekilde beceremiyorsun.

son anketlere göre CHPnin kalesinde bas basa gidiyoruz

son kalenizide önümüzdeki secimlerde yikinca ne yapacaksin?

AK Parti her secimde oyuna oy katarak güclendi.

siz her secimde genel baskani secim sonra o sectiginiz baskani sattiniz.
antalya kalenizdi. orayi yiktik hemen izmire atlayip orasidir bizim kalemiz dediniz.

simdi orayi yikiyoruz. 1 sene önce fark 11% simdi 2%. sizin kaderinizde kaybetmek var.

nasil sen yusuf'un yaninda yillarca süründüysen senin üye oldugun takimda sürünüyor.

lastosch sen bu konudan niye kaciyorsun? ---> http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9829

bu mu chpnin cikarabildigi erkeklik?
önce iftira atip yalan söylemek sonra bu konulardan kacmak.


Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
O bahsettigin cocuklar benim icn hersey göze alirlar benim arkadaslarim AKP'lilere benzemezler. Ancak beraber kanca beraber olurlar iyi ve kötü günde. Bizde AKP misali "könjüntür" geregi arkdaslik olmaz..

Ama su Yusuf'u senin sizofrenik beynine iyice yerlesmis.. Istersen bir hocaya göründe seni bi üflesin

Ömer'e gelince o yigidin harman oldugu yer olan Yozgat'in öz cocugudur.. Asli Af$ar Türkmeni'dir.. MHP'nin beyin kadrosu sayilir.. Önceleri karate yapardi.. Müslüman, ama meczup degil, vatanini ve milletini herseyden cok seviyor. Viyena'da yasyan varlikli bir Türk ailenin kizi zamaninda ona asik olmustu, ama ben vatanimi terk etmem demis ve yurtdisina gitmemisti.. Müthis bir milliyetcidir ve asiri Yozgat'cidir.. Her sene Yozgat'ta en azindan ekinlerini ekmeye ya da bicmeye gider.. Ben Yozgat'imin topragiyla temasta bulunamazsam icimde sanki birseyler eksik mis gibi geliyor der.. Bu hakareti onun yaninda yapsaydin sana bi tekme vururdu gözlerini Mezoptomya'da Kürtlerin ilk türedigi yerlerde acardin..

Bak eger Ankara sayet dolasirsan, bir tane büyük siyah bir cip görürüsen, arkasinda da
66 YOZGAT 66 ve altinda da YOZGAT OVASI BOZKURT YUVASI böyle büyük harflerle cümlesini görürsen. Bil ki o Ömer ister o Ömer

ben dogrularla yola cikanlardanim.
sen hangi cocuklardan bahsediyorsun?
o cocuk dedigin cocuklari getir onlarida burada deliye cevireyim.

ben chpnin kalesi elden gidiyor diyorum, bu lastos bana hikaye anlatiyor.

arkadaslar bunu anlayan varmi?


bak lastos ben sana daha önce ne demistim:
Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
ps. ömer dedigin yozgatli köpekciye benden selam söyle
ömerin yozgatli oldugunuda biliyorum, kimlerin elini öpüp abi dediginide biliyorum. sen merak etme. zaten bildigim seyleri burada tekrar etmene gerek yok.



sen yusuf'u tanimadigini iddia edip yalan söyledigin icin bu konuya aciklik getirmek istiyorum. bakalim ben sizofrenmiyim yoksa sen serefsizce yalan mi söylüyorsun.

lastos birak bu cocukca kivirmalari. su yusuf konusuna aciklik getir. ---> http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9829


ps. su kelimeyide düzeltmeden edemiyecegim. lastos "könjüntür" ne be??? ben sana oku ögren demiyormuyum. adam ol biraz gazete okusan bile bu kelimelerin imlasini bilirsin.
arkadaslar bu dümbükün kullanmak istedigi kelime 'konjonktür'
  #13  
Alt 30.03.2013, 10:56
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Erbärmliche Mülltoni, ist es schon soweit mit dir gekommen, dass du jetzt grammatische Haarspalterei und Erbsenzählerei betreibst..
Komm lehn dich an die Schulter deines fiktiven Freundes Yusuf und heul dich über mich aus
cahil arkadas lastosch,
sana kac kere önce bilgi edin sonra gel dedim?

böyle yaptikca cakmaya mahkumsun.

ich hab nicht deine grammatik getadelt sondern deine rechtschreibung. und das nur weil du das wort in anführungszeichen gesetzt hast, sonst hätte ich wie in fast allen deinen beiträgen ein auge zugedrückt.

also lern erstmal den unterschied zwischen grammatik und rechtschreibung bevor du dich hier aufspielst.

der yusuf ist kein bekannter oder freund von mir, ich kenne die schwägerin von ihm und habe ihn nur gefragt was du für einer bist.
ob yusuf nun fiktiv ist oder nicht kannst du gerne auch hier beantworten ---> http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9829
  #14  
Alt 30.03.2013, 14:04
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Erbsenzähler ist Erbsenzählerzei. Dir scheinen .echt die Argumente auszugehen und auch machst du den Anschein, dass du immermehr in die Enge getrieben wirst. Anders kann ich mir deine Lügen und deine Halbwahrheiten und deine Halluzinationen nicht erklären..

Dabei fahre ich noch im Schongang
wenns doch erbsenzählerei ist weshalb beschäftigst du dich damit?

du hättest auf meine frage antworten können.

lastos birak bu cocukca kivirmalari. su yusuf konusuna aciklik getir. ---> http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9829
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu